Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke maat van halster voor een quarter veulen

 
Profiel   

Hallo,
Ik heb een veulen halster van het merk Eskadron gekocht voor een quarter veulen. Maar dit lijkt mij zo klein. En ik kan het momenteel niet passen want ik ga het veulen dit weekend ophalen en heb het dan nodig
Dank je wel alvast.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 12:07 



 
Profiel   

Hoe oud is het veulen dat je op gaat halen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 12:11 



 
Profiel   

Het is vrij normaal dat je bij het ophalen van een veulen gewoon het halster mee krijgt wat op dat moment past, dan kan je daarna vast wel je eskadron halster passen toch? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 12:30 



 
Profiel   

Je kunt als je zelf een halster wilt meenemen altijd nog een maatje groter extra meenemen dan die je nu hebt. Als die toch te groot blijkt groeit het veulen er van zelf in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 12:32 



 
Profiel   

Berichtje doen naar de verkoper met de vraag wat voor maat halster het dier nu om heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 13:45 



 
Profiel   

Of even zo'n hele goedkope meenemen in maat pony met schuifsluitingen, die kan je altijd klein genoeg maken over het hoofd. De neus kan evt te groot blijken maar dat is minder erg

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 16:22 



 
Profiel   

Het veulen is net 7 maanden. Ik zal inderdaad misschien nog een grotere maat meenemen. Dat komt achteraf dan nog wel van pas. Dank jullie wel voor de tips.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:28 



 
Profiel   

Voor 7 maand zou ik denk ik voor een smal pony halster gaan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:40 



 
Profiel   

Mijn Haflinger veulen van 6 maanden heeft nu maatje paarden veulen halster om. Maat Shetlander is echt nog te groot. Maat pony gaat ze het komende halfjaar denk ik nog niet passen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen