Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 305 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Suus__ schreef
Isabel_k schreef
Truffle op mijn (ernstig harige) fjord

[ [url=m/cwjfPy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0knaMd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tnx voor de foto's! Ik blijf maar twijfelen...

Hoe vinden jullie deze kleur op een fjord? :o


Ik vind hem mooi op een fjord maar ik denk dat ik de rose mooier vind. Als je niet per see tussen die twee kleuren aan het twijfelen was zou ik er gewoon voor gaan! Deze zijn limited edition en vaak wel goed door te verkopen stel je zou hem toch niet veel gaan gebruiken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 15:47 



 
Profiel   

Hij is dus niet voor mijn fjord want die is 26 en wordt eigenlijk niet meer bereden. _O- Ik vond hem verrassend mooi staan maar ik zou voor haar wel neigen naar de roze variant. Al vind ik dit absoluut niet misstaan.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 16:20 



 
Profiel   

Ik vind zelf de combi niet zo als ik eerlijk ben. Zou dan voor de rosé gaan.

Die glace musk hierboven staat echt fantastisch! In heb de glace sage voor mijn roos/oranje vos, staat ook mega.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 17:26 



 
Profiel   

Ja ik vind t wel apart, in positieve zin. Maar ik kan er zelf niet aan wennen.
Rose ben ik zelf niet zo van, en heb zelf weinig roze kleding. Dus dan gaat het over :o
Bedankt voor het mee denken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 19:43 



 
Profiel   

Ik heb laatst ook voor het eerst in mijn Dijon set gereden. Kreeg op mijn nieuwe stal allemaal complimenten van mensen die het zo mooi en leuk vonden staan. <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 23:48 



 
Profiel   

Soms vind ik de Dijon niet mijn kleur, maar zo te paard vind ik wel weer gaaf.


Zit soms te kijken op MP naar de Lemieux dekjes. Ik snap gewoon niet dat ze tweedehands nog tussen de 40 en 50 euro kosten. De dekjes staan heel vaak in de aanbieding voor 25% korting op internet en dan zijn ze maar 52.50 euro.
Bij Agradi bijv ook heel vaak en dan kan je ook nog die bonnen van 7.50 inleveren die je met punten kan sparen. Dan heb je dus een nieuw dekje voor 45 euro.
Vaak zijn ze bij webshops ook nog met gratis verzenden terwijl dit op MP er nog bij komt. Mi zijn de prijzen dan tweedehands niet in verhouding met een nieuwe.
Of ben ik de enige die zo denkt :o :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 14:26 



 
Profiel   

Ga je ook zo naar de bakker? Ja de plus heeft wel eens 1+1 gratis en ik heb koopzegels en bonnetjes.

Dan kun je bezig blijven eerlijk gezegd.... Agradi heeft heel vaak ze niet op voorraad of het duurt heel erg lang.

Bovendien staan er op marktplaats ook wel vaak kleurtjes die uit de collectie zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 14:31 



 
Profiel   

Spenk schreef
Ga je ook zo naar de bakker? Ja de plus heeft wel eens 1+1 gratis en ik heb koopzegels en bonnetjes.

Dan kun je bezig blijven eerlijk gezegd.... Agradi heeft heel vaak ze niet op voorraad of het duurt heel erg lang.

Bovendien staan er op marktplaats ook wel vaak kleurtjes die uit de collectie zijn.


Haha nee. Maar vind ik met de dekjes wel anders. Bedoel ook wel de kleuren die volop leverbaar zijn.
Bij de kroo bijv de French roze nu voor 52.50 en op MP tweedehands zelfde prijs en dan komen de verzendkosten er nog bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 14:34 



 
Profiel   

Dekjes ook echt ongewassen voor €70 “want ze zijn discontinued, dus hel veel geld waard”
Om vervolgens als een maand of twee te koop te staan :+

Ik vind het ook raar hoor, winst proberen te maken op tweedehands of iig tweedehands boven de nieuwprijs aanbieden. Ieder moet doen wat goed voelt, maar ik sla dan wel even over

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 15:19 



 
Profiel   

Oretha schreef
Soms vind ik de Dijon niet mijn kleur, maar zo te paard vind ik wel weer gaaf.


Zit soms te kijken op MP naar de Lemieux dekjes. Ik snap gewoon niet dat ze tweedehands nog tussen de 40 en 50 euro kosten. De dekjes staan heel vaak in de aanbieding voor 25% korting op internet en dan zijn ze maar 52.50 euro.
Bij Agradi bijv ook heel vaak en dan kan je ook nog die bonnen van 7.50 inleveren die je met punten kan sparen. Dan heb je dus een nieuw dekje voor 45 euro.
Vaak zijn ze bij webshops ook nog met gratis verzenden terwijl dit op MP er nog bij komt. Mi zijn de prijzen dan tweedehands niet in verhouding met een nieuwe.
Of ben ik de enige die zo denkt :o :')


Nee hoor, ik denk er net zo over! Ik heb ook al 2ehands gekocht maar dan moet het dekje (+ verzendkosten) echt goedkoper zijn dan een nieuw (in aanbieding). En ik geef niet om limited editions of speciale kleuren. Ik koop wat ik mooi vind voor een prijs die ik ervoor wil geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 16:35 



 
Profiel   

Heeft iemand een foto van de Oak loire op een donkerbruine/zwarte? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 15:31 



 
Profiel   

Op de Lemieux instagram staat volgens mij een foto van de oak loire op een zwarte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 15:32 



 
Profiel   

Musk op een donkere vos. Ben echt blij mee hoe het staat en dat ik hem niet verkocht heb :o
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:16 



 
Profiel   

<3 Wauw mooi hier boven! Heb gister ook de Loire Oak binnen gekregen.. Met bijpassend Liberte vest voor mij. Morgen even op paard leggen om te kijken hoe het staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:52 



 
Profiel   

Niet de meest duidelijke foto, maar oak Loire op een donkerbruine [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 22:50 



 
Profiel   

urosa schreef
Musk op een donkere vos. Ben echt blij mee hoe het staat en dat ik hem niet verkocht heb :o
[ [url=m/gAV3oD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohh ik wist al wel zeker dat ik dit jaar ergens een keer een musk wilde scoren maar nu twijfel ik toch wel heel erg of dat niet ook een loire gaat worden. :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 22:56 



 
Profiel   

Iemand deze beschermers toevallig?

https://hypostore.nl/lemieux-fleece-edg ... 224&528=26

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 23:08 



 
Profiel   

xxxmh schreef


Esra haar vlog toevallig bekeken? :P

Ik vond deze er ook wel heel fijn uitzien

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 00:59 



 
Profiel   

xxxmh schreef

Nog niet, maar staan wel op mijn verlanglijstje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 06:26 



 
Profiel   

Damelza schreef
xxxmh schreef


Esra haar vlog toevallig bekeken? :P

Ik vond deze er ook wel heel fijn uitzien


Welke esra want dan ga ik evn kijken haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 08:58 



 
Profiel   

Ooteman heeft Mullberry en Grey full dressuur in de aanbieding als 12 uurtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 13:53 



 
Profiel   

xxxmh schreef

Wat wil je weten? Wij hebben ze in de winkel, op mijn werk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 18:41 



 
Profiel   

Loire Oak <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 18:49 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een shirt en/ of bandages die bij de le mieux lavender passen.

Weet iemand toevallig een match (van een ander merk) bij dit Dekje?

[ img ]

een plaatje erbij voor de kleur

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 19:25 



 
Profiel   

xxxmh schreef

Ik heb ze thuis liggen, nog niet uitgepakt of gebruikt B-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 14:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 305 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen