Black Friday & paardenspullen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Damelza

Berichten: 4678
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 12:08

Nicole schreef:
Iedereen die vragen hebben je kan mij natuurlijk een PBtje doen maar snelste manier is om te bellen naar de klantenservice want ik moet zelf namelijk ook doorsturen. Ik ben zelf momenteel vast gegroeid aan de inpak tafel voor er straks paar honderd bokkers me achterna gaan met hooivorken en fakkels omdat ik niet snel genoeg inpak :')


Ik heb mijn fakkel weer opgeborgen, hij is binnen! :Y) Grapje natuurlijk


Achteraf had een maatje groter misschien toch beter geweest dus ik zit nog een beetje in twijfel. Ik wil graag een lange jas maar doordat ik boven een andere maat heb in vergelijking met onder. ivm mijn kont en heupen haha, is dat vrij lastig. Hij sluit nu wel mooi aan maar bij bovenbenen zit er wel iets spanning op. Ik laat mijn vriend vanavond denk even beoordelen.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 12:57

Nou ik heb de verzendbevestiging binnen :):)

Elin_

Berichten: 9633
Geregistreerd: 11-11-09

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 13:45

Ik wacht met smart. Tot nu toe alleen een bestelbevestiging gehad

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 14:02

Ik heb ook al mijn verzendbevestiging binnen :D <3

Dagmarr

Berichten: 213
Geregistreerd: 16-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 16:39

Ik wacht ook met smart, donderdag besteld en alleen een bevestiging gehad.

Zie allemaal mooie spullen voorbij komen van jullie <3

maessie

Berichten: 5743
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:19

Hier vrijdagochtend besteld, en zondagavond, die van zondag is er al en die van vrijdag nog steeds onderweg :+ (een aflevermoment niet gehaald dingetje)

Pallatin

Berichten: 2491
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:28

[quote="LinSa"]Ik ben wel een beetje verbaasd dat er nu al geklaagd wordt dat pakketjes laat zijn, het is nog maar net dinsdag! Als je de earlybird gebruikt hebt, heb je dus vrijdagavond besteld. Dan heb je al geluk als het op zaterdag al wordt ingepakt. Niet alleen Hypostore is druk, maar de post in z'n algemeen ook. Ik bestel heel graag bij Hypostore omdat ze zo'n goede service hebben en dat ik nu even op mijn spullen moet wachten (er zat ook iets tussen met langere levertijd) vind ik niet meer dan normaal.[/quote]

Ik lees hier vooral reacties van mensen die zich enorm verheugen op hun pakketjes…ik lees geen geklaag (op 1 reactie na dan) :D
Ik heb voor mijn poetskoffer een verzendbevestiging gehad, die komt morgen als het goed is, ben ontzettend benieuwd! :):) M’n rijbroek had een kortere levertijd en had ik eerder besteld maar die laat dus nog even op zich wachten….

DiscoDipp

Berichten: 2868
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:41

Ik ben ook nog aan t wachten op Divoza en Epplejeck, hoop dat het deze week nog komt :):)

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:50

ik wacht ook nog, maar heb op een of andere manier alleen maar spullen besteld die niet op voorraad waren. Gelukkig niets gelijk nodig en ik wist bij het bestellen al dat ik moest wachten.

Met de aangegeven besteltermijn heb ik mooie sint kado's gekocht voor mezelf en kan op 5 december hopelijk lekker alle pakjes uitpakken :)

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 18:53

Ik kreeg keurig netjes een berichtje van Ooteman dat één artikel er niet was en wat ik met de rest wilde. +:)+

Westerntrail

Berichten: 1742
Geregistreerd: 30-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:11

Nicole schreef:
We doen super ons best om alles zo snel mogelijk in te pakken. Gister avond weer net zoveel opgehaald als afgelopen vrijdag en dat zal vandaag ook weer zijn :) weer een vrachtwagen vol en dit was nog maar een klein deel hier op de foto.

[ [url=m/onmk0t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag gaat er weer een vrachtwagen vol weg! Als jullie vragen hebben kunnen jullie altijd eventjes bellen naar de klantenservice.


Oei :) zou ons pakket van Kramer daar ook tussen zitten :D

Nibbit

Berichten: 10413
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:13

Hoe kun je bij Eppeljeck eigenlijk zien of het verstuurd is? Ik kijk er denk ik overheen?

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:49

Nibbit schreef:
Hoe kun je bij Eppeljeck eigenlijk zien of het verstuurd is? Ik kijk er denk ik overheen?


Ik zie het niet op de website, wel in mijn mailbox maar hun mailtjes belanden 9 gevallen op 10 in spam :+

JackieT
Berichten: 514
Geregistreerd: 14-10-12

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 20:23

Hier netjes een mail gehad dat mijn artikelen 17 december verzonden worden. was nog aan het twijfelen of ik het niet in delen zou laten opsturen, maar eigenlijk heb ik alleen dingen besteld dat ik niet per direct nodig heb. We wachten geduldig af :o

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 20:28

Ik moet nog ff wachten. Hooinetje in backorder. Geen probleem, heb geduld

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 20:29

Heb zowel van hypostore als Postnl een bevestiging gekregen, alleen nog geen tijd of iets gekregen.

Ben benieuwd _O-
Stiekem hoop ik gewoon morgen beetje op tijd, kan ik meteen de beugels + dekje uitproberen _O-

_karin_

Berichten: 3913
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 20:34

Afbeelding
Dankzij tips hier goed geslaagd voor nieuwe ariats bij agradi met alle codes. Thanks dames!!

Seven

Berichten: 21195
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 22:06

Dat zijn geweldige schoenen karin
Deze heb ik 6 maand geleden aangeschaft wat een heerlijke schoenen.

Ik zit helemaal in spanning m'n man heeft een verrassing pakket voor me besteld bij hypostore zoooo nieuwsgierig nu :D

maessie

Berichten: 5743
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 22:15

Mijn bestelde lemieux loire jas is binnen, maar is een beetje meh.. Ik ben niet gemaakt voor lange jassen denk ik.. -O- maar die zijn nu juist zo lekker warm..
Afbeelding

Gaaf Seven! Ook een leuk verjaardagsidee!

Lauss_

Berichten: 966
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 22:31

Ik vind m leuk staan hoor!


maessie schreef:
Mijn bestelde lemieux loire jas is binnen, maar is een beetje meh.. Ik ben niet gemaakt voor lange jassen denk ik.. -O- maar die zijn nu juist zo lekker warm..
[ [url=m/zGFNBi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf Seven! Ook een leuk verjaardagsidee!

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 22:37

Wat vind je mwah aan de jas? Ik vind hem leuk en goed staan!

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 22:38

Ik vind hem je ook erg leuk staan!

maessie

Berichten: 5743
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 23:01

Dan valt t toch mee, mn vriend vond hem wat pofferig staan aan de bovenkant, maar hey t is ook een winterjas natuurlijk, die zijn niet dun en strak. Ik moet zelf even wennen aan de langere onderkant, ben niet extreem lang, lengte moet dan net een beetje goed vallen, maar geloof dat dit wel kan. En hij is héérlijk warm!

Pallatin

Berichten: 2491
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 23:02

Mooie jas juist Maessie, staat je goed! En hij lijkt me idd heerlijk warm…ik ben fan van lange jassen

Getup

Berichten: 8267
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 23:09

Staat je prima, die jas!

Ik heb ook 2 hypostore bestellingen gedaan ( yay ) . Eigenlijk 1, maar toen had m'n nichtje nog wat nodig en heb ik er nog de "eerste keer vergeten " beugels bij besteld .

Woon niet in NL, bestelling gaat naar m'n ouders, waar we aankomend weekend heen gaan <:)