Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 309 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:54 



 
Profiel   

Suzannexx schreef
Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')


Nee :Y)

Gewoon doen. Verjaardags geld is er voor om lekker uit te kunnen geven aan iets waar jij plezier van hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:59 



 
Profiel   

Plop1997 schreef
Suzannexx schreef
Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')


Nee :Y)

Gewoon doen. Verjaardags geld is er voor om lekker uit te kunnen geven aan iets waar jij plezier van hebt!


Haha dat dacht ik ook! Duuus dat word shoppen eerdaags :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:01 



 
Profiel   

Suzannexx schreef
Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')


Nee is niet raar toch? Ik zou het gewoon doen, weet je zeker dat je er iets van koopt waar je lang en veel plezier van hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:12 



 
Profiel   

ziyadah schreef
Suzannexx schreef
Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')


Nee is niet raar toch? Ik zou het gewoon doen, weet je zeker dat je er iets van koopt waar je lang en veel plezier van hebt!


Was meer gekheid, heb het ook zeker gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:28 



 
Profiel   

YentlShots schreef
Ben even benieuwd naar jullie mening. Ik heb een champagne suede dekje en wil daar een wat warmere jas bij matchen. Ik heb wat baselayers maar die draag ik met dit weer eigenlijk niet. Toch wil ik graag matchen, in de winter rij ik eigenlijk vooral in mijn zwarte kingsland jas en dat vind ik toch zonde van alle mooie dekjes :')

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... .XS..OG%3E

Ik zag deze , voor een supermooie prijs ook nog eens. Zou deze leuk zijn op een champagne of mink dekje? Of teveel kleurverschil? Ik twijfel...

Anders ga ik voor de kers voor op de chili red of de oregano voor op de sage . Die kleuren komen beter overeen


De champagne is vrij warm van kleur, als ik me goed kan herinneren is deze kleur bruiner. Misschien wel een goede match bij de mink! Het is sowieso een heel fijn vestje, niet heel warm vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:08 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Bestelling van Horze is binnen! En wat is hij ongelofelijk mooi! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 00:11 



 
Profiel   

Straww_ schreef
YentlShots schreef
Ben even benieuwd naar jullie mening. Ik heb een champagne suede dekje en wil daar een wat warmere jas bij matchen. Ik heb wat baselayers maar die draag ik met dit weer eigenlijk niet. Toch wil ik graag matchen, in de winter rij ik eigenlijk vooral in mijn zwarte kingsland jas en dat vind ik toch zonde van alle mooie dekjes :')

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... .XS..OG%3E

Ik zag deze , voor een supermooie prijs ook nog eens. Zou deze leuk zijn op een champagne of mink dekje? Of teveel kleurverschil? Ik twijfel...

Anders ga ik voor de kers voor op de chili red of de oregano voor op de sage . Die kleuren komen beter overeen


De champagne is vrij warm van kleur, als ik me goed kan herinneren is deze kleur bruiner. Misschien wel een goede match bij de mink! Het is sowieso een heel fijn vestje, niet heel warm vind ik.

Thanks voor je reactie! Ik zit eraan te denken om mijn champagne suede dan te verkopen en een loire mink ervoor terug te kopen. Even goed nadenken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:14 



 
Profiel   

Wat is die navy loire chique zeg! Op productfoto’s vind ik hem altijd wat saai maar op deze foto’s echt heel netjes!

Ik heb net in een gekke bui de snugboots besteld bij Hypostore! Eindelijk, ik zit al een jaar te wachten op korting of marktplaats rond te struinen. Nu hebben ze 30% ! Wel meer dan een week wachttijd dus ben benieuwd hoelang het gaat duren :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:17 



 
Profiel   

Ter vergelijking :)

Mink
[ img ]

Champagne
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:59 



 
Profiel   

Hoi allemaal! Ik heb begin december mijn eerste lemieux dekje gekocht! De kleur Azure! Maar na bijna 2 maanden gebruiken is er nu al een stiksel los. 2x gewassen. Is dit normaal? Mijn singel of zadel raakt het ook niet.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:55 



 
Profiel   

AnnieHorse schreef
Hoi allemaal! Ik heb begin december mijn eerste lemieux dekje gekocht! De kleur Azure! Maar na bijna 2 maanden gebruiken is er nu al een stiksel los. 2x gewassen. Is dit normaal? Mijn singel of zadel raakt het ook niet.
[ [url=m/4tYY0n.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb zo iets nog nooit gehad bij mijn dekjes, die zijn echt vrijwel onverwoestbaar. Wellicht een productiefoutje?

Ik zou in elk geval de shop berichten waar je hem vandaan hebt, misschien kunnen zij iets voor je betekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 14:57 



 
Profiel   

Ik zou de webshop even berichten ja :j

Mijn oudste lemieux is nu 5 jaar oud en die heeft nog geen enkel gebrek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 15:14 



 
Profiel   

Mijn oudste is 3 jaar en ik was ze na iedere keer rijden en zien er allemaal nog als nieuw uit. Zou ook even vragen of er nog iets aan gedaan kan worden. Ik heb deze ervaring helemaal niet iig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 16:36 



 
Profiel   

Ik heb de epplejeck een berichtje gestuurd! Bedankt voor de reacties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 19:52 



 
Profiel   

Mijn verzameling is ook weer aangevuld de laatste maand!
Ik heb de Oak gekocht en olive verkocht, de Chili voor €32 bij horze en de mosterd, in top staat, via marktplaats. Helemaal blij mee :) voorlopig… tot er weer een nieuwe collectie komt :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:32 



 
Profiel   

YentlShots schreef
Wat is die navy loire chique zeg! Op productfoto’s vind ik hem altijd wat saai maar op deze foto’s echt heel netjes!

Ik heb net in een gekke bui de snugboots besteld bij Hypostore! Eindelijk, ik zit al een jaar te wachten op korting of marktplaats rond te struinen. Nu hebben ze 30% ! Wel meer dan een week wachttijd dus ben benieuwd hoelang het gaat duren :o

Hoe kom jij aan 30% korting op site staat 25%

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:07 



 
Profiel   

Net een sage carbon mesh met 30% korting kunnen kopen van hypostore!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 09:35 



 
Profiel   

Ik heb net de Fleece Edge Mesh Brushing Boots binnen gekregen. Ze lijken me nog wat klein. Vanmiddag maar even passen en een foto maken. Ze zien er wel echt supermooi uit!! 0

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 10:11 



 
Profiel   

[ img ]

Met de Navy Loire erbij zijn mijn hangers ook officieel op. :=

Met een kingsland dekje ertussen vind ik dat ik binnen 2 jaar tijd dit topic wel eer aan gedaan heb. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 10:32 



 
Profiel   

_Anneruth schreef
Ik heb net de Fleece Edge Mesh Brushing Boots binnen gekregen. Ze lijken me nog wat klein. Vanmiddag maar even passen en een foto maken. Ze zien er wel echt supermooi uit!! 0


Ben heel erg benieuwd. Wil ze zelf ook kopen, maar paardlief heeft van de mesh brushing boots maat S voor en M achter. En maat S wordt niet gemaakt in deze uitvoering helaas. Maar als ze klein uitvallen misschien een beetje hoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 11:40 



 
Profiel   

maya12333 schreef
_Anneruth schreef
Ik heb net de Fleece Edge Mesh Brushing Boots binnen gekregen. Ze lijken me nog wat klein. Vanmiddag maar even passen en een foto maken. Ze zien er wel echt supermooi uit!! 0


Ben heel erg benieuwd. Wil ze zelf ook kopen, maar paardlief heeft van de mesh brushing boots maat S voor en M achter. En maat S wordt niet gemaakt in deze uitvoering helaas. Maar als ze klein uitvallen misschien een beetje hoop.


Ik zal ze morgen ook even passen bij mijn tuiger. Ik heb M voor en L achter van de gewone fleece brushing boots en deze in M besteld.
De mesh brushing boots in L voor waren te krap en XL achter was weer te lang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 14:00 



 
Profiel   

Ik ben zoooo chagrijnig! Mijn navy Loire werd geannuleerd. En mijn zusje had hem later besteld en zij heeft hem binnen gekregen. Grrr, maar weer wachten op een nieuwe aanbieding :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 15:22 



 
Profiel   

YentlShots schreef
Wat is die navy loire chique zeg! Op productfoto’s vind ik hem altijd wat saai maar op deze foto’s echt heel netjes!

Ik heb net in een gekke bui de snugboots besteld bij Hypostore! Eindelijk, ik zit al een jaar te wachten op korting of marktplaats rond te struinen. Nu hebben ze 30% ! Wel meer dan een week wachttijd dus ben benieuwd hoelang het gaat duren :o


Heeft HypoStore nog steeds 30% korting op LeMieux?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 17:24 



 
Profiel   

Niet de mooiste foto maar je kan de pasvorm wel zien. Ik heb een groot paard met normaal tot fijn beenwerk. Ik vind ze erg mooi zitten. Helemaal blij mee *D

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-22 18:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 309 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen