Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zadelpasser omgeving Zaltbommel

 
Profiel   

Hoihoi!

Ik heb toen ik mijn paard kocht een veelzijdigheidszadel meegekregen van de oude eigenaar. Nu merk ik toch wel dat ik echt voorkeur heb naar een dressuurzadel, en daar ben ik dus naar op zoek. Ik heb alleen niet zomaar duizend euro liggen en ik zoek dus echt wat in de lagere prijsklasse, of tweedehands.

Ik ben dus benieuwd of mensen zadelpassers kennen in de omgeving van Zaltbommel, Aalst om precies te zijn, die (tweedehands) zadels voor een kleine prijs kunnen aanbieden.

Ook weet ik toevallig dat De Kroo Ruitersport zadels van het merk Norton verkoopt die mij qua prijs wel aanspreken :P Maar hoe pak je zoiets aan? Gewoon bestellen, er een zadelpasser naar laten kijken en weer terugsturen als het niet blijkt te passen?

Ik heb hier echt totaal geen ervaring mee dus ik hoor graag tips en adviezen :)

Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:22 



 
Profiel   

www.wellsadlle.nl
idefix4 hier op bokt zit vlakbij jou.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:37 



 
Profiel   

Ik heb mijn zadel bij Hans de Haas gehaald. Tis een Kingsley (wel duur) maar volgens mij verkoopt hij ook tweedehands zadels. Mijn paardje loopt super met dat zadel! Hans was ook vriendelijk en nam echt de tijd om te passen en meten aangezien die van mij gelijk aangeeft wanneer wat bevalt en wanneer niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:08 



 
Profiel   

Tenso-zadels uit Drunen. Leuke meid, mooie zadels voor een goede prijs. Al heel veel plezier gehad van haar zadels hier. Goede service.

Hans de Haas mag hier niet meer de dam op. Wat een hork, het verhaal kan via PB.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen