Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

To concord lead(er) or not?

 
Profiel   

Ik heb een jaar gestapt met mijn merrie.

Ze kreeg een handje brok en ruim hooi.
Ik gaf haar Infocus van de paardendrogist, dat vond ik goed werken.

Toen ik er weer op mocht gaf ik haar inderdaad ook een streepje relaquine, zij had nooit zo veel sedatie nodig, dit was voldoende.

Ik wandelde met hoofdstel met bitje en een ketting door bitje. Ook voor de blessure deed ik dat zo, het was namelijk een pittige dame, maar hier had ze altijd wel respect voor.

Veel succes met het herstel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:40 



 
Profiel   

Hier goede ervaringen met de concord leader, paarden ontspannen ook beter in hun lijf als ze het hoofd laten zakken.
Ik heb hem ook diverse keren uitgeleend en nooit iets anders te horen gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 18:56 



 
Profiel   

Hoi TS,

En aantal jaar geleden moest mijn paardje ook revalideren van een peesblessure en ze sprong ook echt boven mij uit bij het stappen aan de hand.
Mijn dierenarts raadde mij toen ook de Concord Leader aan maar ik vond het wel een duur ding om even uit te proberen.
Toen heb ik er gewoon zelf één gemaakt met wat spulletjes uit de doe-het-zelf zaak en ik moet zeggen dat het voor mijn paardje echt enorm heeft geholpen. Niet om controle over haar te hebben, want de touwen hingen eigenlijk gewoon door, maar ze werd er heel erg ontspannen van (volgens mijn dierenarts door de druk achter de oren).
Inmiddels ligt mijn DIY Concord Leader al even stof te vergaren maar als het ooit nog nodig zou zijn gebruik ik hem zeker weer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 19:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen