Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 23:21

Haha ja die beugels zijn love it or hate it, maar ze zijn idd dezelfde kleur als het randje en als het merk plaatje. En bij mij ook nog dezelfde kleur als de gespen van m’n hoofdstel.

Mcjv, die staat erg goed! Mooie kleur is het zeg

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 23:59

Thanks Thirza! Ben er super blij mee! :D

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 12:17

Mijn set is er ook *\%/*
Krijg de kleur niet zo goed op de foto maar het is Rioja.
Afbeelding

Afbeelding

Racheltjee

Berichten: 112
Geregistreerd: 08-09-12

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 13:52

Hallo,
Val even binnen! Heb een tijdje geleden mijn eerste dekje gekocht van Lemieux en jeetjemina wat zijn dat prachtige dekjes!! Ook de kwaliteit! (Vindt hem zo mooi dat ik hem nog niet op het paard heb durven leggen! :')) ik heb de liore Oak en ik zat heel erg te twijfelen tussen de Oak en Rioja, absoluut geen spijt van mijn keus! Maar de kleur Rioja laat me nog niet los! <3 Heeft iemand tips waar die eventueel met een leuke korting te krijgen is? Of als iemand hem te koop heeft staan mag je me een berichtje doen! :))

Plop1997

Berichten: 1406
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 18:21

Racheltjee schreef:
Hallo,
Val even binnen! Heb een tijdje geleden mijn eerste dekje gekocht van Lemieux en jeetjemina wat zijn dat prachtige dekjes!! Ook de kwaliteit! (Vindt hem zo mooi dat ik hem nog niet op het paard heb durven leggen! :')) ik heb de liore Oak en ik zat heel erg te twijfelen tussen de Oak en Rioja, absoluut geen spijt van mijn keus! Maar de kleur Rioja laat me nog niet los! <3 Heeft iemand tips waar die eventueel met een leuke korting te krijgen is? Of als iemand hem te koop heeft staan mag je me een berichtje doen! :))


Op Facebook en marktplaats kun je vaak tweedehands iets scoren. Verder heeft Ooteman vaak aanbiedingen om 12:00 waaronder ook de Lemieux dekjes vallen. De grote ruitershops Hypostore, Epplejack, Agradi etc. hebben wisselende aanbiedingen.

Ook hier worden regelmatig dingen aangeboden dus als je iets op het oog hebt gewoon alle kanalen in de gaten houden.

kimmie1

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 19:28

Misschien is dit wat?

Nieuwjaars Lemieux OUTLET
NU alle Lemieux suede zadeldekjes €49.95
Actie geld vandaag & morgen, op=op!
Verkrijgbaar in maat cob dressuur, full dressuur & full cc. De mini’s gelden ook mee!
Ook de nieuwe kleuren o.a. dijon, Rioja & Oak green
Bestellen kan via de website (vanaf €100 ontvang je ook een gratis shampoo)

https://sr-horseproducts.nl/

nnicolex

Berichten: 1240
Geregistreerd: 12-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 20:32

Mocht iemand nog een sensitive benneton blue dressuur te koop hebben dan hou ik mij aanbevolen! Overal uitverkocht helaas.. -O-

Horseloverl
Berichten: 2233
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 21:33

Heeft iemand een idee hoe je bij Hypostore 2 codes in kan voeren? Heb een waardebon gekregen met kerst die incl korting toch wel heel erg leuk is

Friesfanaat

Berichten: 1358
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 22:04

Horseloverl schreef:
Heeft iemand een idee hoe je bij Hypostore 2 codes in kan voeren? Heb een waardebon gekregen met kerst die incl korting toch wel heel erg leuk is


Watvoor waardebon? VVV kun je voor kiezen bij afrekenen. Weet niet of dat voor andere bonnen ook geldt..

Horseloverl
Berichten: 2233
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 22:14

Friesfanaat schreef:
Horseloverl schreef:
Heeft iemand een idee hoe je bij Hypostore 2 codes in kan voeren? Heb een waardebon gekregen met kerst die incl korting toch wel heel erg leuk is


Watvoor waardebon? VVV kun je voor kiezen bij afrekenen. Weet niet of dat voor andere bonnen ook geldt..


Waardebon van Hypostore zelf

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 12:31

Hoi iedereen! Ik heb een hunter green s/m dressuur dekje gekocht helemaal nieuw maar is voor mijn zadel toch net aan de krappe kant. Wilt iemand misschien ruilen met een maat L dressuur? Hoeft niet gloednieuw te zijn wel graag gewassen en in prima staat. Ik zoek vooral rioja, mulberry (mesh en dan wil ik best bijbetalen), hunter green, oak, plum, blackcurrent.

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 14:53

Iemand die enig idee heeft wat ik voor een suede plum (zgan) en een oude versie van de suede peacock (gebruikt) kan vragen?
Moet toch echt gaan inkrimpen door dierenarts kosten :')

Wiwabalia

Berichten: 4704
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:19

Organa schreef:
Iemand die enig idee heeft wat ik voor een suede plum (zgan) en een oude versie van de suede peacock (gebruikt) kan vragen?
Moet toch echt gaan inkrimpen door dierenarts kosten :')


Zeker 50eu denk ik? En dan bieden open zetten? Plum en Peacock zijn nog wel te bestellen dus helaas nog geen collectors items.

swatch
Berichten: 1387
Geregistreerd: 08-08-07

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 17:13

Hoi, ik ga mijn collectie wat uitdunnen. Ik heb o.a. een zgan beige(eerste collectie) en een terracotta. Wat zou ik daar voor kunnen vragen?

kimmie1

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:00

Wiwabalia schreef:
Organa schreef:
Iemand die enig idee heeft wat ik voor een suede plum (zgan) en een oude versie van de suede peacock (gebruikt) kan vragen?
Moet toch echt gaan inkrimpen door dierenarts kosten :')


Zeker 50eu denk ik? En dan bieden open zetten? Plum en Peacock zijn nog wel te bestellen dus helaas nog geen collectors items.


Daarom zou ik 40 euro doen. Je kunt vaak met korting kopen en als ze beiden nog te koop zijn kom je al gauw onder die prijs uit.

Spenk
Berichten: 21839
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:03

Dat zou ik ook doen 40 euro. Ze zijn nu 69 en met 25% korting zit je dan al snel aan 52,50 voor een nieuwe. Dan zullen de meeste zoiets hebben van voor die 2,50 wacht ik wel even tot een actie en koop ik een nieuwe.

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 21:28

Horseloverl schreef:
Heeft iemand een idee hoe je bij Hypostore 2 codes in kan voeren? Heb een waardebon gekregen met kerst die incl korting toch wel heel erg leuk is


Eventjes e-mailen, samen met je codes en wat je wilt dan maken ze de order voor je in orde.

Christel1

Berichten: 602
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 21:51

Onlangs heb ik de liberté base layer gekocht, heel mooi shirt maar best wel dik materiaal. Te warm voor in de zomer ben ik bang… Weet iemand of de normale baselayer een dunnere stof heeft? Want ik wil in de zomer natuurlijk ook in set rijden :P

Celebi
Berichten: 3816
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 22:33

Christel1 schreef:
Onlangs heb ik de liberté base layer gekocht, heel mooi shirt maar best wel dik materiaal. Te warm voor in de zomer ben ik bang… Weet iemand of de normale baselayer een dunnere stof heeft? Want ik wil in de zomer natuurlijk ook in set rijden :P


Die zijn zeker een stuk dunner!

xLiez

Berichten: 1898
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 23:24

swatch schreef:
Hoi, ik ga mijn collectie wat uitdunnen. Ik heb o.a. een zgan beige(eerste collectie) en een terracotta. Wat zou ik daar voor kunnen vragen?


Is de beige een full dressuur? Ik heb die in ponymaat maar past net niet lekker onder mijn zadel :')

swatch
Berichten: 1387
Geregistreerd: 08-08-07

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 23:41

Beige is full dressuur, tevens mulberry dressuur en spring.

Christel1

Berichten: 602
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 09:33

Celebi schreef:
Christel1 schreef:
Onlangs heb ik de liberté base layer gekocht, heel mooi shirt maar best wel dik materiaal. Te warm voor in de zomer ben ik bang… Weet iemand of de normale baselayer een dunnere stof heeft? Want ik wil in de zomer natuurlijk ook in set rijden :P


Die zijn zeker een stuk dunner!

Oké dat is fijn! Dun genoeg om mee te rijden in de zomer of kan ik daarvoor beter opzoek gaan naar een t-shirt?

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 12:37

De normale baselayers zijn echt dun genoeg voor het voorjaar en zomer. De stof is UV werend en voelt koel aan :j

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 14:18

Ik vind de normale ook een stuk dunner dan de liberté zip. :j

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:50