Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke cavalettiblokken zijn fijn?

 
Profiel   

Ik wil graag cavalettiblokken aanschaffen maar er zijn zoveel soorten dat ik niet goed weet welke.

Ik ben dressuurruiter en heb zelf geen eerdere ervaring met blokken ter vergelijking. Is er iemand die mij kan adviseren en hoeveel blokken heb je minimaal nodig voor een goede training ? Ik dacht zelf aan 6 stuks.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:25 



 
Profiel   

Op een stalling waar ik veel les geef worden de peuter-potjes van de IKEA gebruikt. Balk erop, ligt dan mooi stabiel en op een fijne hoogte.
Potjes kosten bijna niets vergeleken met cavaletti blokken, je kunt ze makkelijk op elkaar stapelen en nemen daardoor ook weinig plaats in in je zadelkast.

Ik werk zelf altijd met een oneven aantal, meer omdat mijn ruiters tijdens het lichtrijden dan op het juiste been uitkomen. Meestal kies ik voor 5 balken, dan zou je dus 10 potjes nodig hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:36 



 
Profiel   

Hier ook diezelfde peuterpotjes, ik heb er 10 (mijn man toendertijd naar de Ikea gestuurd, die voelde zich wel een beetje voor ... staan :') ). Werkt prima, en ze zijn makkelijk te stapelen en op te bergen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:01 



 
Profiel   

Super dankjewel, ik ga eens kijken bij de Ikea. Scheelt ook een hoop geld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:45 



 
Profiel   

Hier op stal ook de groene Ikea peuter potjes. Werkt ideaal!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen