Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 30 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Black Friday & paardenspullen

 
Profiel   

Drico schreef
Hahhaha die oogjes _O-

Zijn dat jasjes van BoT? Zien er super mooi uit!

Ja zitten ook echt heel mooi! Je kan ze op verschillende plekken verstellen zodat ze mooi aansluiten!

Farjen staat mooi hoor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:23 



 
Profiel   

Nou ik ben er uit hoor met de verwarde track en trace. Na alles te hebben gebeld en gedaan.. Door de klantenservice van Hypostore blijkt dat het pakket te zijn wat Zondag al geleverd is, maar volgens de postnl app, Maandag geleverd zou worden dus ik heb een dubbele track en trace gekregen van de post

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:29 



 
Profiel   

De post is op t moment wel echt Harryindewarrie, was met mijn deken ook zo. Die moet ik vanmiddag nog even van t postpunt halen.

Die montarjas is ook echt gaaf Farjen, die stond ook op mn keuzelijstje :j en nog bij LydiadenHertogh besteld? Ben benieuwd, komt vast ook wel vlot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 13:43 



 
Profiel   

Mijn muckboots komen morgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:29 



 
Profiel   

Mijn bestelling bij de paardendrogist van 27/11 staat nog steeds op "klaar voor verzenden". Had er net antibijt in zitten omdat ik een jonge hengst heb (minipaardje) wat naar de keuring gaat, maar waar ze al spelenderwijs wel aan mekaars manen en staart knagen.
daar wil ik dus echt geen weken nog op zitten wachten -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:33 



 
Profiel   

Als het goed is,is mijn hoofdstel bezorgd. Super fijn. Ik kreeg op bokt nog een mail van hypostore welk bestelnummer ik had, zodat het pakketje prio kreeg. Wat een service! Nu duimen, hopen en bidden dat het past. Presteq hoofstel *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:54 



 
Profiel   

Mijn Hypostore pakketje is ook verzonden, zal me benieuwen of ie daadwerkelijk morgen ook komt. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:25 



 
Profiel   

Nou ik sta in de rij bij Postnl _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:36 



 
Profiel   

M'n laatste bestelling is binnen 2 nieuwe dekens dus paarden happy <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:54 



 
Profiel   

Bij mij komt de post tussen 17.30 en 20.30 vandaag, arme bezorger! Ik hoop wel dat ie komt, heb de oude poetskoffer mee naar huis genomen om de spullen er schoon weer in te kunnen doen en mee te nemen naar stal zo, maar dat gaat niet lukken denk ik! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:20 



 
Profiel   

Mijn dekjes zijn binnen <3 zoooo blij mee!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:48 



 
Profiel   

Leuke spullen komen er al voorbij! Ik wacht nog braaf. Mijn bestelling bij hypostore zal 10 december verzonden worden stond er in het mailtje. Van mijn bestelling bij the horselet heb ik nog niks gehoord sinds de bestelbevestiging van zaterdag. Ik ben benieuwd wanneer die komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:19 



 
Profiel   

Ohh wat leuk om alle aankopen te zien! Bij mij is alleen nog maar mijn tv bezorgd, ben daar wel echt megablij mee, wat een gaaf ding! Pakketje van Kramer is onderweg, kreeg ik vandaag bericht van dus dat is top.

Voor de pakketjes van de Hypostore hebben we maandag een deelzending aangevraagd en dat zouden ze gelijk regelen, top! Het voer was gewoon op voorraad en dat hebben we uiterlijk vrijdag wel nodig want de bodem komt in zicht. Helaas nog steeds geen verzendbevestiging dus ben bang dat ik toch nog even naar de winkel moet om vast een zak te gaan halen -O- Snap dat ze het megadruk hebben hoor, heb de foto's gezien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:59 



 
Profiel   

maessie schreef
De post is op t moment wel echt Harryindewarrie, was met mijn deken ook zo. Die moet ik vanmiddag nog even van t postpunt halen.

Die montarjas is ook echt gaaf Farjen, die stond ook op mn keuzelijstje :j en nog bij LydiadenHertogh besteld? Ben benieuwd, komt vast ook wel vlot!


Ja de Bronze gold van ES bij Lydia gekocht := kon het niet laten :')
Morgen zou het er moeten zijn :D

Fly_high mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:07 



 
Profiel   

Mn eerste pakket van hypostore had ik al heel snel binnen! Van mn 2e bestelling (muckboots, last minute besteld op zondagavond _O- ) een keurig berichtje gehad dat deze pas na 10 december komen.

Agradi was hier ook al snel binnen en op Kramer en EJ zit ik nog te wachten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:06 



 
Profiel   

ik heb Horka Highlander laarzen in het blauw besteld. Ik zocht rondom BF op goeie aanbiedingen maar heb ze uiteindelijk niet bij een paardenzaak besteld maar bij een zaak in werkschoenen. En ze waren dus nog goedkoper ook dan bij de paardenwinkels die ik bekeken heb.

Als het goed is, komen ze morgen binnen. Kreeg vorige week keurig gelijk bericht dat ie ze deze week binnenkreeg en gelijk zou versturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:10 



 
Profiel   

daffodil schreef
ik heb Horka Highlander laarzen in het blauw besteld. Ik zocht rondom BF op goeie aanbiedingen maar heb ze uiteindelijk niet bij een paardenzaak besteld maar bij een zaak in werkschoenen. En ze waren dus nog goedkoper ook dan bij de paardenwinkels die ik bekeken heb.

Als het goed is, komen ze morgen binnen. Kreeg vorige week keurig gelijk bericht dat ie ze deze week binnenkreeg en gelijk zou versturen.


Hoeveel heb je er betaald? Ik heb de zwarte bij hypostore met 30 procent besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:56 



 
Profiel   

Mijn poetskoffer is er *\o/*
Ik weet alleen niet of ik m echt mooi vindt…erg hè? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:12 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Mijn poetskoffer is er *\o/*
Ik weet alleen niet of ik m echt mooi vindt…erg hè? :+

Foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:33 



 
Profiel   

Ik ben nu ook benieuwd :D En ach, het is maar om borstels in te gooien

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:38 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Mijn poetskoffer is er *\o/*
Ik weet alleen niet of ik m echt mooi vindt…erg hè? :+


Dat probleem heb ik dan weer niet, ik wilde eerst het minst mooie dekje retour doen maar zo mooi als ze allemaal zijn mogen ze wel blijven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:42 



 
Profiel   

Ik weet niet of er nou wel of niet wat komt van hypostore... Heb nu 2 mails gehad, in de eerste stond dat beide producten niet leverbaar waren vanuit de leverancier. In de tweede stond dat ik zo snel mogelijk de levertijd van 1 product kreeg en dat als het andere product niet in deze mail genoemd werd het al gereserveerd was voor mij.

Dus tja... Ik weet niet of er wat komt of niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 23:22 



 
Profiel   

tammiebels schreef
Ik weet niet of er nou wel of niet wat komt van hypostore... Heb nu 2 mails gehad, in de eerste stond dat beide producten niet leverbaar waren vanuit de leverancier. In de tweede stond dat ik zo snel mogelijk de levertijd van 1 product kreeg en dat als het andere product niet in deze mail genoemd werd het al gereserveerd was voor mij.

Dus tja... Ik weet niet of er wat komt of niet

Dan mail je even terug dat je het niet snapt of je belt ze even

Mijn ariat chaps zijn onderweg *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 07:22 



 
Profiel   

Zooo jammer dat mijn scheerapparaat net kapot gaat ne BF :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:20 



 
Profiel   

xSCWx schreef
Pallatin schreef
Mijn poetskoffer is er *\o/*
Ik weet alleen niet of ik m echt mooi vindt…erg hè? :+

Foto?


[ img ]

Het is echt erg, maar het rosé goud van het handvat is zowat oranje en heeft een andere kleur dan het rosé goud van de sluitingen (die kleur is wel mooi)
Ik denk dat ik m ruil tegen de groene variant, die vind ik wat rustiger/ chiquer…moet alleen even kijken hoe dat werkt; ruilen…
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 30 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen