Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met Compositi Profile Premium stijgbeugels?

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar fijne nieuwe stijgbeugels voor een niet al te hoge prijs… Ik kwam de Compositi Profile Premium stijgbeugels tegen bij de Epplejeck en ik vraag me af wat mensen hun ervaringen zijn met deze beugels.

Als iemand nog andere fijne, niet te dure beugels heeft hoor ik het ook graag!

Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 17:32 



 
Profiel   

Ik heb ze gehad, waren echt prima stijgbeugels, lekker licht! En leuk dat je de blokjes kan wisselen. Ik ben zelf wel overgestapt op Sprenger Bow Balance beugels, die geven me toch meer steun en vind ik comfortabeler. Desalniettemin zijn de Compositi’s fijne beugels voor een kleiner budget! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 18:17 



 
Profiel   

Heel fijn, lichtgewicht. Vind ze niet super mooi maar wel zeer prettig in het gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:38 



 
Profiel   

Ik vond dit ook echt hele fijne beugels! Werden mij ook geadviseerd door een medewerker van Epplejeck die er zelf ook een positieve ervaring mee had :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 13:37 



 
Profiel   

Ik had deze aan mijn shetlanderzadeltje, toen ik uiteraard een stuk kleiner was. Ik herinner mij het als fijne lichte beugels in gebruik, en uiteraard in leuke kleuren te verkrijgen. Tegenwoordig sjouw ik met een zwaar westernzadel, kan je vertellen dat als je die beugels tegen je scheenbenen aantikt je niet vrolijk wordt :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 21:19 



 
Profiel   

Ik heb ze aan mijn springzadel hangen, vind ze erg fijn. Aan mijn dressuurzadel heb ik Compositi Reflex beugels, die hebben een breder voetbed en meer grip. Vind ik ook erg fijn :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 21:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen