Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:37

Ik denk dat de sienna ook erg mooi zal staan op beide! En kwa kleur heel wat anders dan je al hebt!

xLiez

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:47

Ik zou ook voor de Sienna gaan. En anders de app dress my horse even downloaden, kan je dekjes op je paard uitproberen haha

Maritjuh2000
Berichten: 13
Geregistreerd: 13-01-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:58

Ik zou ook voor de sienna gaan!

mooney

Berichten: 7783
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:59

Ik vind op dress my horse de kleur vaak anders dan in het echt. Bijvoorbeeld de oak, die staat in de app echt vreselijk op mijn wildkleur vos terwijl die in het echt 1 van de mooiste kleuren erop is.

Leuk om een beetje mee te spelen, maar ik zou het wel een beetje met een korrel zout nemen.

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 06:11

Xloki sage is mijn all time favorite en daarna peacock

Laura_
Berichten: 5384
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 09:24

Ik heb een gloednieuwe oak dressuur suède liggen. Ik wil hem verkopen, maar ik denk dat ik beter nog even kan wachten toch? Of is die al bijzonder genoeg?

upendo

Berichten: 22296
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 09:52

Laura_ schreef:
Ik heb een gloednieuwe oak dressuur suède liggen. Ik wil hem verkopen, maar ik denk dat ik beter nog even kan wachten toch? Of is die al bijzonder genoeg?

Er worden al lang geen verzamelaarsprijzen meer betaald.

Alleen voor de echt oude dekjes.

Suzannexx

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-02-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 15:12

Keuzestressss Ik twijfel heel erg tussen de Fig en Marine, wil graag bestellen met de korting van Horze maar mag er van mezelf maar 1 bestellen O:)
Voor welke zouden jullie gaan? Zou dan voor bruine mijn bijrijd/verzorgpaard zijn en de donkerbruine pony van mijn zusje

Afbeelding
Afbeelding

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 15:14

Mijn keuzestress is over, ik heb hem opgelost door zowel de Fig als de Marine te bestellen bij Horze :7 onder het mom van deze-maand-is-toch-al-duur :')

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 15:21

Vientje schreef:
Mijn keuzestress is over, ik heb hem opgelost door zowel de Fig als de Marine te bestellen bij Horze :7 onder het mom van deze-maand-is-toch-al-duur :')


Soms de enige juiste oplossing :P

Ik zit te twijfelen over de juiste kleur voor deze vent:


Afbeelding

Afbeelding

Hier uiteraard in sage <3

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 17:49

Ink Blue of Rioja zou ik doen :j en van de nieuwe collectie lijkt mij de Marine het mooist.

Horze heeft inmiddels wel minimaal een week levertijd, zouden ze erg veel klandizie hebben met hun lage prijs nu :=

lotte002

Berichten: 1532
Geregistreerd: 29-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 18:38

Vientje schreef:
Ink Blue of Rioja zou ik doen :j en van de nieuwe collectie lijkt mij de Marine het mooist.

Horze heeft inmiddels wel minimaal een week levertijd, zouden ze erg veel klandizie hebben met hun lage prijs nu :=


:') die hebben flink wat bestellingen gehad gok ik :') :')
ik kreeg net mail van horze dat mijn bestelling onderweg is *\o/*

Suzannexx

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 18:46

Vientje schreef:
Ink Blue of Rioja zou ik doen :j en van de nieuwe collectie lijkt mij de Marine het mooist.

Horze heeft inmiddels wel minimaal een week levertijd, zouden ze erg veel klandizie hebben met hun lage prijs nu :=


Ink blue heb ik,staat beide heel gaaf. En de Rioja vind ik ook gaaf maar heb de burgundy al en vindt die daar teveel op lijken:o

Yenni
Berichten: 5460
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 18:49

Voor de liefhebbers, er is nu ook 21% korting op epplejeck. Niet op de nieuwste maar wel op veel dekjes van oa lemieux

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 19:03

Vientje schreef:
Horze heeft inmiddels wel minimaal een week levertijd, zouden ze erg veel klandizie hebben met hun lage prijs nu :=


Ik denk het :P , door dit topic ook overstag gegaan voor de fig! Maar geloof levering pas over 10 dagen.

Nu nog op zoek naar een bluebelle. Zag wel wat shirts in de aanbieding net bij equiglow (bluebelle papaya en watermelon). Mocht iemand die nog zoeken.

MerleSimone

Berichten: 5730
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 19:05

Jammer, ik was mm mailbox al aan het refreshen :') Cadeautje voor vriendin Marine + baselayer, ben zo benieuwd naar haar reactie. En voor mezelf Fig, kon ook niet kiezen :Y)

xLiez

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 20:50

lotte002 schreef:
Vientje schreef:
Ink Blue of Rioja zou ik doen :j en van de nieuwe collectie lijkt mij de Marine het mooist.

Horze heeft inmiddels wel minimaal een week levertijd, zouden ze erg veel klandizie hebben met hun lage prijs nu :=


:') die hebben flink wat bestellingen gehad gok ik :') :')
ik kreeg net mail van horze dat mijn bestelling onderweg is *\o/*


Ik was heel hoopvol mijn mail aan het checken maar helaas haha!

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 21:36

Ik heb nog geen verzendbewijs van horze, hopelijk komt deze morgen. Wel vandaag de Sienna van EJ ontvangen, echt zo mooi <3 Morgen eens op m’n paard leggen!

candalisa

Berichten: 3472
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 21:50

Ik heb ook nog geen verzend bewijs alleen dat het tussen de 15-17 verwacht wordt dus hopelijk komt het snel!

maya12333

Berichten: 379
Geregistreerd: 11-06-11
Woonplaats: Gouda

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 22:45

Hier ook overstag gegaan. De fig komt mijn kant op. Voor de marine wacht ik dat hij in loire uitkomt.

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 23:46

Vientje schreef:
Ink Blue of Rioja zou ik doen :j en van de nieuwe collectie lijkt mij de Marine het mooist.

Horze heeft inmiddels wel minimaal een week levertijd, zouden ze erg veel klandizie hebben met hun lage prijs nu :=


Ik heb al Benetton blue, daar vind ik ink blue net iets teveel op lijken. Marine is wel erg verleidelijk :j

Komen er trouwens ook polo shirts of andere shirts met korte mouwen uit in de kleuren van de wintercollectie? Ik vind het ALTIJD te warm voor baselayers :')

filou

Berichten: 1547
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 12:11

Ik heb de Fig en Marine al binnen van Horze. De Fig is prachtig en blijft sowieso, maar de marine lijkt toch wel behoorlijk op mijn peacock dus daar twijfel ik wel over. Voor de liefhebber kan ik morgen nog een foto maken van de Fig op een vos.

edit: 2e mening gevraagd en die vind de marine helemaal niet op de peacock lijken dus hij blijft ook. Stand LeMieux dekjes is nu 12 :')

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 12:51

filou schreef:
Ik heb de Fig en Marine al binnen van Horze. De Fig is prachtig en blijft sowieso, maar de marine lijkt toch wel behoorlijk op mijn peacock dus daar twijfel ik wel over. Voor de liefhebber kan ik morgen nog een foto maken van de Fig op een vos.

edit: 2e mening gevraagd en die vind de marine helemaal niet op de peacock lijken dus hij blijft ook. Stand LeMieux dekjes is nu 12 :')

Hahaha ik moest hardop lachen van het tweede gedeelte van je berichtje. Ik heb geen vos maar foto’s zijn altijd leuk!

mooney

Berichten: 7783
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:38

Mijn fig en sienna zijn onderweg met de bezorger, komen ook vandaag.
Ben vandaag al bij de ponys geweest, maar vanaf morgen kan ik dus fotos maken op 2 tinten vos (oranje en donkere vos), palomino en wildkleur vos.

Vingers gekruist dat de sienna staat op de wildkleur vos, riskante combinatie maar heb een full springdekje besteld en zij is naar verwachting de enige die hem dan gaat dragen. Eigenlijk bij de fig hetzelfde, full dressuur ipv gebruikelijke cob dressuur. Maar denk dat de fig sowieso wel staat en wie weet groeit de palomino groot genoeg dat ze ook een full kan hebben.

Oretha

Berichten: 3441
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:54

Ik heb ze ook alle 3 binnen. De Sienna is me te oranje, die gaat sowieso terug.
Marine en peacock hebben wel wat van elkaar weg. De Fig vind ik heel mooi.

Vergelijking marine en peacock

Afbeelding

De Fig


Afbeelding