Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Hevonen schreef:Sorry, maar gezien het vreselijk slechte taalgebruik zou ik dit niet serieus nemen. Betwijfel of dit echt van het bedrijf afkomstig is. Vind het daarnaast erg milieuonvriendelijk en ook wel een beetje bot.
zodiacje schreef:Moest van Ps of sweden via ruitergoed een gloednieuw borsttuig vernietigen omdat er bovenlangs aan beide kanten dezelfde sluiting zat door een productie fout.
Heb er 3 weken tegenaan gehikt omdat ik het zó zonde vond.
Ze wilden m echter niet terug nemen omdat er dan alleen nog maar meer verzendkosten bij zouden komen om m alsnog te vernietigen. Pijn in mn hart maar ging wel om veel geld wat ik wel terug wilde
Texas02 schreef:Ik vind dit helemaal niet zo raar hoor.. Ik had ook een neusriem van Agradi waar de na de eerste keer gebruiken al strass steentjes uit waren, deze moest ik ook doorknippen en een foto sturen om mijn geld terug te krijgen.
pmarena schreef:Jeetje...wat slecht zeg
Ik snap het uit het punt van kosten / gedoe, en ook dat je niet wilt dat je een artikel vergoed en het artikel dan op 1 of andere manier nogmaals ter garantie aangeboden wordt, je wilt er gewoon vanaf zijn.
Maar ik zou iets dat prima gerepareerd kan worden, ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om te vernietigen zeg
Bij Barefoot geven we (na excuses voor de overlast) bijna altijd de klant 4 opties als er iets nog nieuws kapot is gegaan dat onder garantie valt:
1] artikel zelf laten repareren bij schoenmaker / zadelmaker / elders en bonnetje doormailen voor vergoeding
2] deel van de betaling terug, dus het artikel goedkoper krijgen
3] artikel terugsturen en geld terug
4] artikel terugsturen en vervangend artikel ontvangen
En het retour gekomen artikel bieden we dan gewoon aan voor een leuke prijs, er zijn zat handige mensen die dolblij zijn met een koopje en het dan zelf repareren en er soms meteen iets extra mooist van maken, heel leuk om te zien
pmarena schreef:Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik me soms juist wel eens bezwaard voel om als optie 1 de klant te vragen of die het zelf lokaal zou willen laten repareren, want dat kan best overkomen als "los het zelf maar op" en dat is wellicht niet wat mensen voor ogen hebben.
Maar ik moet zeggen dat daar 99 van de 100 keer toch best goed op gereageerd wordt
foxy80 schreef:Texas02 schreef:Ik vind dit helemaal niet zo raar hoor.. Ik had ook een neusriem van Agradi waar de na de eerste keer gebruiken al strass steentjes uit waren, deze moest ik ook doorknippen en een foto sturen om mijn geld terug te krijgen.
Hoezo niet raar? Omdat een bedrijf winstmaximalisatie voorop stelt ipv nieuwe stenen erin te kleven?
Ik stelde me er vroeger ook geen vragen bij, maar nu...