Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Welke transportbeschermers het koelste?

 
Profiel   

biancaaaa schreef
Lemieux turnout boots! Ik durf mijn kneusje ook niet zonder iets om te vervoeren en hier blijven de benen acceptabel onder. Zijn niet super dik / gewatteerd maar ze beschermen de benen wel tegen wonden en kleine impact.




Deze gebruik ik inderdaad ook. Mijne is niet onhandig gelukkig, maar wilde iets wat beschermde maar wel ook ademend is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 15:54 



 
Profiel   

Hetwaszoiets schreef
Op zich zijn ze wel lang, maar voor mijn eigen gevoel voeg ik een springschoen toe voor de zekerheid. Dan overlapt het wat maar voelt voor mij toch als extra zekerheid.


Ik heb dezelfde en doe idd ook springschoenen eronder.
Hier komen de benen er nooit kletsnat onderuit, gewoon normale temperatuur. Zelfs als hals nat is zijn benen niet warmer. Ik had die ouderwetse hoge transport beschermers enbdaar werd het warmer onder en sloot minder mooi aan.

Hier ook een ifor met die hoge opstap. Kan haat precies laten lopen waar ik wel, maar soms toch een mis stap waardoor ze eraf schiet. Dan zijn die beschermer en springschoenen goed, nooit wondje oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 16:19 



 
Profiel   

Andere klep is natuurlijk ook een optie. Dat is goedkoper dan de dierenartsrekening als het wel fout gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 16:32 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Hetwaszoiets schreef
Op zich zijn ze wel lang, maar voor mijn eigen gevoel voeg ik een springschoen toe voor de zekerheid. Dan overlapt het wat maar voelt voor mij toch als extra zekerheid.


Ik heb dezelfde en doe idd ook springschoenen eronder.
Hier komen de benen er nooit kletsnat onderuit, gewoon normale temperatuur. Zelfs als hals nat is zijn benen niet warmer. Ik had die ouderwetse hoge transport beschermers enbdaar werd het warmer onder en sloot minder mooi aan.

Hier ook een ifor met die hoge opstap. Kan haat precies laten lopen waar ik wel, maar soms toch een mis stap waardoor ze eraf schiet. Dan zijn die beschermer en springschoenen goed, nooit wondje oid.



Hier dus ook inderdaad een ifor. Heel blij mee alleen net wat hoger als gemiddelde andere trailer.
Gaat ook 9 van de 10 keer goed inderdaad. Maar om erge schade te voorkomen wil ik 10 van de 10 halen.
Dus nu maar alle maatregelen nemen zodat het goed gaat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 22:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen