Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Zadel voor breed paard met korte rug

 
Profiel   

Dat klinkt goed, niet te brede zit en 1300 nieuw. En het zijn nog mooie zadels ook. Dit ga ik even onthouden, dank je!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 16:21 



 
Profiel   

Ik heb Ella van Zadelwijzer bij mijn paard gehad voor de Edix. Zij heeft ook Zaldi. Kun je beide proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 16:58 



 

ChelseaAyLee schreef
Ik zou dus gewoon eens iemand langs moeten laten komen die dit soort zadels verkoopt voor korte ruggen zodat ik meerder kan proberen. Kunnen jullie iemand aanraden omgeving Ede?


Kitty van Kifrahorse is een aanrader. Ik heb bij haar mijn Busse zadel gekocht. Mijn pony heeft ook een korte rug en is rondgeribt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 17:03 



 
Profiel   

Tarico schreef
ChelseaAyLee schreef
Ik zou dus gewoon eens iemand langs moeten laten komen die dit soort zadels verkoopt voor korte ruggen zodat ik meerder kan proberen. Kunnen jullie iemand aanraden omgeving Ede?


Kitty van Kifrahorse is een aanrader. Ik heb bij haar mijn Busse zadel gekocht. Mijn pony heeft ook een korte rug en is rondgeribt.


Hier ook een Busse voor mijn fjord. Korte rug en ernstig rondgeribt. Was nieuw een mooie prijs en ik vind het een heerlijk zadel. Andere optie was een Tekna.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 17:06 



 
Profiel   

ChelseaAyLee schreef
Dat klinkt goed, niet te brede zit en 1300 nieuw. En het zijn nog mooie zadels ook. Dit ga ik even onthouden, dank je!


Zaldi heeft ook een smalle twist! Ik heb dat ook nodig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 17:20 



 
Profiel   

Ik heb een Reactor Panel dressuurzadel voor mijn halfinger.

Mooi kort zadel heb ik en met een smalle twist.
Zijn alleen niet zo veel tweedehands te vinden en nieuw ver boven budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 17:39 



 
Profiel   

Westeind raad ik af. Die hebben mij een niet passend zadel aangesmeerd en vervolgens zijn ze niet thuis, dus hun service is ronduit slecht. Google maar eens op reviews, dan zie je dat ik niet de enige ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 17:54 



 
Profiel   

L_iek schreef
Hier ook een Busse voor mijn fjord. Korte rug en ernstig rondgeribt. Was nieuw een mooie prijs en ik vind het een heerlijk zadel. Andere optie was een Tekna.



Tarico schreef
ChelseaAyLee schreef
Ik zou dus gewoon eens iemand langs moeten laten komen die dit soort zadels verkoopt voor korte ruggen zodat ik meerder kan proberen. Kunnen jullie iemand aanraden omgeving Ede?


Kitty van Kifrahorse is een aanrader. Ik heb bij haar mijn Busse zadel gekocht. Mijn pony heeft ook een korte rug en is rondgeribt.



Hebben jullie een foto van de busse op een pony?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 18:35 



 
Profiel   

Weet iemand trouwens een zadelpasser die Zaldi heeft en in Limburg komt? Moet een nieuwe zadel laten aanmeten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:01 



 
Profiel   

Ik had op mijn korte rondgeribte altijd een Euroriding Diamant liggen 17 inch, paste perfect.

Hele slechte foto maar kon zo snel even geen andere vinden met zadel.
[ img ]
Foto zodat je zijn model beter kunt zien :Y)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:23 



 
Profiel   

Hier een Tekna en een Schutte zadel op mijn Haflingers liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:26 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Westeind raad ik af. Die hebben mij een niet passend zadel aangesmeerd en vervolgens zijn ze niet thuis, dus hun service is ronduit slecht. Google maar eens op reviews, dan zie je dat ik niet de enige ben.


Oh wat vervelend. Mijn ervaring was juist heel positief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 21:21 



 
Profiel   

Ik heb op mijn ouderwetse brede haf een easytrek classic liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 21:23 



 
Profiel   

Majabeestje schreef
Ineke2 schreef
Westeind raad ik af. Die hebben mij een niet passend zadel aangesmeerd en vervolgens zijn ze niet thuis, dus hun service is ronduit slecht. Google maar eens op reviews, dan zie je dat ik niet de enige ben.


Oh wat vervelend. Mijn ervaring was juist heel positief.


Ik heb ook een positieve ervaring met haar! Ze komt meerdere keren in het jaar bij ons op stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 21:26 



 
Profiel   

Ik zie bij akash saddlery veel rondgeribt, korte paarden voorbij komen op Facebook. Hij is niet goedkoop ik zijn consulten, maar hoor wel positieve verhalen over hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 21:27 



 
Profiel   

Marije_jiplover schreef
Ik heb een Reactor Panel dressuurzadel voor mijn halfinger.

Mooi kort zadel heb ik en met een smalle twist.
Zijn alleen niet zo veel tweedehands te vinden en nieuw ver boven budget.

Je zou ook een Comfort Elite Cadence met gewoon kussen i.p.v. reactor panel kunnen passen maar dan nog boven budget. Zadel(merk) is ontwikkeld voor korte ronde paarden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 16:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen