Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 254 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

[ img ]

Voor de nieuwsgierigen: de Dijon Cc op een roodbruine met cognac/roodbruin tuig
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 15:06 



 
Profiel   

Zo, die van jou kun je nog eens een spiegeltje noemen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 15:12 



 
Profiel   

Lekker flitsend kleurtje hoor. Staat goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 15:13 



 
Profiel   

Wiwabalia schreef
Zo, die van jou kun je nog eens een spiegeltje noemen! :D


Ik vind 'm anders wel meevallen qua glans := Dan wil ik niet weten wat je ervan zo vinden als hij helemaal opgepoetst staat voor wedstrijd :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 15:23 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Wiwabalia schreef
Zo, die van jou kun je nog eens een spiegeltje noemen! :D


Ik vind 'm anders wel meevallen qua glans := Dan wil ik niet weten wat je ervan zo vinden als hij helemaal opgepoetst staat voor wedstrijd :))


Jij verblind de jury gewoon met je paard. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 15:24 



 
Profiel   

Varekaj schreef
[ [url=m/RPsAXU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor de nieuwsgierigen: de Dijon Cc op een roodbruine met cognac/roodbruin tuig


Zo, dat steekt lekker af, mooie kleuren combinatie zo, gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:15 



 
Profiel   

Varekaj schreef
[ [url=m/RPsAXU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor de nieuwsgierigen: de Dijon Cc op een roodbruine met cognac/roodbruin tuig


Gaaf!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:00 



 
Profiel   

Toch wel mooi, de Dijon. Had gedacht, dat ie meer " gif geel " was, maar dat is dus niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:04 



 
Profiel   

Ik dacht ook dat ie een tikje grijziger zou zijn, maar valt me echt enorm mee. Heel blij dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:06 



 
Profiel   

Voor de glans-tips: emmertje lauwwarm water, scheutje olie (babyolie of tea tree) en een microvezel doekje. Paard gewoon poetsen, doekje in de emmer soppen, goed uitwringen, over je paard halen et voilà. Doe ik in de winter dagelijks. Nu had ik dat zaterdag gedaan wegens zondag wedstrijd. Krijg je dit dus van :D


(Google een keer op hot cloth grooming).

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:09 



 
Profiel   

Hoi, Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb vandaag mijn eerste le mieux setje gekregen.
Ben er erg blij mee. De Dijon dekje en bandages.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 20:21 



 
Profiel   

Gaaf die dijon op een donker paard!

Hier vandaag voor het eerst sinds 8 maanden met mijn merrie gesprongen, en dat met de rioja <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 21:21 



 
Profiel   

Mocht iemand straks de oak op een zwart paard hebben, dan zou ik héél graag een foto zien! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 08:39 



 
Profiel   

Ben ik de enige bij wie alleen de witte wedstrijddekjes lijken te krimpen ook al was ik ze hetzelfde als alle anderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 11:00 



 
Profiel   

MarryAnneR schreef
Ben ik de enige bij wie alleen de witte wedstrijddekjes lijken te krimpen ook al was ik ze hetzelfde als alle anderen?


Hier blijft die ontzettend mooi en ik was hem na elke wedstrijd. Wel op 30 graden en lage touren, ik ben bang dat hij anders beschadigd. :') Gaat om een suède.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 12:16 



 
Profiel   

MarryAnneR schreef
Ben ik de enige bij wie alleen de witte wedstrijddekjes lijken te krimpen ook al was ik ze hetzelfde als alle anderen?


Nee , hier inderdaad ook .
Heb er ondertussen 2 , maar beide hetzelfde probleem...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 12:45 



 
Profiel   

MarryAnneR schreef
Ben ik de enige bij wie alleen de witte wedstrijddekjes lijken te krimpen ook al was ik ze hetzelfde als alle anderen?


Als je niks gek doet met je dekjes, zou ik contact opnemen met Lemieux zelf? Volgens mij hebben zij best een goede klntenservice. :)

Hier krimpt ‘ie ook niet, altijd alles 30 graden, touren pas ik niet aan. Ook een suede variant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 12:56 



 
Profiel   

Oh wauw die Dijon op alle paarden <3
Het is maar goed dat geel niet echt mijn kleur is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 12:59 



 
Profiel   

maartje_h schreef
MarryAnneR schreef
Ben ik de enige bij wie alleen de witte wedstrijddekjes lijken te krimpen ook al was ik ze hetzelfde als alle anderen?


Nee , hier inderdaad ook .
Heb er ondertussen 2 , maar beide hetzelfde probleem...


Ik dacht dat ik er eentje per ongeluk te heet had gewassen, maar nu zijn de 2 anderen ook gekrompen. De gekleurde geen problemen mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 14:10 



 
Profiel   

Herkenbaar hoor.

We hadden er eerst 1 en mijn dochter zei op wedstrijd al van huh is dat dekje nou gekrompen .
Nou ja, kan gebeuren.
Dus een nieuwe gekocht , maar nu na een paar keer wassen, hetzelfde verhaal ..


Ook een suede variant en warmer dan 30° graden gaan ze eigenlijk nooit inderdaad .

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 14:37 



 
Profiel   

Hier ook ja ook een suede. De rest krimpt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 14:41 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels ook meerdere Peacocks gezien die uitgebleekt zijn, alleen de zadelplek heeft nog zn normale kleur. Heel bijzonder, ik heb het zelf ook met twee verschillende dekjes gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 15:23 



 
Profiel   

*leest altijd mee, komt even binnen vallen *

Mijn gewone le mieux krimpen dus in de was maar de suède variant helemaal niets zelf. Ik trek hem na de wasmachine wel altijd weer even uit elkaar zodat de vezels weer oprekken en dan is hij weer as nieuw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 15:32 



 
Profiel   

kimmie1 schreef
Ik heb inmiddels ook meerdere Peacocks gezien die uitgebleekt zijn, alleen de zadelplek heeft nog zn normale kleur. Heel bijzonder, ik heb het zelf ook met twee verschillende dekjes gehad.


Indien de dekjes gewoon gebruikt zijn en natuurlijk veel mee buitengereden, vind ik dat sowieso wel gebeuren? Dat een dekje dan wat opbleekt door de zon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 16:21 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Ellen_ov schreef
kimmie1 schreef
Ik heb inmiddels ook meerdere Peacocks gezien die uitgebleekt zijn, alleen de zadelplek heeft nog zn normale kleur. Heel bijzonder, ik heb het zelf ook met twee verschillende dekjes gehad.


Indien de dekjes gewoon gebruikt zijn en natuurlijk veel mee buitengereden, vind ik dat sowieso wel gebeuren? Dat een dekje dan wat opbleekt door de zon?


De eerste twee fotos zijn van mn eigen dekje, de derde van iemand die een dekje in Engeland te koop heeft. Ik zie er meer zo, is geen normale verkleuring als je het mij vraagt...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 17:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 254 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen