Lemieux sets

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vivoreo
Berichten: 3
Geregistreerd: 23-09-21

Lemieux sets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-21 18:41

Binnenkort ga ik weer starten in de eventing met een van mijn toppers, een jaar of twee geleden gestopt met springen en eigenlijk alles kwa springen weggedaan, wat dus niet slim was achteraf. :') (Inmiddels spring ik alweer actief hoor, maar gewoon met VZH dekjes. Heb ook al paar oefencrossjes gedaan)

Maar goed, nu wil ik dus een matching set voor bij het crossen; en ik wou dus een LeMieux set want ik houd van dat merk! Alleen kan ik nergens een (web)winkel vinden waar ze de hele set verkopen en waar die dus leverbaar is. De oefencross is pas over drie weken maar ik wil het graag alvast in huis hebben
Het gaat om;
- Een dekje
- Een shirt met lange mouw
- Oornetje

Ik wil denk ik gaan voor blauw, rood of oranje.
En als iemand andere merken weet die ook super fijn (misschien goedkoper) zijn én matchen kwa kleur -> let me know!

Farjen

Berichten: 7988
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Lemieux sets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 07:40


Sky_As

Berichten: 4722
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 08:56


Hollyleaves
Berichten: 1944
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Re: Lemieux sets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 09:58

Twisters Horseshop is van mijn tante en neef. Zij zijn officieel verkooppunt van Le Mieux en ik koop vaak bij hen al mijn sets. Als je het niet op de site ziet staan kun je altijd contact met ze opnemen, mijn ervaring is dat ze veel meer kunnen bestellen als je iets wilt. Ook gewoon in Engeland zelf bij horseandhealth.com bestel ik mijn Le Mieux artikelen, evenals bij Chelmsford in Engeland.

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 09:59

Kramer heeft vaak kleuren die matchen bij lemieux. Zo kun je een lemieux dekje (Heb je wel de kwaliteit die je graag wil) combineren met een stuk betaalbaarder shirt!