Black Friday & paardenspullen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:55

charlotteehx schreef:
Nicole schreef:

Op de site doet Samshield met alles mee, KEP helaas 15%


En CO? Ik heb toevallig net een nieuwe CO besteld op agradi dus was wel benieuwd


Ja 30% in de early bird (mits je doorheen komt :') ) en 25% tot zondag avond

xLiez

Berichten: 1898
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:55

Ik kom er helaas ook niet door heen, ik heb maar even geduld haha. En anders bestel ik vannacht wel :')

minouesmee

Berichten: 7427
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:57

Toch gelukt! *\%/*
Had nieuwe padding voor mijn GPA cap nodig dus toch nog mooi korting op gepakt.

Dekens had ik al bij Agradi gekocht.

martinev

Berichten: 2592
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:57

De tip van een andere browser was echt een topper! Ik heb Firefox gebruikt ipv Safari, dan is ie nog wel traag maar dan lukt het wel. Ik heb ook bijna 300 euro korting, blij mee!!

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:57

minouesmee schreef:
Ik kijk morgenochtend nog wel even, ik word er elke keer uitgegooid en als ik het haal tot het afrekenen komt er weer een error. Ik snap dat het druk is hoor, kan Nicole weinig aan doen.


Als goed is loopt ie nu weer aardig okay. Collega heeft paar aanpassingen gedaan

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:01

Ik had een giga bestelling klaar staan bij Hypostore maar nadat ik voor de 26e keer op verschillende momenten eruit werd gegooid was ik er toch best klaar mee. Uiteindelijk lukte de laatste poging, maar ik zie nu dat er 30% vanaf zou moeten gaan. Hele avond m'n mailbox gerefresht voor de earlybird, heb ik alsnog de 25% ipv 30% :')

Edit: volgens mij is er wel 30% vanaf. Nou dan was het de ellende waard :D
Laatst bijgewerkt door LinSa op 25-11-21 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

goldyc

Berichten: 759
Geregistreerd: 31-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:02

Bij elke stap minstens 1x eruit gegooid, maar het is gelukt! *\o/*

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:05

RoyalMemory schreef:
Eindelijk Ice Vibe boots besteld :-)

Dank Hypostore!!


Die gaan super hard! Gelukkig hebben we veel voorraad voor ingekocht.

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:06

LinSa schreef:
Ik had een giga bestelling klaar staan bij Hypostore maar nadat ik voor de 26e keer op verschillende momenten eruit werd gegooid was ik er toch best klaar mee. Uiteindelijk lukte de laatste poging, maar ik zie nu dat er 30% vanaf zou moeten gaan. Hele avond m'n mailbox gerefresht voor de earlybird, heb ik alsnog de 25% ipv 30% :')

Edit: volgens mij is er wel 30% vanaf. Nou dan was het de ellende waard :D


Ik stuur je een pb

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:07

Ik ben ook blij met hypostore *\o/*
Kleine bestelling want had niet veel nodig, winterliner voor mn samshield, captas & sporen :D

Moonlight17
Berichten: 2350
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:07

Hier weer helemaal blij met de topkorting van Hypostore, weer mijn favoriete pikeur broek in een ander kleurtje erbij *\%/*

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:09

Ik heb ook een kleine bestelling gedaan! Echt leuk deze korting, bedankt Nicole en team.

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:09

Nicole schreef:
LinSa schreef:
Ik had een giga bestelling klaar staan bij Hypostore maar nadat ik voor de 26e keer op verschillende momenten eruit werd gegooid was ik er toch best klaar mee. Uiteindelijk lukte de laatste poging, maar ik zie nu dat er 30% vanaf zou moeten gaan. Hele avond m'n mailbox gerefresht voor de earlybird, heb ik alsnog de 25% ipv 30% :')

Edit: volgens mij is er wel 30% vanaf. Nou dan was het de ellende waard :D


Ik stuur je een pb


Dankjewel, maar ik zie dat het goedgekomen is. Ik spaar altijd op voor black friday bij Hypostore :D

xLiez

Berichten: 1898
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:14

Yaay ik heb de busse laval in bruin besteld bij hypostore <3 Nou hopen dat ze passen haha. Heb de 36-38 gekozen en mijn kuit is 36 dus hopelijk past het en zijn ze niet te groot!

spruitje12
Berichten: 623
Geregistreerd: 01-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:15

Voor de personen die bij agradi wat hebben besteld, staat dit er standaard wanneer je iets besteld? Bij de losse artikelen staat 2-5 werkdagen, maar als ik naar mijn bestellingen ga krijg ik dit te zien zonder verwachte leverdatum. (Vandaag besteld).
Afbeelding

DemiSisa

Berichten: 1056
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:18

Hier zojuist ook een grote bestelling bij hypostore geplaatst! Onder andere gele eskadron boots voor bij m'n gele dekje die ik al heb en een navy kentucky dekje! Helemaal happy *\o/*

RoyalMemory
Berichten: 621
Geregistreerd: 18-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:20

Nicole schreef:
RoyalMemory schreef:
Eindelijk Ice Vibe boots besteld :-)

Dank Hypostore!!


Die gaan super hard! Gelukkig hebben we veel voorraad voor ingekocht.



Gelukkig! Ben echt blij :-)

Heb xfull besteld want ik las ergens dat ze soms wat krap vallen en ik heb een pre met stevige benen. Dacht beter iets te groot dan iets te klein

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:21

Ohh ik heb probleemloos een uur bij Hypostore kunnen vergelijken en kijken bij de Keps. :D Uiteindelijk een nieuwe besteld! *\o/*

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:24

RoyalMemory schreef:
Nicole schreef:

Die gaan super hard! Gelukkig hebben we veel voorraad voor ingekocht.



Gelukkig! Ben echt blij :-)

Heb xfull besteld want ik las ergens dat ze soms wat krap vallen en ik heb een pre met stevige benen. Dacht beter iets te groot dan iets te klein


Blijken ze wel echt te groot te zijn kan natuurlijk altijd geruild worden met behoud van de korting. Maar bij die is nooit verkeerd. Mijn pony’s staan met full om dus ook eigenlijk te groot maar voldoen perfect.

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:25

xLiez schreef:
Yaay ik heb de busse laval in bruin besteld bij hypostore <3 Nou hopen dat ze passen haha. Heb de 36-38 gekozen en mijn kuit is 36 dus hopelijk past het en zijn ze niet te groot!


Dat moet passen! Tot 38 is inclusief elastiek en de veter van voren flink losser gerekend dus denk dat goed moet komen! Kan altijd geruild worden met behoud van korting blijkt niet goed te zijn! :D

josewoos

Berichten: 4820
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:26

Ik heb ook een bestelling bij Hypostore gedaan! Ieder jaar weer blij met deze actie :D

Dit keer wel allemaal artikelen die niet op voorraad zijn en gelukkig ook niet direct nodig, maar hopelijk geen màànden levertijd :=

Ik hoopte alleen ook nog korting op Equistrian Stockholm -O-
En ik begrijp van Nicole dat ze dit niet mogen van het merk zelf, maar weet iemand toevallig een winkel die heel stout is? :+

RoyalMemory
Berichten: 621
Geregistreerd: 18-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:26

Nicole schreef:
RoyalMemory schreef:

Die gaan super hard! Gelukkig hebben we veel voorraad voor ingekocht.



Gelukkig! Ben echt blij :-)

Heb xfull besteld want ik las ergens dat ze soms wat krap vallen en ik heb een pre met stevige benen. Dacht beter iets te groot dan iets te klein


Blijken ze wel echt te groot te zijn kan natuurlijk altijd geruild worden met behoud van de korting. Maar bij die is nooit verkeerd. Mijn pony’s staan met full om dus ook eigenlijk te groot maar voldoen perfect.[/quote]

Das tof Nicole, bedankt!

mayka1234

Berichten: 91
Geregistreerd: 29-02-16
Woonplaats: Zierikzee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:28

spruitje12 schreef:
Voor de personen die bij agradi wat hebben besteld, staat dit er standaard wanneer je iets besteld? Bij de losse artikelen staat 2-5 werkdagen, maar als ik naar mijn bestellingen ga krijg ik dit te zien zonder verwachte leverdatum. (Vandaag besteld).
[ [url=m/3fFfaC.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ja dit staat er wel vaker, dan heb je artikelen gekocht die een verschillende levertijd hebben en wachten ze tot het laatste artikel binnen is zodat ze je bestelling in één keer kunnen verzenden.

MyChoice

Berichten: 2201
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Black Friday & paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:38

Ik ben ook heel blij met HypoStore <3 Had al snel de code geprobeerd toen Nicole deze gedeeld had en kwam er dus achter dat ik niet tot 00.00 hoefde te wachten. De site was nog lekker vlot. Dus top! Ik heb een shamrock quilt cherry besteld, die had ik nodig. En als verjaardagscadeautje een grijs Kentucky wollen dekje. Kreeg de levertijd al door. De deken 10 december, dekje ergens januari. Geen probleem. M’n jonkie gaat toch pas vanaf maart wat onder het zadel doen. En m’n andere merrie heeft al zat kleurtjes :D

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:41

Ik ben echt al 1,5 jaar aan het kijken naar die laarzen maar zooo blij met deze code! Hoop dat ze passen. Vraag me af als je moet retourneren of je dan bv een andere maat kan nemen voor hetzelfde bedrag,.. heb net nog met het meetlint gestaan wel :+

Oh ik zie hierboven dat dat kan wauw wat een service!!