Frontriem met strass

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
es_crea
Berichten: 13
Geregistreerd: 09-06-21

Frontriem met strass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-21 12:38

Hoi allemaal,

Ik wil voor mijn lieve paard graag een aangepaste frontriem. Nou heb ik ergens een keer begrepen dat je dit ook gemakkelijk zelf kunt maken. Iets met gekleurde steentjes lijkt me wel erg leuk maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Hebben jullie hier tips voor?

juditska
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-05-21

Re: Frontriem met strass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 17:22

Er zijn verschillende workshops waar je kwalitatief (vaak ook duurdere) goede frontriemen kunt maken. Anders zou je eventueel ook een oude frontriem kunnen pakken. Ga naar de action of een andere hobbywinkel en haal leuke steentjes en plak ze erop ;)

es_crea
Berichten: 13
Geregistreerd: 09-06-21

Re: Frontriem met strass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-21 10:23

Ik kreeg helaas geen melding van je berichtje, sorry :(

Plak je die steentjes er dan op? Blijft dat goed zitten? Ik zat zelf te denken misschien aan studs met strass, zag dat ze die ook online verkopen namelijk. Ik kan eigenlijk alleen maar in het weekend naar de stad en dan is het zo druk overal dus ik bestel graag online haha.

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 10:38


axel_1997

Berichten: 1791
Geregistreerd: 24-03-21
Woonplaats: overal waar paarden zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 10:44

[YRT] Paardenspullen ontwerpen Deel 2 !

Dit topic is al een tijd niet meer actief. maar het is denk ik interessant voor je om door te kijken. er Komen best wel fraaie spullen voorbij.
Er is ook een recenter topic. Maar daar is nog niets voorbij gekomen wat hier op lijkt.

Ik ben hier al een paar keer geslaagd voor dit soort projecten. https://www.paracord.nl/
strass hebben ze niet maar wel leer, Conchos en decoratieve klinknagels met steentjes in zeven kleuren.

En ken je Etsy? Het is als Amazon maar dan wel MVO. :+ (ik vind het zelf een heel leuk geintje) maar je kan er van alles kopen ook dit soort steentjes.

Anitaatje12
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-06-21

Re: Frontriem met strass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 14:09