Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 294 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Ik heb de Oak binnen vond hem prachtig *\o/* , ben heel benieuwd hoe het staat op mijn schimmel
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 18:11 



 
Profiel   

Best veel Lemieux met 30% korting bij Hypostore :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 08:24 



 
Profiel   

Ik heb heel misschien een set sage glace gekocht met 50% korting … :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:07 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Best veel Lemieux met 30% korting bij Hypostore :j



Heb ik ook gezien, en nu twijfel ik over de grooming bag. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe is die qua formaat? Handig met (grote) flessen? Mijn Poetskoffer is al enige tijd stuk, deksel kan niet meer op slot (optillen aan handvat kan dus niet meer). En de binnenkant is ovaal, da's niet handig vind ik en alles ligt door elkaar ivm geen vakjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:29 



 
Profiel   

Hoe vallen de oornetjes van le mieux qua maat? Mijn paard draagt standaard cob halsters en hoofdstellen, soms een full als het klein valt.

Moet ik dan M of L hebben? Paardelief heeft korte oortjes wel redelijk breed voorhoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:32 



 
Profiel   

Mijn paard met cob halster (wel full of extra full frontriem) moet van Lemieux XL hebben. Anders is het tussen de oren te krap en schudden ze hem af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:46 



 
Profiel   

Ooohhh dit is heel aantrekkelijk... de korting van hypostore := :=
Ik heb de rioja en Oak al voor mijn springzadel dus ik moet echt op mijn handen zitten om de dressuur niet ook te bestellen (en dan ook meteen van beide kleuren een oornetje om dan ook maar meteen de springen af te maken := )

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 11:34 



 
Profiel   

Ik twijfel over de oak in loire en de winterjas erbij. Ik heb cognac laarzen en zadel.
Ben een beetje bang dat ik dan op een soldaat uit de tweede wereld oorlog lijk.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 12:45 



 
Profiel   

De oak in Loire is echt te sjiek om op een soldaat te lijken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 13:01 



 
Profiel   

Ik vind de oak bij mijn cognac zadel heel chique :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 13:19 



 
Profiel   

Maar hebben jullie dan ook die lange oak jas en cognac laarzen erbij? Dat lijkt me vooral 'heftig' :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 13:21 



 
Profiel   

Ik vind de oak (suede en loire) in combinatie met lichtbruin/cognac tuig net helemaal geweldig <3 Stijlvol, klassiek,…

Ik ben dan ook niet echt van setjes en felle kleuren etc. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 14:16 



 
Profiel   

Waren er liefhebbers voor de Lemieux oornet hangers? Ik heb net een nieuw oornetje gekocht en doe niks met de hangers. Is voor maar Full oornetje [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 14:20 



 
Profiel   

Ik heb net m’n Oak suede van Limburgs Ruiterhuis ontvangen (applaus voor de snelle service zeg! Gisteren besteld en vandaag aangekomen).
Wat is het mooi.
[ img ]

Wel interessante korting bij Hypostore :o , twijfel voor de Dijon suede of loire.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 14:28 



 
Profiel   

Noblesse_ schreef
Ik vind de oak (suede en loire) in combinatie met lichtbruin/cognac tuig net helemaal geweldig <3 Stijlvol, klassiek,…

Ik ben dan ook niet echt van setjes en felle kleuren etc. :')


Vind ik ook hoor! Maar de hele combi inclusief jas lijkt me wat 'veel'.
Ben daarom wel benieuwd of anderen die hele combi ook hebben en hoe het lijkt. Dekje én jas icm cognac?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 14:36 



 
Profiel   

Ik heb lange tijd volgehouden dat de Musk en Sage niks voor mij zijn. Maar ik ben nu toch overstag gegaan en heb ze bij HypoStore besteld :') Ben echt zo benieuwd!
En mijn Plum en Champagne (ik had ze weliswaar al, maar vind ze zo mooi :o ) zijn ook binnengekomen <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:56 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Hoe vallen de oornetjes van le mieux qua maat? Mijn paard draagt standaard cob halsters en hoofdstellen, soms een full als het klein valt.

Moet ik dan M of L hebben? Paardelief heeft korte oortjes wel redelijk breed voorhoofd.


Mijn PRE heeft ook maat cob van halsters en van zijn Schockemöhle hoofdstel maat full. Ik heb een keer een maat M oornetje gepast en die zat goed.


Laatst bijgewerkt door Figo88 op 04-12-21 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:00 



 
Profiel   

beegee schreef
Ik heb heel misschien een set sage glace gekocht met 50% korting … :=


Oeps :')
Maar hele mooie korting zo! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:03 



 
Profiel   

FleurSandro schreef
Ooohhh dit is heel aantrekkelijk... de korting van hypostore := :=
Ik heb de rioja en Oak al voor mijn springzadel dus ik moet echt op mijn handen zitten om de dressuur niet ook te bestellen (en dan ook meteen van beide kleuren een oornetje om dan ook maar meteen de springen af te maken := )


Gauw van je handen af komen dus :D :')
Als je de kleuren mooi vindt en ze toch wilt, dan zou ik ze gewoon bestellen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:04 



 
Profiel   

Ik had iemand voorbij zien komen die de paprika zocht in full dressuur. Ik kan het alleen niet meer terugvinden, ik zei namelijk dat ik nog twijfelde.

Ik wil mijne verkopen als set. Dekje 5 a 6 keer gebruikt maar gewassen en geen vegen, ziet er weer als nieuw uit op een paar haren na, bandages full nooit gebruikt. Wat kan ik daar voor vragen? Help me out :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:44 



 
Profiel   

Jammer dat plum niet met korting is

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:59 



 
Profiel   

Figo88 schreef
beegee schreef
Ik heb heel misschien een set sage glace gekocht met 50% korting … :=


Oeps :')
Maar hele mooie korting zo! :D

Ja, dat gaf ook echt de doorslag. En niet ik die begin dit jaar keihard riep de glacé zo vreselijk lelijk te vinden :') Kan echt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:54 



 
Profiel   

Figo88 schreef
Fly_high schreef
Hoe vallen de oornetjes van le mieux qua maat? Mijn paard draagt standaard cob halsters en hoofdstellen, soms een full als het klein valt.

Moet ik dan M of L hebben? Paardelief heeft korte oortjes wel redelijk breed voorhoofd.


Mijn PRE heeft ook maat cob van halsters en van zijn Schockemöhle hoofdstel maat full. Ik heb een keer een maat M oornetje gepast en die zat goed.


Thanks, ik denk dat ik dan goed zit met M. Heb ook een gewoon warmbloed paard.

Nu alleen nog overwegen of ik die oornetjes daadwerkelijk ooit ga gebruiken, tot nu toe nooit gedaan maar lijkt me mooi zo'n setje met crossen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 22:39 



 
Profiel   

Door dit topic aan le mieux begonnen, omdat ik de dressuur al heb wil ik de rioja veelzijdigheid graag kopen bij hypostore. Helaas staat er wel 1 op voorraad, maar hij is niet in mijn winkelmand te krijgen... verdorie 8)7 en ik had mezelf er net van overtuigd hem gewoon te kopen, ook door dit topic :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 15:43 



 
Profiel   

horze heeft ook korting op lemieux!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 294 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen