Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Plukje schreef:Ik herken het ook zeker! Vroeger maakte ik gewoon een afspraak bij CountryMill. Dat duurde ook maanden voordat ik terecht kon, maar het was één telefoontje, datum in de agenda zetten en geduld hebben. Nu heb ik ook zo’n Spaans geval waar Engelse zadels gewoon niet lekker op liggen, dus ik moest wat anders. En dan merk je inderdaad dat het bij kleine ondernemers gewoon lastig is om tot een goede afspraak te komen. Gelukkig ben ik extreem flexibel in mijn tijd en is het daarom gelukt om een zadel bij Pura Nobleza aan te schaffen, maar jeetje wat een gedoe was dat. Ik zie het ook echt niet als onwil ofzo en ik snap ook wat de voordelen zijn van zo’n éénpitter met pure passie voor het vak. Maar afspraak-wise geef ik dan toch de voorkeur aan een wat onpersoonlijker, maar meer geoliede organisatie.
Lipydo schreef:Ik wilde Pura Nobleza aanraden, juist om de snelheid (gelijk een mail terug en een week later hadden kwam ze al langs). Maar dan praten we over anderhalf jaar geleden. Misschien heeft het reclame maken gewerkt
Kendra schreef:De levertijd van nieuwe zadels is op dit moment ook heel erg lang; ik weet niet of dat komt omdat je op van alles en nog wat heel lang moet wachten de laatste tijd, maar hier op stal moest iemand 4 maand wachten op haar nieuwe Stübben ....