Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bucas Smartex rain of een ander merk?

 
Profiel   

Hoi hoi

In maart heb ik een bucas smartex rain aangeschaft. Helaas is deze al stuk. Er zitten gaatjes in, waarschijnlijk is hij blijven hangen (zou niet weten waaraan, maar goed).

Contact gehad met de winkel en helaas valt het niet onder de garantie, ze bevelen een repair kit aan (in een andere kleur dan mijn deken). Hartstikke zuur natuurlijk, dus ben opzoek naar ervaringen!

Zouden jullie de deken repareren of kijken voor een nieuwe? Hij is nu niet meer waterdicht door de gaatjes. Ik begreep dat deze deken erg sterk was maar valt redelijk tegen :+ . Is er een ander merk wat steviger is?

Mijn paard heeft een brede hals dus wel evt een merk die daar ruim valt.

Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 19:19 



 
Profiel   

Als het bij de winkel niet lukt zou ik rechtstreeks contact opnemen met Bucas. Dit zijn ijzersterke dekens dus die mogen niet zomaar stuk gaan.
Wij hebben meestal de Freedom (600 dernier) en die gaan al bijna niet stuk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 19:34 



 
Profiel   

Als het kleine gaatjes zijn, kun je er beter een dotje secondelijm op doen. Wordt gewoon hard dus er blijft niks aan plakken. Als het scheuren zijn doen ik voorzichtig de flapjes aan elkaar naaien met de hand, en dan weer afdichten met secondelijm.

Ik vind zelf de repair kit niet prettig. Het blijft niet zitten na een tijdje en dan trekt het vocht in de binnenvoering. Krijg je nooit meer droog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 19:38 



 
Profiel   

@Kendra ik heb inderdaad nu ook contact opgenomen met Bucas zelf :)

@Maraatje het zijn gaatjes verschillend van een paar mm tot 3 cm denk ik... Hmm ik bestel de repair kit nog even niet!

Het lukt nu even op 1 of andere manier niet op een fotootje erbij toe te voegen...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen