Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PSvanLot

Berichten: 10182
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:14

Beschermers zijn inmiddels ook binnen. Eind januari besteld. Hadden ze bij LeMieux toch goed in beeld hoe de levering zo lopen.

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:37

Benneton blue zou ik zeker doen. Ik denk ook dat je die met een hoop shirtjes kan combineren omdat het een vrij toegankelijke kleur is!
Ik ben ook nog even aan het nadenken erover :Y)

Vandaag met de Chili red gereden. Absoluut m’n favoriete kleur, staat zo mooi op donkere paarden!
Afbeelding

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:40

Afbeelding

Ik heb even jullie hulp nodig. Zou Chili red of citron leuk staan op mijn dame? Ik kan zo 123 geen geschikte foto vinden voor die app :+

Baal zo erg, vind champagne zoooo mooi en vooral in Loire maar die valt helemaal weg op haar. Afbeelding

Laura_
Berichten: 5387
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:43

Je moet daar de ink op leggen!!

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:43

Ik zou voor Chili red gaan maar ik ben wel lichtelijk bevooroordeeld. Vind dat een mooie kleur. Maar ik denk heel eerlijk dat het op jouw merrie ook erg mooi zal staan. Al is Citron wel meer een zomers kleurtje.
Heb je iets om er een setje mee te maken met een van de twee? Dan zou ik voor die gaan

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:49

Laura_ schreef:
Je moet daar de ink op leggen!!


Die heb ik! :D heb een stukje terug een foto geplaatst.


YentlShots schreef:
Ik zou voor Chili red gaan maar ik ben wel lichtelijk bevooroordeeld. Vind dat een mooie kleur. Maar ik denk heel eerlijk dat het op jouw merrie ook erg mooi zal staan. Al is Citron wel meer een zomers kleurtje.
Heb je iets om er een setje mee te maken met een van de twee? Dan zou ik voor die gaan


Mijn voorkeur neigt ook meer naar de Chili maar dat komt omdat ik denk dat de citron me snel gaat vervelen. :+

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 00:06

Hmm, ik vind de Chili Red nog steeds heel mooi, maar twijfel zo of hij mijn paard staat.. Heeft er iemand een foto van de Chili op een bruine? :o

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 00:14


YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 00:26

Figo88 schreef:
Hmm, ik vind de Chili Red nog steeds heel mooi, maar twijfel zo of hij mijn paard staat.. Heeft er iemand een foto van de Chili op een bruine? :o

Kan ik wel voor je maken morgen. Ik ga met stalgenootje naar t bos en zij heeft een bruine, dan leg ik m even daarop

Ja zag ik van de week ook Figo. Echt even jammer. Dubbel hiero want afgelopen maand is mijn contract bij EJ afgelopen dus ook geen korting meer -O-

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 00:32

YentlShots schreef:
Figo88 schreef:
Hmm, ik vind de Chili Red nog steeds heel mooi, maar twijfel zo of hij mijn paard staat.. Heeft er iemand een foto van de Chili op een bruine? :o

Kan ik wel voor je maken morgen. Ik ga met stalgenootje naar t bos en zij heeft een bruine, dan leg ik m even daarop

Ja zag ik van de week ook Figo. Echt even jammer. Dubbel hiero want afgelopen maand is mijn contract bij EJ afgelopen dus ook geen korting meer -O-


Oh, als je dat wilt doen heel graag! Dankjewel! :D

En dat is dan inderdaad dubbel zuur ja! Hoop echt dat de rest van de winkels niet volgen, maar ben er bang voor.. -O-

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 08:29

Figo88 schreef:
Oh, als je dat wilt doen heel graag! Dankjewel! :D

En dat is dan inderdaad dubbel zuur ja! Hoop echt dat de rest van de winkels niet volgen, maar ben er bang voor.. -O-

Komt er zo aan dan! :D

Ja echt balen. Hypostore heeft ze wel nog voor 60,- toch? Wel gek dat dat tien euro verschilt.
Ik zoek ik elk geval gewoon alle kortingen en aanbiedingen en koop ze dan.
Net de Ink blue Loire met 40% gevonden, wilde eigenlijk de suède want centjes maar als de aanbieding zo aandringt en suède is toch uitverkocht dan tjah.. kan het niet anders :')

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 08:54

YentlShots schreef:
Figo88 schreef:
Oh, als je dat wilt doen heel graag! Dankjewel! :D

En dat is dan inderdaad dubbel zuur ja! Hoop echt dat de rest van de winkels niet volgen, maar ben er bang voor.. -O-

Komt er zo aan dan! :D

Ja echt balen. Hypostore heeft ze wel nog voor 60,- toch? Wel gek dat dat tien euro verschilt.
Ik zoek ik elk geval gewoon alle kortingen en aanbiedingen en koop ze dan.
Net de Ink blue Loire met 40% gevonden, wilde eigenlijk de suède want centjes maar als de aanbieding zo aandringt en suède is toch uitverkocht dan tjah.. kan het niet anders :')


Ja, ik blijf inderdaad ook gewoon op zoek naar aanbiedingen.
En de Ink Blue suede is bij Agradi ook met 40% korting, dus die kun je gewoon bestellen :)

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:02

Figo88 schreef:
Ja, ik blijf inderdaad ook gewoon op zoek naar aanbiedingen.
En de Ink Blue suede is bij Agradi ook met 40% korting, dus die kun je gewoon bestellen :)

Klopt maar alleen de S/M en die is echt te klein voor mijn poowny bijna paard haha. Loire was er nog wel in L dus die heb ik bij Agradi meegepikt

Edit: serieus haha. Ik kijk net om te kijken of je niet toch gelijk hebt want zou toch niet zo zijn ik heb gisteren gekeken en toen was ie niet op voorraad. Dus wel. Twijfel. Loire annuleren en suède kopen of zo laten. Scheelt in principe maar een tientje

neile

Berichten: 2015
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:10

Ik denk wel dat die Sage hier ook een nieuw huisje gaat krijgen. Ik vind het wel echt een mooie kleur, kom nu ook meer productfoto's tegen. Dat lijkt me wel wat. De musk lijkt op de productfoto's ook beter mee te vallen dan op die eerste foto's met paarden erbij. Ik zoek echt een fletsere, grijzere tint roos ipv het felrozig/paarsige wat het eerst leek te zijn.

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:39

YentlShots schreef:
Figo88 schreef:
Ja, ik blijf inderdaad ook gewoon op zoek naar aanbiedingen.
En de Ink Blue suede is bij Agradi ook met 40% korting, dus die kun je gewoon bestellen :)

Klopt maar alleen de S/M en die is echt te klein voor mijn poowny bijna paard haha. Loire was er nog wel in L dus die heb ik bij Agradi meegepikt

Edit: serieus haha. Ik kijk net om te kijken of je niet toch gelijk hebt want zou toch niet zo zijn ik heb gisteren gekeken en toen was ie niet op voorraad. Dus wel. Twijfel. Loire annuleren en suède kopen of zo laten. Scheelt in principe maar een tientje


Haha, ja, ik kreeg vanochtend een mailtje dat de L er weer is :)
Of je doet ze alletwee :') (Eentje terugsturen kan altijd nog :o )

Saaams

Berichten: 13295
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:48

Heeft iemand ook de ink blue op een schimmel?
Ik twijfel over de loire of suede. De loire is op google wel te vinden. Erg chique.

Maar twijfel over de dikte welke ik neem.

Noukie
Berichten: 10955
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:54

Hoe zijn de ervaringen met de support boots voor dresuurmatig bakwerk?
Mijn paard krijgt van alle 'normale' beschermers die ik tot nu toe heb geprobeerd (standaard model eskadron en br etc) schuurplekken, dus vandaar dat ik deze overweeg. Met springen en bos etc wel kappen met schaal, maar dan kan ik iig afwisselen.

Sam, Ink staat ook op schimmel wel hoor :P

lideli

Berichten: 2453
Geregistreerd: 21-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 10:23

Saaams schreef:
Heeft iemand ook de ink blue op een schimmel?
Ik twijfel over de loire of suede. De loire is op google wel te vinden. Erg chique.

Maar twijfel over de dikte welke ik neem.


Ik ga mijn ink blue suede straks ophalen dus dan kan ik hem wel even op mijn schimmel leggen voor je :j

Saaams

Berichten: 13295
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 10:25

lideli schreef:
Saaams schreef:
Heeft iemand ook de ink blue op een schimmel?
Ik twijfel over de loire of suede. De loire is op google wel te vinden. Erg chique.

Maar twijfel over de dikte welke ik neem.


Ik ga mijn ink blue suede straks ophalen dus dan kan ik hem wel even op mijn schimmel leggen voor je :j


Graag *\o/*

MarloesHJ

Berichten: 2484
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 10:29

Noukie schreef:
Hoe zijn de ervaringen met de support boots voor dresuurmatig bakwerk?
Mijn paard krijgt van alle 'normale' beschermers die ik tot nu toe heb geprobeerd (standaard model eskadron en br etc) schuurplekken, dus vandaar dat ik deze overweeg. Met springen en bos etc wel kappen met schaal, maar dan kan ik iig afwisselen.

Sam, Ink staat ook op schimmel wel hoor :P


Ik gebruik supportboots in de bak. Werken prima maar wat wil je precies weten?

Noukie
Berichten: 10955
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 10:44

MarloesHJ schreef:
Ik gebruik supportboots in de bak. Werken prima maar wat wil je precies weten?

Dat vooral. Zitten ze fijn, blijven ze een beetje heel, etc.

Ik heb bijv de proshell brushing boots en die slijten me echt veel te snel (en ook weer schuurplekken, maar dat zal niet per se aan de beschermer alleen liggen)

MarloesHJ

Berichten: 2484
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 10:57

Ik heb er geen slijtage aan gezien tot nu toe en heb ze al een tijdje. Blijven goed op de plaats. Maar ik heb wel een paard dat zichzelf niet echt veel aantikt. Hij draagt ze vanwege een schiefel aan de binnenzijde van zijn pijpbeen die ik wil beschermen. Hij tikt wel wat aan maar echt niet veel. Van andere beschermers krijg hij een stukje onder de knie wel een schuurplek maar met deze niet.

Maar mijn peesbeschermers slijten sowieso niet echt. Ik heb nog peesbeschermers van meer dan 7 jaar oud die nog prima gebruikt kunnen worden. Proshell brushing boots heb ik ook en zien er hier ook nog vrijwel nieuw uit net zoals de mesh brushing boots.

Dwyne

Berichten: 1974
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 11:31

Figo88 schreef:
Ja, ik blijf inderdaad ook gewoon op zoek naar aanbiedingen.
En de Ink Blue suede is bij Agradi ook met 40% korting, dus die kun je gewoon bestellen :)


Bedankt voor de agradi tip... de Ink Blue Suede CC stond op mijn lijstje en nu besteld :o

Niet zo'n grote verzameling als jullie maar wel echt heel fijne dekjes, gebruik mijn andere nooit meer.
Eurojump suede Benneton Blue
Eurojump suede Navy
Carbon Mesh CC Half Square Black
CC CottonWhite
CC Suede Olive
CC Loire Champagne
CC Suede Plum
In bestelling: CC Suede Ink Blue

Verlanglijstje; Hunter Green, Ice Blue

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 11:51

StonedRomy schreef:
Oké als ik maandag mijn zadel nog niet heb mag ik van mezelf een nieuw dekje kopen. :roll: >;)


Naast de midnight... heb ik ook nog een benneton blue CC voor je liggen die eventueel weg mag :)

En ik heb een nieuwe rol brede plakband in huis dit keer :')

maartje_h

Berichten: 8071
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 11:56

Dwyne schreef:
Figo88 schreef:
Ja, ik blijf inderdaad ook gewoon op zoek naar aanbiedingen.
En de Ink Blue suede is bij Agradi ook met 40% korting, dus die kun je gewoon bestellen :)


Bedankt voor de agradi tip... de Ink Blue Suede CC stond op mijn lijstje en nu besteld :o


Hier ook besteld maar dan in dressuur *\o/* *\o/* <3