Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen LeMieux Conductive boots?

 
Profiel   

Lijkt me nog heel nieuw te zijn, maar heeft er iemand ervaring met de Lemieux conductive boots? De uitleg klinkt allemaal geweldig veelbelovend, maar ik vraag me af of iemand dit al eens in de praktijk gezien heeft? Ben voornamelijk op zoek naar ervaringen voor een paard met peesblessures

https://www.lemieuxproducts.com/horsewe ... _603_1928&
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 09:22 



 
Profiel   

Lijkt wel of het paard gaat ijshockyen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 17:40 



 
Profiel   

Ik ga men eigen topic maar even een schopje geven, maar misschien is er iemand die het voor de toekomst wel even zoekt.

Ik heb de boots nu ongeveer een week in gebruik, en laat nu even in testen de vibes aan de kant liggen. Wat merk ik zelf. Paard vind de boots om heerlijk (liever dan de vibes). De moment dat ik deze boots aandoe, begint hij te ontspannen en gaat hij eigenlijk dutjes doen. Wat voor mij een indicatie geeft dat wat het ook doet, voor hem in ieder geval een ontspannend effect heeft. De benen worden er inderdaad warm van (staat ook op de verpakking) maar de zwelling die op de pees zat waar de blessure is, is nu ook geleidelijk aan aan het wegtrekken. Ik doe nu eigenlijk de boots een halfuur om, en haal ze er dan af en doe er dan voorlopig niets meer aan. Ik bekijk het alvast nog eens verder over een week

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 19:31 



 
Profiel   

Topic is al wat ouder maar ik ben toch benieuwd of er al meer ervaringen zijn!?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 11:09 



 
Profiel   

Ik ben ook wel nieuwsgierig. Heb er nl naar zitten te kijken ivm peesblessure

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 23:24 



 
Profiel   

Ik heb momenteel de Kentucky Recuptex Stable Boots. Mij lijkt dit redelijk hetzelfde principe. Heb ze nog maar 2x om gehad dus kan daar verder nog weinig over zeggen. Ik heb destijds ook naar de LeMieux gekeken. Waarom ik de Kentuckys heb gekocht? Omdat deze direct aanwezig waren bij Emmers en ik geen tijd meer had om iets te laten verzenden. Of ik anders die van LeMieux had gekocht? Geen idee, mogelijk zelfs de Rambo Ionics. Daar heb ik tenslotte al een deken en dekje van.

Geen idee of het van de stable boots komt, maar momenteel loopt ze goed met het longeren. Mocht je het interessant vinden om hier een update over te krijgen, dan wil ik dat uiteraard wel doen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 23:40 



 
Profiel   

Selente schreef
Ik heb momenteel de Kentucky Recuptex Stable Boots. Mij lijkt dit redelijk hetzelfde principe. Heb ze nog maar 2x om gehad dus kan daar verder nog weinig over zeggen. Ik heb destijds ook naar de LeMieux gekeken. Waarom ik de Kentuckys heb gekocht? Omdat deze direct aanwezig waren bij Emmers en ik geen tijd meer had om iets te laten verzenden. Of ik anders die van LeMieux had gekocht? Geen idee, mogelijk zelfs de Rambo Ionics. Daar heb ik tenslotte al een deken en dekje van.

Geen idee of het van de stable boots komt, maar momenteel loopt ze goed met het longeren. Mocht je het interessant vinden om hier een update over te krijgen, dan wil ik dat uiteraard wel doen. :)


Een update vind ik altijd wel leuk/interessant. Ik ga ook eens kijken naar de Rambo Ionics en de Kentuckys

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 15:45 



 
Profiel   

Ik ben nieuwsgierig of er inmiddels al meer ervaringen zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 10:46 



 
Profiel   

De mijne is nog steeds verliefd op zijn boots. Ondertussen staat hij op pensioen, omdat ik hem het niet meer wou aandoen om nog verder te gaan na zijn laatste peesblessure. Maar nog steeds geniet hij van de boots. Hij doet er aangenaam dutjes met, ik heb de indruk dat ze ook zijn artrose wat verzachten. Ik doe ze om, en ga dan poetsen of wat ik wil. Ongeveer een halfuur, 40 minuutjes laat ik ze aan. Daarna weer af. Vroeger toen de blessure nog recenter was, zakte het vocht ook mooi uit de benen. Dat verschil heb ik ondertussen niet meer, omdat ze mooi droog zijn nu. Al bij al ben ik blij geweest met de aankoop ervan, want sindsdien heb k mijn vibes niet meer gebruikt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 18:06 



 
Profiel   

The_Cat schreef
De mijne is nog steeds verliefd op zijn boots. Ondertussen staat hij op pensioen, omdat ik hem het niet meer wou aandoen om nog verder te gaan na zijn laatste peesblessure. Maar nog steeds geniet hij van de boots. Hij doet er aangenaam dutjes met, ik heb de indruk dat ze ook zijn artrose wat verzachten. Ik doe ze om, en ga dan poetsen of wat ik wil. Ongeveer een halfuur, 40 minuutjes laat ik ze aan. Daarna weer af. Vroeger toen de blessure nog recenter was, zakte het vocht ook mooi uit de benen. Dat verschil heb ik ondertussen niet meer, omdat ze mooi droog zijn nu. Al bij al ben ik blij geweest met de aankoop ervan, want sindsdien heb k mijn vibes niet meer gebruikt :)


Bedankt voor je reactie. Fijn te horen dat ze zo goed bevallen. Ze staan nog steeds op mijn wensenlijstje

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 18:31 



 
Profiel   

Ik haal ‘m ook weer even omhoog…
Ik ben ook heel benieuwd of er meer ervaringen zijn inmiddels, met name mbt peesblessures.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 14:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen