Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 70 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Gewoon als 38 :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:33 



 
Profiel   

Vandaag in black bow:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:38 



 
Profiel   

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoeveel dekjes PS in het afgelopen jaar heeft uitgebracht :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:52 



 
Profiel   

1. Lemon Monogram
2. Lemon Ruffle
3. Pink Monogram
4. Pink Ruffle
5. Sea Monogram
6. Sea Ruffle
7. Petrol Monogram
8. Petrol Ruffle
9. Royal blue Monogram
10. Plum Ruffle
11. Sand Ruffle Monogram
12. Sand Ruffle ruit
13. Latte Mamba
14. Coffee Mamba
15. Corduroy Latte
16. Corduroy Blush
17. Corduroy hunter Green
18. Bow Roseberry
19. Bow Thyme
20. Bow Aqua
21. Floret Aqua
22. Floret Grey
23. Floret Sand
24. Suede Orange
25. Suede Huntergreen
26. Suede Blush
27. Suede Coffee
28. Suede Sand
29. PU Monogram Coffee
30. PU Monogram Navy
31. Ribbon Navy
32. Ribbon Pink
33. Ribbon Petrol
34. Bow Black
35. Pole Grey
36. Pole Sand
37. Pole Navy
38. Stripe Onyx Black
39. Beige Monogram
40. Ombre Plum
41. Ombre Navy
42. Christmas Wine
43. Christmas Dusty Wine
44. Christmas Dark Mauve
45. Christmas Turquoise
46. Christmas Navy
47. Christmas Teal
48. Christmas Clear Blue
49. Anniversary Edition
50. Light Blue Ruffle
51. Light Blue Monogram

Mis ik nog iets?


Laatst bijgewerkt door Iriscope op 18-01-22 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:22 



 
Profiel   

Zo :wow: Dat zijn er best wat!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:24 



 
Profiel   

Jeeetje, is dat serieus van 1 jaar? Das bijna een dekje per week :+

Knap uitzoekwerk trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:25 



 
Profiel   

Wat een lijst zeg!! 'T blijft niet echt een exclusief merk zo. Zijn meer van de massaproductie geworden :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:27 



 
Profiel   

Was de Sea monogram en Ruffle ook niet van afgelopen jaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:28 



 
Profiel   

Ja als je het zo ziet, is het niet zo gek dat de Kerst collectie nu in de sale is, ipv uitverkocht binnen een paar dagen vorig jaar.

De Sea monogram en ruffle waren van de voorjaarscollectie, dezelfde waar de lightblue, lemon en pink bij zaten, dat klopt! Ik was in de war met de Petrol, Sea & lightblue, heb ze aangepast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:29 



 
Profiel   

Knap gedaan Iris, maar jeetje wat een aantal 8)7 Snap echt niet wat er in die hoofden omgaat bij PS. Nu vielen sommige collecties niet helemaal in de smaak, maar sowieso gaat vrijwel niemand zoveel dekjes kopen. Ik ben echt bang dat als ze zo doorgaan ze hun eigen succes naar de vernieling helpen |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:36 



 
Profiel   

Iemand hier die nog een PS of Sweden Hunter Green suede dekje full dressuur zoekt? Ik heb hem nu dus dubbel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:37 



 
Profiel   

Lottekuhh_x schreef
Knap gedaan Iris, maar jeetje wat een aantal 8)7 Snap echt niet wat er in die hoofden omgaat bij PS. Nu vielen sommige collecties niet helemaal in de smaak, maar sowieso gaat vrijwel niemand zoveel dekjes kopen. Ik ben echt bang dat als ze zo doorgaan ze hun eigen succes naar de vernieling helpen |o

Dat gok ik ook...
Al helemaal als je kijkt dat het bijna een dekje per week was dit jaar, ja daar gaat uiteindelijk niemand meer 75 euro voor neerleggen, of ze moeten veel minder van de dekjes maken. Dus nog wel zo veel uitbrengen maar in mindere aantal zodat je toch nog dat limited edition hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:50 



 
Profiel   

Flubberboot schreef
Lottekuhh_x schreef
Knap gedaan Iris, maar jeetje wat een aantal 8)7 Snap echt niet wat er in die hoofden omgaat bij PS. Nu vielen sommige collecties niet helemaal in de smaak, maar sowieso gaat vrijwel niemand zoveel dekjes kopen. Ik ben echt bang dat als ze zo doorgaan ze hun eigen succes naar de vernieling helpen |o

Dat gok ik ook...
Al helemaal als je kijkt dat het bijna een dekje per week was dit jaar, ja daar gaat uiteindelijk niemand meer 75 euro voor neerleggen, of ze moeten veel minder van de dekjes maken. Dus nog wel zo veel uitbrengen maar in mindere aantal zodat je toch nog dat limited edition hebt.


Alleen nadeel bij de limited edition dat mensen het voor idiote prijzen gaan verkopen en er sport van gemaakt wordt om dekjes te kopen en verkopen om geld te verdienen... terwijl er genoeg zijn die ze echt willen voor eigen gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:53 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
Flubberboot schreef
Dat gok ik ook...
Al helemaal als je kijkt dat het bijna een dekje per week was dit jaar, ja daar gaat uiteindelijk niemand meer 75 euro voor neerleggen, of ze moeten veel minder van de dekjes maken. Dus nog wel zo veel uitbrengen maar in mindere aantal zodat je toch nog dat limited edition hebt.


Alleen nadeel bij de limited edition dat mensen het voor idiote prijzen gaan verkopen en er sport van gemaakt wordt om dekjes te kopen en verkopen om geld te verdienen... terwijl er genoeg zijn die ze echt willen voor eigen gebruik.

Dat klopt, maar dan moeten ze iig minder maken dan dat ze nu doen. Dus niet helemaal limited edition maar wel dat je niet oneindig lang naar dezelfde dekjes staart in de webshops. Want ik geloof dat die suedes als best lang in de webshops staan en dat de andere dekjes zoals de mamba en de corduroys eerder weg zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:59 



 
Profiel   

De Mamba en Corduroy's zijn ook allemaal in de sale gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:15 



 
Profiel   

Lottekuhh_x schreef
Knap gedaan Iris, maar jeetje wat een aantal 8)7 Snap echt niet wat er in die hoofden omgaat bij PS. Nu vielen sommige collecties niet helemaal in de smaak, maar sowieso gaat vrijwel niemand zoveel dekjes kopen. Ik ben echt bang dat als ze zo doorgaan ze hun eigen succes naar de vernieling helpen |o


Heel veel bedrijven hier in zweden die zo hard groeien gaan ook heel snel failliet. Ik zeg niet dat dit met ps ook gaat gebeuren maar ik zou er niet van op kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:18 



 
Profiel   

Simoon__ schreef
Iemand hier die nog een PS of Sweden Hunter Green suede dekje full dressuur zoekt? Ik heb hem nu dus dubbel :+


Ik wil hem heel graag!

Zou je hem willen ruilen tegen de Deep Sapphire?
Wel gebruikerssporen.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:48 



 
Profiel   

Iriscope schreef
De Mamba en Corduroy's zijn ook allemaal in de sale gekomen.

Maar voor mijn gevoel waren die eerder uitverkocht dan de suedes? Of iig, als ik kijk hoeveel mensen last minute nog zochten naar een corduroy

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:58 



 
Profiel   

Heeft iemand dé royal classic blue van ps? Hoe matcht deze met de hermine classic navy? Sta op punt deze aan te schaffen als set

Spoiler:
mocht eigenlijk niets meer kopen maar vooruit dan maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:09 



 
Profiel   

Flubberboot schreef
Iriscope schreef
De Mamba en Corduroy's zijn ook allemaal in de sale gekomen.

Maar voor mijn gevoel waren die eerder uitverkocht dan de suedes? Of iig, als ik kijk hoeveel mensen last minute nog zochten naar een corduroy


Volgensmij ging dat vooral om de corduroy hunter green. Die is vrijwel overal uitverkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:12 



 
Profiel   

Aangezien ik alweer flauw was van het proberen te verkopen, blijft de Marine nu definitief bij mij en we hebben er vandaag weer mee gereden <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:34 



 
Profiel   

Danique_G schreef
Heeft iemand dé royal classic blue van ps? Hoe matcht deze met de hermine classic navy? Sta op punt deze aan te schaffen als set

Spoiler:
mocht eigenlijk niets meer kopen maar vooruit dan maar



Bedoel je dezelfde kleur als de Royal Classic van ES?
Want dat is de Deep Sapphire van Ps.

De Royal Classic heeft een grijze rand volgens mij?

Ik heb de Deep Sapphire te koop. Precies dezelfde kleuren als de Royal Classic van ES

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 00:02 



 
Profiel   

Weet iemand of de Tiffany Baselayer net zo valt als de Willow en Alessandra van PS of Sweden?

Worden bestellingen die je bij PS zelf doet wel thuisbezorgd, of ook alleen bij een afhaalpunt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:18 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Worden bestellingen die je bij PS zelf doet wel thuisbezorgd, of ook alleen bij een afhaalpunt?


Ja, je kunt kiezen voor thuisbezorging, alleen betaal je een paar euro meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:33 



 
Profiel   

Gaat iemand nog bestellen bij ruitergoed? Van die xmas sale?
Ik vind de navy met teal bies wel mooi.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 10:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 70 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen