Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Black Friday & paardenspullen

 
Profiel   

Ik heb vanochtend de verzendbevestiging van hypostore gehad. Super dat jullie zo door werken +:)+

Arm paard is sinds gister niet fit en had vanavond last van zandkoliek. DA is geweest en heeft een aantal spulletjes voorgeschreven. Net na black friday & cyber monday natuurlijk 8)7
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 22:47 



 
Profiel   

agradi is sowieso niet zo duur in de psyllium, en heeft op eigen merk geloof ik 15% korting. Ik ga binnenkort ook weer inslaan, mijn voorraad is er bijna doorheen van vorig jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:03 



 
Profiel   

Ziet er mooi uit je jas
Heerlijk warm lijkt hij me :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:36 



 
Profiel   

ik hoop dat de bezorger toch wel mag slapen tussen door :') het is nu woensdag en hij is nog steeds onderweg :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:04 



 
Profiel   

Overijverige bezorger :j
Mijn hermes bezorger stuurt iedere dag bericht dat hij komt en daarna stuurt die dat ze morgen komen, al 3 dagen op rij :')

Ik heb ook te veel besteld, al vind ik zelf eigenlijk dat er nog wel wat bijkan
Paardgerelateerd heb ik bij agradi sokken, truitjes lange mouw,hoefverzorging en bij hypostore een charles owen cap gekocht.
Helaas wel bericht gehad dat de levertijd tot 11 maart 2022 duurt.
Ben aan het twijfelen om toch maar de cap maar dan zonder de korting te halen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:09 



 
Profiel   

Vrijdag Muckboots bij Hypostore besteld. Nog geen verzendbevestiging. Komt vast wel goed. Als zou ik ze met dit weer wel goed kunnen gebruiken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:28 



 
Profiel   

Ik het zelfde deedee m'n andere laarsen zijn lek dus nu maar door op m'n prachtige maar o zo koude rubber laarzen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:52 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
ik hoop dat de bezorger toch wel mag slapen tussen door :') het is nu woensdag en hij is nog steeds onderweg :+

[ [url=m/YTpS4e.jpg]Afbeelding[/url] ]


Voor mij is al sinds vrijdag 26 november een bezorger van DHL aan het rijden. Begin me een beetje zorgen te maken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:22 



 
Profiel   

Die apps kloppen weinig meer van. Ik wilde een pakket mee retour geven aan post.nl, dus ik dacht dat moet morgen klaarliggen volgens de app. Stond de bezorger gisteren al op de stoep. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:25 



 
Profiel   

Hier komen ze, volgens de track en trace, drie zakken voer brengen. Maar ik ben niet thuis op dat tijdstip en ik kan het niet aanpassen. Heel vervelend, staan ze met drie zakken voor een dichte deur. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:39 



 
Profiel   

Seven schreef
Ik het zelfde deedee m'n andere laarsen zijn lek dus nu maar door op m'n prachtige maar o zo koude rubber laarzen :=



aaaah. I feel you.
Heb jij ook vrijdag besteld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:43 



 
Profiel   

EJ heeft vandaag 10% korting op kep in de kalender zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:45 



 
Profiel   

Thanks dames, heb toch iets meer vertrouwen in jullie advies dan die van mn vriend haha! Jas mag blijven! Ook mooi op tijd want de voering van mn oude jas scheurde vanochtend :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:51 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
ik hoop dat de bezorger toch wel mag slapen tussen door :') het is nu woensdag en hij is nog steeds onderweg :+

[ [url=m/YTpS4e.jpg]Afbeelding[/url] ]



Nu staat er ineens in de app dat het gisteren bezorgt om 10:00 uur met een handtekening waarin staat 301 :+ ik snap even niks meer van postnl

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:17 



 
Profiel   

Ik heb me ook heel erg uitgeleefd tijdens Black Friday.. :j

- [x] Tuigonderleggers (borst, schoft, neusriem)
- [x] Pyjama’s Loavies (2 broeken 1 shirtje)
- [x] WHIS oortje voor les
- [x] Kentucky deken zwart
- [x] Roeckl handschoentjes zwart
- [x] Kaptoom Lizzy
- [x] Lange zweep
- [x] Rioja baselayer
- [x] Rioja Lemieux dekje
- [x] Zwarte ruffle PS of Sweden dekje
- [x] Maya Delorez rijbroek compression zwart
- [x] Maya Delorez rijbroek compression donkerbruin
- [x] Maya Delorez Savannah Halfzip

En dan waren er zelfs nog meer dingen die ik graag wilde kopen. Maar vond het voor nu eerst wel even genoeg. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:38 



 
Profiel   

deedee19 schreef
Seven schreef
Ik het zelfde deedee m'n andere laarsen zijn lek dus nu maar door op m'n prachtige maar o zo koude rubber laarzen :=



aaaah. I feel you.
Heb jij ook vrijdag besteld?

Ja vrijdag samen met m'n jas die was niet meer op voorraad ben nu aan het kijken wat ik dan kan kiezen
Dus nog even wachten en doorbijten met m'n rubberen laarzen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:46 



 
Profiel   

Had tevens honden voer en snacks besteld bij zooplus met extra korting en nu krijg ik van zowel dpd als van post nl een datum en tijd dat ze dat pakket gaan leveren :=
Ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:50 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Nu staat er ineens in de app dat het gisteren bezorgt om 10:00 uur met een handtekening waarin staat 301 :+ ik snap even niks meer van postnl


Ik zou even checken bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Wij hebben een nieuwe bezorger in het dorp en die heeft de eerste dagen alles bij het afhaalpunt afgeleverd zonder de geadresseerden op de hoogte te brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:18 



 
Profiel   

Mijn kramer pakket is onderweg douglas blijkt nog niet eens verzonden … Agradi is al wel binnen ik ben er blij mee! Of mila dat is twijfel ik over HAha
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:24 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Ashleytjuhh schreef
ik hoop dat de bezorger toch wel mag slapen tussen door :') het is nu woensdag en hij is nog steeds onderweg :+

[ [url=m/YTpS4e.jpg]Afbeelding[/url] ]



Nu staat er ineens in de app dat het gisteren bezorgt om 10:00 uur met een handtekening waarin staat 301 :+ ik snap even niks meer van postnl


Ja dat heb ik dus ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:34 



 
Profiel   

Hahhaha die oogjes _O-

Zijn dat jasjes van BoT? Zien er super mooi uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:35 



 
Profiel   

Ik heb het probleem dat ik mijn nieuwe rij-jas zo mooi vind, dat ik hem niet voor de paarden ga gebruiken maar als "alledag/netjes" jas :')
Dus mijn oude winterjas is nu de paardenjas geworden _O-

Mijn hoofd was iets te stom, even zo :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:02 



 
Profiel   

Prima toch Farjen! Ik kon het bij de 'gewone' jassen ook niet vinden, en nu een lemieux besteld, heerlijke jas!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:05 



 
Profiel   

Een Lemieux wou ik eigenlijk ook, maar nergens te vinden in mijn maat. Dus uiteindelijk heb ik deze van Montar gekozen en erg blij mee :D

Hier zijn alle spullen geleverd van hypostore behalve 1 supplement die niet op voorraad was.
En dan nog een dekje van een Belgische ruitersportzaak, die komt morgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:12 



 
Profiel   

Heeft iemand al iets van Epplejeck binnen?

Mijn kentucky van Divoza komt vandaag *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen