Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 293 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

[ img ]

Ohhh ik ben zó blij met de Sage. Hij staat prachtig. Nu al m'n favoriete dekje denk ik. <3

Kreeg vandaag (op zondag!) ook m'n andere pakje binnen met daarin de Peacock baselayer maar die is echt totaal een andere kleur als m'n dekje. Baal er een beetje van. Denk dat ik die maar retourneer. Het is een mooi shirt, maar een beetje prijzig voor een net niet shirt eigenlijk. :\
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:26 



 
Profiel   

Aargh daar kan ik ook zoooo slecht tegen! Staat hem gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:31 



 
Profiel   

Ja ik had dus ook de PostNL bezorger vanmorgen op het erf. Liep nog in mijn badjas de dieren los te laten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:48 



 
Profiel   

Horseloverl schreef
55 lijkt mij gangbaar voor het dekje. 10tje voor de kappen

Heb em aan €50’gezet.
Thx !
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:09 



 
Profiel   

Noblesse_ schreef
Iemand interesse in een niet zo veel gebruikte CC hunter green loire?

[ [url=m/GgjIlS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/eWhMMf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Staat nochtans erg mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:44 



 
Profiel   

Wat is die sage mooi!

Ik had mijn oak suède binnen, ook oak rijbroek maar daar geen foto van.


[ img ]

[ img ]

Hele gave kleur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:56 



 
Profiel   

Ben er helemaal weg van! Maar ik moet zeggen dat dat dekje van jou ook echt geweldig staat. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:59 



 
Profiel   

Wat is de Oak mooi! Die wil ik nog in de Loire cc! Maar moet zuinig doen; want net een nieuw paard gekocht :+

Mijn dressuurzadel gaat helaas de deur uit, en besloten dat er geen dressuurzadel meer voor in de plek komt. Dus met pijn in mijn hart gaat mijn hele collectie Lemieux dressuurdekjes eruit.. mocht er interesse zijn, het gaat om 3 Loire dekjes (champagne, French rose en Hunter green), een sensitive in navy en een cooling pad in Spearmint. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:10 



 
Profiel   

Da's even een tegenvaller. Had ik het laatste Sage shirtje in mijn maat bij Ooteman in de enorme korting weten te scoren, is iemand me denk ik voor geweest.. Kreeg net een mailtje dat ie niet meer leverbaar is. Zo jammer, was zo blij met m'n deal. Zeker omdat de meeste kortingen nu voorbij zijn ook. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:27 



 
Profiel   

Dit is me bij Hypostore ook eens gebeurd, maar die boden me keurig een andere trui aan van hetzelfde merk, voor dezelfde prijs. Kan Ooteman je niet een beetje tegemoet komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:33 



 
Profiel   

Iriscope schreef
Dit is me bij Hypostore ook eens gebeurd, maar die boden me keurig een andere trui aan van hetzelfde merk, voor dezelfde prijs. Kan Ooteman je niet een beetje tegemoet komen?


Kreeg een heel droog mailtje met daarin 'het shirt is niet meer leverbaar, wat wil je dat we met je bestelling doen?' en ik dacht alleen maar 'welk van de 2 shirts?'. :')

Het was een zomercollectie en een laatste item dus iets anders geven voor dezelfde prijs gaat niet dus ik verwacht eigenlijk gewoon dat ze de rest opsturen en m'n geld van het artikel terug overmaken. Maar dat ze dat niet zelf aanbieden verbaasde me ook. Hoe moet ik nou weten wat ze met m'n bestelling moeten doen? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:34 



 
Profiel   

Zit net even te kijken hoe lang de 25% korting bij EJ nog is. Zie ik ineens muv Lemieux staan -O- Hoop nu zo erg dat dat alleen nu is omdat er 20% korting op Lemieux was vorige week...

Ik kocht altijd Lemieux in de 3 Halen, 2 betalen actie en gewoon met 25% korting -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:35 



 
Profiel   

Kom je bij Agradi niet nog goedkoper uit dan? Daar heb ik gister nog vanalles kunnen scoren met stapel kortingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:36 



 
Profiel   

Lemieux doet niet meer meet bij EJ nee is uitgezonderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:37 



 
Profiel   

Celebi schreef
Iriscope schreef
Dit is me bij Hypostore ook eens gebeurd, maar die boden me keurig een andere trui aan van hetzelfde merk, voor dezelfde prijs. Kan Ooteman je niet een beetje tegemoet komen?


Kreeg een heel droog mailtje met daarin 'het shirt is niet meer leverbaar, wat wil je dat we met je bestelling doen?' en ik dacht alleen maar 'welk van de 2 shirts?'. :')

Het was een zomercollectie en een laatste item dus iets anders geven voor dezelfde prijs gaat niet dus ik verwacht eigenlijk gewoon dat ze de rest opsturen en m'n geld van het artikel terug overmaken. Maar dat ze dat niet zelf aanbieden verbaasde me ook. Hoe moet ik nou weten wat ze met m'n bestelling moeten doen? :+


Ik had het bij EJ, 3shirts gepre-orderd, opeens een email: "de ene kleur is al uitverkocht, hier is je geld". Vond ik erg bizar omdat het dus om een pre-order ging die ik 2 maanden eerder al had gekocht en betaald :+
En ooit zoiets meegemaakt bij Ruitergoed, maar ze hebben gewoon netjes hun verontschuldigd en mijn geld teruggestort en kreeg er nog rijsokken van ES als excuus bij :D

Zonet van Hypostore mijn Liberté fleece ontvangen, de maat is net wat groot maar zo heerlijk warm <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:21 



 
Profiel   

Ik ga mijn Loire Navy & Mink CC L dekjes met memory Foam binnenkort op marktplaats zetten. Ik heb er ook bijpassende oornetjes in maat XL bij. Mochten hier geïnteresseerden zijn, dan mag je me even een bericht sturen!
Beide nog super mooi!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:19 



 
Profiel   

Kan iemand me helpen aan een kortingscode om de Oak suede CC ergens te bestellen waar hij nog VOOR de kerst geleverd wordt?
Ik bestel eigenlijk nooit online dus ben niet helemaal thuis in de vele webshops :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:06 



 
Profiel   

Ik heb mijn Dijon shirt binnen. :j

Perfecte kleur! Maar wel een beetje spijt dat ik de versie met col niet heb besteld. Deze is wel heel smal om de nek en ik kan de rits niet dichtdoen want dat duwt deze heel erg in mijn keel. :?

Iemand anders ook die ervaringen?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:19 



 
Profiel   

Noblesse_ schreef
Kan iemand me helpen aan een kortingscode om de Oak suede CC ergens te bestellen waar hij nog VOOR de kerst geleverd wordt?
Ik bestel eigenlijk nooit online dus ben niet helemaal thuis in de vele webshops :o


Full? Limburgs ruiterhuis of Agradi met;
Dolle2019
Fnrs10
Wkom50
Happybday5

Edit: ik zie dat Agradi tussen de 10 en 20 wd is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:38 



 
Profiel   

Daarvan werkt helaas enkel Fnrs10

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:18 



 
Profiel   

Noblesse_ schreef
Kan iemand me helpen aan een kortingscode om de Oak suede CC ergens te bestellen waar hij nog VOOR de kerst geleverd wordt?
Ik bestel eigenlijk nooit online dus ben niet helemaal thuis in de vele webshops :o


Ik heb er nog 2 op voorraad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:38 



 
Profiel   

Celebi schreef
Ik heb mijn Dijon shirt binnen. :j

Perfecte kleur! Maar wel een beetje spijt dat ik de versie met col niet heb besteld. Deze is wel heel smal om de nek en ik kan de rits niet dichtdoen want dat duwt deze heel erg in mijn keel. :?

Iemand anders ook die ervaringen?

[ [url=m/BwBtpt.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb dat ook, ik kan hem ongeveer half dicht doen. Die rits doet anders ook zeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 01:00 



 
Profiel   

Mocht iemand nog een sensitive benneton blue te koop hebben of een plek waar hij op voorraad is dan hou ik mij aanbevolen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 07:05 



 
Profiel   

mcjv schreef
Celebi schreef
Ik heb mijn Dijon shirt binnen. :j

Perfecte kleur! Maar wel een beetje spijt dat ik de versie met col niet heb besteld. Deze is wel heel smal om de nek en ik kan de rits niet dichtdoen want dat duwt deze heel erg in mijn keel. :?

Iemand anders ook die ervaringen?

[ [url=m/BwBtpt.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb dat ook, ik kan hem ongeveer half dicht doen. Die rits doet anders ook zeer.


Vind ik eigenlijk wel te bizar voor woorden voor zo'n duur shirt. Zou 'm eigenlijk moeten retourneren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 08:55 



 
Profiel   

Celebi schreef
Ik heb mijn Dijon shirt binnen. :j

Perfecte kleur! Maar wel een beetje spijt dat ik de versie met col niet heb besteld. Deze is wel heel smal om de nek en ik kan de rits niet dichtdoen want dat duwt deze heel erg in mijn keel. :?

Iemand anders ook die ervaringen?

[ [url=m/BwBtpt.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik heb dezelfde ervaring met de roija! Vroeg me al af wie er wel zo'n dunne hals heeft haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 293 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen