Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flubberboot

Berichten: 2931
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 12:54

Alle dekjes die ik graag zou willen zijn niet met kortingslabel helaas… Niet dat ik wat mag kopen van mezelf :')

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 12:55

Was net te laat voor het sienna dekje, misschien maar beter ook :')
Ik wil wel al de hele winter het sherpa vest maar ik twijfel of ik de sienna of navy uitvoering wil. Ben helemaal verliefd op sienna maar de navy is wel makkelijker combineren

Farjen

Berichten: 8022
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 13:05

Ik heb toevallig met de rhone gereden vanmorgen

Afbeelding

Maar ik heb bij geen enkel Lemieux dekje (suède, mesh, Loire, ...) dat ze ergens pillen. Waarschijnlijk heb ik er ook gewoon teveel zodat ze niet verslijten :') :')


Die Sienna Loire blijf ik over twijfelen, maar ik moet eerst wat verkopen voor ik wat nieuws mag


Granoek, mooie collectie!

Oretha

Berichten: 3446
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 13:05

Daannvd92 schreef:
Oretha schreef:
Ik hoop nooit meer de Loire dekjes omdat deze bij mij snel gaan pillen.

Zijn er mensen die ervaring hebben of dit ook bij de Rhone dekjes gebeurd? Of zijn deze te vergelijken met de suède dekjes?


Ik heb de rhone petrol, maar heb geen last van het pillen (voelt evengoed wel heel anders als een suede).
Maar dat heb ik eigenlijk ook niet bij de loire.

Ik ben toch gezwicht voor de fig en dijon, hebben beide paarden weer een nieuw dekje. :')
Had ook al een melding dat ze zijn verzonden, jij ook?


[ [url=m/lPVGKB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dank je wel. Staat super sjiek. Ik heb de donker blauwe rhone voor m'n fjord besteld en de petrol voor m'n donkerbruine :D

Heb nog geen verzendbestiging. Maar die komt vast nog wel vandaag.

Oretha

Berichten: 3446
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 13:07

Oo prachtig die rhone dekjes!

Bij mij gaan de Loire dekjes al na 1x rijden pillen. Ik stoor me daar enorm aan haha, dus vandaar dat ik nooit meer Loire dekjes bestel.

Heb dit overigens bij alle glanzende dekjes, ook bij ES.

Vind de suède dekjes echt met stip op 1 staan qua kwaliteit en pasvorm. Ze komen iedere keer ook super mooi uit de was.

Farjen

Berichten: 8022
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 13:14

Oretha, ligt het dan niet aan de onderkant van je zadel? Dat er ergens scherpe randjes aan zijn?

beegee
Berichten: 955
Geregistreerd: 12-02-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 13:32

Omg waarom nou die 1+1 actie precies als ik volgende week met paard naar de kliniek ga :') Wil zooo graag wat kopen maar als ie definitief “klaar” is als rijpaard is het een beetje zonde om weer dekjes te gaan verzamelen. Weet iemand tot wanneer deze actie loopt? Ik kan het niet vinden :(

Daannvd92
Berichten: 331
Geregistreerd: 27-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 13:58

beegee schreef:
Omg waarom nou die 1+1 actie precies als ik volgende week met paard naar de kliniek ga :') Wil zooo graag wat kopen maar als ie definitief “klaar” is als rijpaard is het een beetje zonde om weer dekjes te gaan verzamelen. Weet iemand tot wanneer deze actie loopt? Ik kan het niet vinden :(


Ohh balen!!

Tm 3 maart is de actie

Oretha

Berichten: 3446
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 14:00

Farjen schreef:
Oretha, ligt het dan niet aan de onderkant van je zadel? Dat er ergens scherpe randjes aan zijn?


Oh heb ik eigenlijk nooit geckeched. Het is wel een vrij nieuw WOW zadel, dus misschien het leer nog wat stug.

Mijn paard is heel "beweeglijk" onder het zadel, hierdoor was het ook lastig een zadel te vinden wat niet naar voren schoof. Wellicht dat het daar ook aan ligt hoor. Bij minimale wrijving gaat het dekje misschien toch sneller pillen

Maartje_M

Berichten: 9405
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 14:23

Waaaaaarom zeggen jullie dat nu over die 1+1 |( ik heb zo niks nodig en nu mijn winkelmandje helemaal vol liggen |( |(

Oretha

Berichten: 3446
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 15:15

Maartje_M schreef:
Waaaaaarom zeggen jullie dat nu over die 1+1 |( ik heb zo niks nodig en nu mijn winkelmandje helemaal vol liggen |


Jaa rot he :') waarom doet hypostore dit :(

BranwenGC

Berichten: 384
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 15:44

Figo88 schreef:
Spenk schreef:
Ik heb het anders gewoon moeten betalen :+ maar misschien is het inmiddels verandert en betaald lemieux dat en zit het dus bij je prijs in. Neemt in ieder geval niet weg dat het eigenlijk nooit meer loont daar te bestellen want het is om en nabij de prijzen die je betaald als je het hier koopt met korting.


Oh, dat is raar. Ik heb er al meerdere keren besteld en nog nooit iets extra's moeten betalen.


Vreemd idd, ik heb ook een paar keer besteld en nog niets bij hoeven betalen.

Die 1 + 1 is wel verleidelijk, maar ik mag eigenlijk echt geen dekjes meer kopen ;(

beegee
Berichten: 955
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 15:56

Daannvd92 schreef:
beegee schreef:
Omg waarom nou die 1+1 actie precies als ik volgende week met paard naar de kliniek ga :') Wil zooo graag wat kopen maar als ie definitief “klaar” is als rijpaard is het een beetje zonde om weer dekjes te gaan verzamelen. Weet iemand tot wanneer deze actie loopt? Ik kan het niet vinden :(


Ohh balen!!

Tm 3 maart is de actie

Dat scheelt, moet nog wel lukken mochten we positief nieuws krijgen :))

Hilde_
Berichten: 10750
Geregistreerd: 24-05-04

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 16:04

De Kudos deken is ook tweede gratis, maar om daar nou twee van te bestellen. :))
Er staat dat je er liners onder kunt doen, maar het is mij niet duidelijk welke? Heeft een van jullie deze deken?

Maartje_M

Berichten: 9405
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 16:17

Ik wil eigenlijk nog steeds heel graag de truffle en de rosé en aangezien de full dekjes best riant zijn op mijn merrie, denk ik dat de cob ook wel gaat passen en laten ze die nou nog net beide hebben bij hypostore in de 1+1 :=

beegee
Berichten: 955
Geregistreerd: 12-02-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 16:31

Kun je niet gewoon bestellen en 1 retourneren :o

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 16:50

Maartje_M schreef:
Ik wil eigenlijk nog steeds heel graag de truffle en de rosé en aangezien de full dekjes best riant zijn op mijn merrie, denk ik dat de cob ook wel gaat passen en laten ze die nou nog net beide hebben bij hypostore in de 1+1 :=


Als je ze al lang zo graag wilt, dan zou ik ze gewoon bestellen! :D :j
Ik heb net ook 4 rijbroeken en rijleggings van Kingsland besteld die ik al langer op het oog had voor de prijs van 2 :o

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 16:51

Hilde_ schreef:
De Kudos deken is ook tweede gratis, maar om daar nou twee van te bestellen. :))
Er staat dat je er liners onder kunt doen, maar het is mij niet duidelijk welke? Heeft een van jullie deze deken?


Ik heb alleen Rambo's, maar zie bij de Kudos ook niet dat de 2e gratis is?

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 16:52

BranwenGC schreef:
Vreemd idd, ik heb ook een paar keer besteld en nog niets bij hoeven betalen.

Die 1 + 1 is wel verleidelijk, maar ik mag eigenlijk echt geen dekjes meer kopen ;(


En andere dingen dan dekjes? O:) :)) :')

Hilde_
Berichten: 10750
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 17:03

Figo88 schreef:
Hilde_ schreef:
De Kudos deken is ook tweede gratis, maar om daar nou twee van te bestellen. :))
Er staat dat je er liners onder kunt doen, maar het is mij niet duidelijk welke? Heeft een van jullie deze deken?


Ik heb alleen Rambo's, maar zie bij de Kudos ook niet dat de 2e gratis is?


Hmm inderdaad, staat bij mij wel op de overzichts- en productpagina, maar in het mandje gebeurt er niets. Scheelt weer. :+

Farjen

Berichten: 8022
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 17:33

Hmm ik krijg de sienna niet in mijn winkelmandje van hypostore.. staat nochtans op voorraad -O-

Maartje_M

Berichten: 9405
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 19:07

Figo88 schreef:
Maartje_M schreef:
Ik wil eigenlijk nog steeds heel graag de truffle en de rosé en aangezien de full dekjes best riant zijn op mijn merrie, denk ik dat de cob ook wel gaat passen en laten ze die nou nog net beide hebben bij hypostore in de 1+1 :=


Als je ze al lang zo graag wilt, dan zou ik ze gewoon bestellen! :D :j
Ik heb net ook 4 rijbroeken en rijleggings van Kingsland besteld die ik al langer op het oog had voor de prijs van 2 :o


Ze zijn al onderweg dus nu maar hopen dat ze passen en niet retour moeten

Spenk
Berichten: 21827
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 19:15

beegee schreef:
Kun je niet gewoon bestellen en 1 retourneren :o

Misschien verstandig als je de voorwaarden leest voor je besteld

Bij retourzending waarbij 1 van de 2 producten retour wordt gezonden vervalt de korting.

beegee
Berichten: 955
Geregistreerd: 12-02-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 19:27

Zo rustig, je hoeft niet zo belerend te doen.

Spenk
Berichten: 21827
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 19:28

Is helemaal niet belerend. Het zou toch jammer zijn als mensen denken wat een goed idee dat doe ik en dan blijkt dat dat dus niet kan.