Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zadelpad met inlagen voor flexibel zadel?

 
Profiel   

Hallo!

Ik ben op zoek naar een fijne zadelpad met inlagen voor een Heather Moffett dressuurzadel, de Vogue.
Ik ben de grandeur tegengekomen, en die ziet er al prima uit en heeft verschillende soorten inlagen.
Maar er zijn misschien mensen die ook een dergelijk zadel hebben die nog wat tips hebben, of goede ervaringen.

Het zadel zelf heeft memory foam kussens.

Ik zoek dus iets dat stabiliteit/ stevigheid geeft en de ruggengraat nog meer ontziet, en wat demping.

Hellup?! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 10:56 



 
Profiel   

Ik had begrepen dat dat met dat zadel niet nodig was? Ik kan het mis hebben hoor, maar dat is de reden dat ik erin geïnteresseerd ben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 13:26 



 
Profiel   

Zou gewoon gaan voor een mooie dikke memoryfoam halfpad oid. Ik had ooit onder mijn Vogue een prolite pad gelegd zodat ik nog kon finetunen met de ligging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 13:45 



 
Profiel   

Misschien is een halfpad ook een optie? Voor onder mijn (bestelde) ghost mandriana heb ik een lemieux pro sport pad met inlagen, goedgekeurd door de zadelmaker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 13:46 



 
Profiel   

Hi! Dank voor jullie tips....

Ik gebruik nu een schaap, maar kreeg (omdat ik op zoek was naar een nieuwe Vogue) als antwoord op mijn vraag welke pad nu echt geschikt is voor de Vogue als tip toch iets te zoeken met inlagen die nog wat meer stevigheid toevoegen.

Ik heb nog een Prolite liggen.... maar of een of andere manier heb ik daar altijd ruzie mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 14:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen