Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zadel gezocht!

 
Profiel   

Hoi!

Voor mijn 11-jarige Arabische volbloed zijn we op zoek naar een nieuw zadel.

We maken voornamelijk buitenritten en af en toe doen we eens wat gymnastieken in de bak. We zijn dus op zoek naar een zadel wat comfortabel zit, bij voorkeur met westernfork. Ik had al gegoogled en gezocht en de zaldi Montana spreekt ons aan. Heb het contactformulier van de green distance nu al twee keer ingevuld, maar helaas nog niks gehoord. Ella van boomloos zadelpasservice kon ook niks voor ons betekenen. Zij heeft namelijk 5 jaar terug de freemax western aangemeten, maar nu dus op zoek naar iets anders.

Willen jullie eens meedenken met welk zadel voor ons fijn zou zijn?

Dank en groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:32 



 
Profiel   

Niemand die tips heeft? :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 05:54 



 
Profiel   

Wat zoek je dan wat de freemax niet heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 06:49 



 
Profiel   

Mijn ervaring is dat je het beste iemand kan laten komen met veel (type) zadels.

Soms zit iets wat je niet verwacht ineens het beste voor zowel je paard als jezelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 07:06 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Wat zoek je dan wat de freemax niet heeft?


De Zaldi Montana sprak ons wel aan, eigenlijk zoeken we naar zoiets. Geen westernzadel dus.


Ik wil graag iemand laten langskomen, maar nou niet weten wie veel endurance zadels oud in hun collectie hebben. Ella van boomloos zadelpasservice heb ik benaderd, maar die is erg druk. daarnaast green distance een bericht gestuurd. Die hebben de zaldi montana, maar die reageren niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 08:07 



 
Profiel   

Country mill verkoopt ook Zaldi en heeft ook het nodige in huis qua endurance. Je moet alleen wel met je paard daar naar toe.

Bij green distance krijg ik helaas ook geen gehoor na verschillende pogingen. Terwijl ik een nieuw zadel bij haar wilde bestellen. Afijn, nu dus maar een afspraak gemaakt bij de Country Mill.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 08:14 



 
Profiel   

Jessica007 schreef
Country mill verkoopt ook Zaldi en heeft ook het nodige in huis qua endurance. Je moet alleen wel met je paard daar naar toe.

Bij green distance krijg ik helaas ook geen gehoor na verschillende pogingen. Terwijl ik een nieuw zadel bij haar wilde bestellen. Afijn, nu dus maar een afspraak gemaakt bij de Country Mill.


Oh, jij krijgt ook geen contact? Ik dacht dat t misschien aan het contactformulier lag of dat haar mail in mijn spambox terecht is gekomen.

Country Mill is inderdaad heel fijn, maar wij hebben geen trailer en we staan bij iemand aan huis die ook geen trailer heeft. Dan zou ik een Paardentaxi moeten regelen voor n bezoekje aan Nijkerk. Als het echt niet anders kan dan gaat dat geregeld worden. Maar liever iemand die aan huis komt en andere mogelijkheden en opties onderzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 12:24 



 
Profiel   

Euro-horse komt aan huis, maar die hebben echt alleen Westernzadels. Wel goede passervice, met de kale boom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 13:00 



 
Profiel   

bamisalami schreef
Jessica007 schreef
Country mill verkoopt ook Zaldi en heeft ook het nodige in huis qua endurance. Je moet alleen wel met je paard daar naar toe.

Bij green distance krijg ik helaas ook geen gehoor na verschillende pogingen. Terwijl ik een nieuw zadel bij haar wilde bestellen. Afijn, nu dus maar een afspraak gemaakt bij de Country Mill.


Oh, jij krijgt ook geen contact? Ik dacht dat t misschien aan het contactformulier lag of dat haar mail in mijn spambox terecht is gekomen.

Country Mill is inderdaad heel fijn, maar wij hebben geen trailer en we staan bij iemand aan huis die ook geen trailer heeft. Dan zou ik een Paardentaxi moeten regelen voor n bezoekje aan Nijkerk. Als het echt niet anders kan dan gaat dat geregeld worden. Maar liever iemand die aan huis komt en andere mogelijkheden en opties onderzoeken.



Green Distance heeft op woensdagmiddag en vrijdagavond wel een soort inloop. Je kan dan bij haar op locatie de zadels bekijken. Miss dat ze dan ook gelijk een afspraak kan inplannen. Ik heb daar zelf geen zin meer in want ik vind het wel zo netjes dat wanneer iemand wat bij je wilt kopen, je gewoon ook even reageert. Maar goed, dat kan voor jou natuurlijk anders liggen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:14 



 
Profiel   

Nee, dat ben ik met je eens. Iemand benadert je, je hebt de kans om een heel nieuw zadel te verkopen, dan vind ik het wel netjes om even wat te laten horen. En ook al komt het niet uit, dan is nee ook een antwoord. Maar dan laat je iig iets horen, wel zo netjes. Dit is ook slechte reclame voor je bedrijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 15:07 



 
Profiel   

Als je in Zaldi geïnteresseert bent kan ik je aanraden contact op te nemen met Bienestar Caballo: https://bienestarcaballo.com/de/starten/

Ze is Duitse, woont in Spanje, maar kan je Europe-wijd helpen en heeft heel veel contacten.

EDIT: Ik heb evt. ook haar telefoonnummer voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 15:34 



 
Profiel   

Molfre schreef
Als je in Zaldi geïnteresseert bent kan ik je aanraden contact op te nemen met Bienestar Caballo: https://bienestarcaballo.com/de/starten/

Ze is Duitse, woont in Spanje, maar kan je Europe-wijd helpen en heeft heel veel contacten.

EDIT: Ik heb evt. ook haar telefoonnummer voor je.


Oh fijn, thanks!
Ik zal eens er eens mailtje aan wagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 16:16 



 
Profiel   

Jessica007 schreef
Country mill verkoopt ook Zaldi en heeft ook het nodige in huis qua endurance. Je moet alleen wel met je paard daar naar toe.

Bij green distance krijg ik helaas ook geen gehoor na verschillende pogingen. Terwijl ik een nieuw zadel bij haar wilde bestellen. Afijn, nu dus maar een afspraak gemaakt bij de Country Mill.


Na flink zoeken uiteindelijk de Paardentaxi geregeld en ook een afspraak gemaakt bij de Country Mill :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 06:13 



 
Profiel   

Hopelijk kan je daar goed slagen +:)+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 07:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen