Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Enzo zadel

 
Profiel   

Heerft iemand eerder van dit merk gehoord of er eentje (foto zou fijn zijn). Ik had een mooie Enzo Treviso (dressuur) gezien, optie betr. bouw paard voor straks, maar nog nooit eerder van deze zadels gehoord? Enzo is dus het merk en Treviso het model. Zag er mooi afgewerkt uit, maar ik kom nergens ervaringen tegen, behalve eentje in UK.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 13:14 



 
Profiel   

Ik had ze ook gezien, vond ook geen ervaringen. Mooi leder en mooi afgewerkt, jammer vind ik wel maar 2 jr garantie op boom, zoals ik op hun site vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 08:31 



 
Profiel   

Ik heb een enzo zadel voor het springen hij zit echt top! Super kwaliteit ook ben er heel blij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 13:00 



 
Profiel   

Deze is volgens mij van het merk Collegiate? Daar heb ik een dressuurzadel van gehad. Fijn zadel om in te zitten hoor, maar de bomen zijn erg lastig aan te komen omdat het uit de UK komt. Verder qua aanpassingen wbt de zadelmaker, ze vond de kussens redelijk plat onder het zadel zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 15:11 



 
Profiel   

Het is wel logisch dat de kussens platter zijn het is ook een close contact zadel. Ik heb tot nu toe geen problemen bij een zadelmaker gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 17:05 



 
Profiel   

Eraszz schreef
Het is wel logisch dat de kussens platter zijn het is ook een close contact zadel. Ik heb tot nu toe geen problemen bij een zadelmaker gehad


In mijn geval is het niet logisch omdat ik geen close contact zadel heb gehad. Ik heb een Collegiate Crosby gehad en daar vonden ze de kussens er wat plat onder zitten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 09:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen