Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tekna nepleren halster maatvoering

 
Profiel   

Wie heeft dit halster http://www.teknasaddlery.com/details.as ... =120&bid=1 (gehad) en kan mij vertellen hoe deze vallen? Mijn pony zit qua halsters en hoofdstellen vaak tussen cob en full in.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:38 



 
Profiel   

Ik heb ook een paard tussen cob en full in en die heeft hier een full van. De cob was te klein. Verder echt een heerlijk halster, gebruik hem inmiddels al 3 jaar dagelijks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:45 



 
Profiel   

Rainer schreef
Ik heb ook een paard tussen cob en full in en die heeft hier een full van. De cob was te klein. Verder echt een heerlijk halster, gebruik hem inmiddels al 3 jaar dagelijks.


Thanks! Heb je de bruine of de zwarte? En heb je toevallig een foto? Ik vind de kleuren per webshop zo verschillend...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:47 



 
Profiel   

Ik heb dit halster ook. Mega fijn ding. Als ze in de blubber heeft gerold even afspuiten en dan is hij weer als nieuw! :D Maat valt erg klein. Mijne heeft altijd cob, maar bij deze echt full. Cob kreeg ik niet eens dicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:50 



 
Profiel   

Mijn pony heeft cob, en ik heb hier de bruine full van. Het is hem eigenlijk te groot, behalve bij de kaak. Ik denk dat je dan het beste een full kan nemen?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:53 



 
Profiel   

Ik heb ook de bruine. Is echt donkerbruin, beetje flets. Dit is de beste foto die ik zo snel kan vinden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 20:00 



 
Profiel   

Ze vallen inderdaad echt klein zeg! Ik wist ook niet dat ik de neusriem niet kan verstellen. Oh well, gelukkig past het. Nu nog een kleur kiezen O:)

[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 23:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen