Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:38

Joki schreef:
Bij drunens ruiterhuis is de blush pink in de aanbieding


Deze kostte destijds bij Agradi en de HypoStore €36,-

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:45

Op fb lijkt het gezien de foto in eerste instantie om de normale suede te gaan, maar als je erop klikt is het de essential. Precies wat Annet73 zegt, deze kostte destijds veel minder.

DenieesB

Berichten: 482
Geregistreerd: 11-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:55

Figo88 schreef:
En heeft er iemand misschien ook nog een foto van de sorbet op een bruine? :o


Ik heb nog een foto voor de geïnteresseerden van mijn sorbet op een donkerbruine

Afbeelding


En afgelopen week op mijn vos
Afbeelding

Afbeelding

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:01

Bij Horze krijg je 20 procent korting op alles. Had de code even getest en werkt ook voor Le Mieux :)

Farjen

Berichten: 8005
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 16:19

Ik heb vrijdag Hypostore gestuurd ivm de levertijden van enkele orders. Maar nog steeds geen antwoord :( Ik wil mijn mink! Dat is toch meer een winterkleur en straks is het lente :P (en de sage/azure ook :+ maar dat is nieuwe collectie, dat is anders :') )

HorseTimeXL, ik vind de peacock prachtig het hele jaar door <3 Gisteren nog een complimentje gehad van stalgenoot dat hij het kleur zo mooi vind!
Maar ik gebruik dus sommige dekjes alleen in de zomer :') Citron, sorbet bijvoorbeeld vind ik echt zomerse kleurtjes, Hunter green dan weer meer winters, Chili red kan dan weer altijd (ja ik ben raar :') )


De sorbet is echt een kleurtje dat ik zo weinig gebruik := Zonde want hij is wel leuk!

Afbeelding

Vanochtend in de les met mijn oranje monster in Paprika :D Het was te koud en mistig om buiten te rijden, dus geen foto van superkwaliteit

Afbeelding

Nickeltje

Berichten: 28255
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 17:52

Figo88 schreef:
Nickeltje schreef:
Dankjewel Figo, daar hoopte ik inderdaad al op en was van plan om morgen te bellen. Ook bij Divoza is wat ik wil nu niet op voorraad, maar ik lijk ze wel te kunnen bestellen met een levertijd ergens in april...


Ook dat had/heb ik bij Divoza :') Ik heb 31 december de peacock besteld, verwachte levertijd is begin april. Ik heb nog een keer gebeld, maar ze komen gegarandeerd en je kunt dus inderdaad gewoon bestellen, alleen is de levertijd dus wat langer.


Divoza heeft inderdaad nu heel snel gereageerd, mijn bestelling keurig op orde gemaakt met de korting die er bij was en nu is het afwachten tot het in april geleverd wordt...
Ik ben wel blij dat Divoza zo snel reageerde en mijn peacock spring dekje dus echt onderweg gaat zijn...

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 18:54

Mijn pakje met mijn hunter green is 26/2 vrijgegeven bij customs volgens de app. Bizar, want op 15/2 stond hij als out for delivery. Ik verdenk stiekem iemand bij het koeriersbedrijf dat die mijn pakje een reis door België wou gunnen ofzo _O-

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 18:55

De Loire French Rose op mijn valk dame. :) Heb deze mogen proberen van een vriendin omdat ik in dit topic veel las dat hij schuift, maar ook deze ligt als een huis. Ik ga even tweedehands kijken voor een mooie Loire, vind ze nieuw te duur. :)

Afbeelding

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:53

Nickeltje schreef:
Divoza heeft inderdaad nu heel snel gereageerd, mijn bestelling keurig op orde gemaakt met de korting die er bij was en nu is het afwachten tot het in april geleverd wordt...
Ik ben wel blij dat Divoza zo snel reageerde en mijn peacock spring dekje dus echt onderweg gaat zijn...


Wat fijn dat het geregeld is! Nu afwachten tot april *D

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:54

DenieesB schreef:
Figo88 schreef:
En heeft er iemand misschien ook nog een foto van de sorbet op een bruine? :o


Ik heb nog een foto voor de geïnteresseerden van mijn sorbet op een donkerbruine

[ [url=m/9OrAY5.jpg]Afbeelding[/url] ]


En afgelopen week op mijn vos
[ [url=m/i87e3k.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SrvT7r.png]Afbeelding[/url] ]


Het is echt een mooie kleur! Kan niet wachten tot ik de mijne binnenkrijg <3

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:54

mcjv schreef:
De Loire French Rose op mijn valk dame. :) Heb deze mogen proberen van een vriendin omdat ik in dit topic veel las dat hij schuift, maar ook deze ligt als een huis. Ik ga even tweedehands kijken voor een mooie Loire, vind ze nieuw te duur. :)

[ [url=m/duiqPT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw! Staat echt prachtig <3

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 20:19

Figo88 schreef:
mcjv schreef:
De Loire French Rose op mijn valk dame. :) Heb deze mogen proberen van een vriendin omdat ik in dit topic veel las dat hij schuift, maar ook deze ligt als een huis. Ik ga even tweedehands kijken voor een mooie Loire, vind ze nieuw te duur. :)

[ [url=m/duiqPT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw! Staat echt prachtig <3


Dankjewel, vind het ook geslaagd <3

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 20:39

Heb nu een foto van mijn paard met het oranje dekje. Hier heeft hij de tweede keer het dekje op. Het dekje blijft met aansingelen ook zo fijn liggen. Dekje van Divoza ging helemaal bobbelen. Heel apart.

Afbeelding

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 20:41

Farjen schreef:
Ik heb vrijdag Hypostore gestuurd ivm de levertijden van enkele orders. Maar nog steeds geen antwoord :( Ik wil mijn mink! Dat is toch meer een winterkleur en straks is het lente :P (en de sage/azure ook :+ maar dat is nieuwe collectie, dat is anders :') )

HorseTimeXL, ik vind de peacock prachtig het hele jaar door <3 Gisteren nog een complimentje gehad van stalgenoot dat hij het kleur zo mooi vind!
Maar ik gebruik dus sommige dekjes alleen in de zomer :') Citron, sorbet bijvoorbeeld vind ik echt zomerse kleurtjes, Hunter green dan weer meer winters, Chili red kan dan weer altijd (ja ik ben raar :') )


De sorbet is echt een kleurtje dat ik zo weinig gebruik := Zonde want hij is wel leuk!

[ [url=m/y1chzE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vanochtend in de les met mijn oranje monster in Paprika :D Het was te koud en mistig om buiten te rijden, dus geen foto van superkwaliteit

[ [url=m/FCmi5t.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wat een gaaf paard heb je zeg! O dan ga ik denk ik dat dekje zeker bestellen. Lijkt trouwens echt dat overal de dekjes gewoon niet meer op voorraad zijn :')

Friesfanaat

Berichten: 1347
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 20:46

Ooops, vanwege jullie enthousiasme ook maar gezwicht.. Gisteren de Benneton Blue besteld bij Agradi en zonet de Peacock bij de Divoza met korting.. Nadeel van een Fries is dat alles goed staat, ben benieuwd hoe het gaat passen onder mn zadel! Misschien morgen op mn verjaardag nog maar een cadeautje bestellen als de Benneton binnen is en bevalt :+ :Y)


edit: typo

pantarhei

Berichten: 9066
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:20

Hypostore geeft nu ook aan levertijd nieuwe kleuren eind maart

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:24

Op de mail nog niet.. maar eigenlijk was het ook wel te verwachten.. op de Le Mieux site zelf stond het ook. Het zou bijna gek zijn als wij het eerder konden ontvangen dan in Engeland zelf waar het vandaan komt.

Luna02
Berichten: 153
Geregistreerd: 23-02-15

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:55

Vandaag de mustard onder het zadel gelegd!
Afbeelding

Janneke93

Berichten: 1512
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Ede

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:03

<3 blijft een mooie kleur!

pantarhei

Berichten: 9066
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:10

HorseTimeXL schreef:
Op de mail nog niet.. maar eigenlijk was het ook wel te verwachten.. op de Le Mieux site zelf stond het ook. Het zou bijna gek zijn als wij het eerder konden ontvangen dan in Engeland zelf waar het vandaan komt.


Ik kreeg een mail van ze

Friesfanaat

Berichten: 1347
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:12

Een vraagje, welke kleuren zijn de mid red en dark red (beide suède) bij de Epplejeck volgens de Lemieux benamingen?

Marritx

Berichten: 666
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:27

Friesfanaat schreef:
Een vraagje, welke kleuren zijn de mid red en dark red (beide suède) bij de Epplejeck volgens de Lemieux benamingen?


Bij horsefitshop staat een overzichtje met alle namen die ze ook bij ej gebruiken

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:38

paljaslaura schreef:
Mijn nieuwe merrie met de Olive :D
Ze wilde alleen niet leuk op de foto hahaha
[ [url=m/y96Wh3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/acA83W.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit vind ik echt <3

Friesfanaat

Berichten: 1347
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:42

Marritx schreef:
Friesfanaat schreef:
Een vraagje, welke kleuren zijn de mid red en dark red (beide suède) bij de Epplejeck volgens de Lemieux benamingen?


Bij horsefitshop staat een overzichtje met alle namen die ze ook bij ej gebruiken


Thanks! :D

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 23:07

Levering toch weer opgeschoven naar 26 maart....