Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 490  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

 
Profiel   

Thanks voor de code.
Wil nog wel een broek erbij, beige of bruin?
Ik heb al zwart, donkerblauw en lichtgrijs. Zwart en blauw zijn wel de makkelijkste kleuren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:59 



 
Profiel   

Bruin past ook bij erg veel Samantha! Ik zou het wine shirt nog wel willen, maar om nu alleen daarvoor te bestellen..

Cutehorses, de black mamba is wel echt een topper idd! Daar kan alles wat zwart is bij :j

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:04 



 
Profiel   

De walnut vind ik echt zo mooi... <3 Die zou ik nog wel graag willen! Heb alleen een bruin paard zonder witte aftekeningen op z'n benen, dus twijfel wel of dat mooi zou staan, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:07 



 
Profiel   

Urbiezira schreef
De walnut vind ik echt zo mooi... <3 Die zou ik nog wel graag willen! Heb alleen een bruin paard zonder witte aftekeningen op z'n benen, dus twijfel wel of dat mooi zou staan, haha.

Ik denk dat ie wel mooi zou staan hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:08 



 
Profiel   

Ja, ze hebben de Tiffany baselayer nog in de Neptuna kleur en die zou zo mooi bij de Monaco Blue passen denk ik.. En hij is nog goedkoop ook nu, en nu zie ik ook nog net de kortingscode hier verschijnen :+ Dus vandaar mijn vraag of hij gelijk valt aan de Willow / Alessandra, want ik kan het dus niet zo maar retour sturen, zou te duur worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:09 



 
Profiel   

Cutehorses25 schreef
Urbiezira schreef
De walnut vind ik echt zo mooi... <3 Die zou ik nog wel graag willen! Heb alleen een bruin paard zonder witte aftekeningen op z'n benen, dus twijfel wel of dat mooi zou staan, haha.

Ik denk dat ie wel mooi zou staan hoor!


Shhhh, niet te hard zeggen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:09 



 
Profiel   

Ik heb deze nu klaar staan om af te rekenen de mamba was helaas uitverkocht die leek mij wel gaaf maar ik twijfel enorm of die wel echt kleuren die ik bij mijn paard zou combineren
[ img ]

[ img ]
[ img ]
Ze is nu weer mooi in model ondertussen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:10 



 
Profiel   

candalisa schreef
Ik heb deze nu klaar staan om af te rekenen de mamba was helaas uitverkocht die leek mij wel gaaf maar ik twijfel enorm of die wel echt kleuren die ik bij mijn paard zou combineren
[ [url=m/02lqgM.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nId08w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f1J158.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is nu weer mooi in model ondertussen

Wauw wat een prachtpaard! Ik denk eerlijkgezegt dat de mamba een beetje gaat wegvallen in de vachtkleur omdat er geen wit of zwart randje om zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:12 



 
Profiel   

Iemand die weet welke PS of sweden rijbroek goed kan als je een gevoelige huid hebt op de benen? Wil stiekem nog een zwarte rijbroek bestellen maar ben bang dat ze niet lekker op de huid zijn... Als de broek te veel naden oid heeft, krijg ik daar altijd gigantische afdrukken van, ook al zit de broek niet zo strak...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:15 



 
Profiel   

_Bootsie schreef
Jenara schreef
Mhm, zijn hier nog mensen die al lang wachten op nieuws over hun order bij PS zelf?
ik heb vorige week maandag besteld en meteen een mail gehad ter bevestiging van de bestelling,
maar verder niets meer ontvangen ...

Ik heb mijne zondag 9 januari besteld en is nog steeds niet op het afhaalpunt..

Gisteren geleverd en vandaag opgehaald *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:18 



 
Profiel   

Ja ik denk ook dat de mamba minder mooi zal staan.

De broeken hebben wel naadjes etc, lastig om zo te bepalen. Kan je er niet eentje passen van iemand?

Ik heb ook besteld:
Alex baselayer in hunter green.
Zoe broek in coffee.
Anastasia vest in latte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:20 



 
Profiel   

Wat een prachtig paard <3 Ik weet ook niet of de Mamba mooi zou staan, de anderen wel denk ik!

Ik heb het shirt nu ook klaar staan in mijn winkelmandje.. Best slecht, ik zou niks meer kopen want ik had nu wel een keer genoeg shirts :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:21 



 
Profiel   

Hou toch op met die kortingen hier. :+ die mamba blijft me maar roepen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:23 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Ja, ze hebben de Tiffany baselayer nog in de Neptuna kleur en die zou zo mooi bij de Monaco Blue passen denk ik.. En hij is nog goedkoop ook nu, en nu zie ik ook nog net de kortingscode hier verschijnen :+ Dus vandaar mijn vraag of hij gelijk valt aan de Willow / Alessandra, want ik kan het dus niet zo maar retour sturen, zou te duur worden.


Bedankt voor de tip! Ik heb hem ook besteld :D :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:38 



 
Profiel   

Flubberboot schreef
Iemand die weet welke PS of sweden rijbroek goed kan als je een gevoelige huid hebt op de benen? Wil stiekem nog een zwarte rijbroek bestellen maar ben bang dat ze niet lekker op de huid zijn... Als de broek te veel naden oid heeft, krijg ik daar altijd gigantische afdrukken van, ook al zit de broek niet zo strak...


Ik heb de curvy Wendy en die is onwijs zacht aan de binnenkant. Echt een fijn stofje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:40 



 
Profiel   

Ik nog steeds niet, hij zit nog steeds in de winkelmand _O- Zo erg, dit :+ Dat Anastasia vest is ook mooi.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:41 



 
Profiel   

candalisa schreef
Hoe valt de Anastasia vest van ps?


Ik vind het een heel fijn vest! Heb de latte maar ga toch nog de blauwe en bruine bestellen… helemaal met die kortingscode :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:58 



 
Profiel   

Is het Anastasia vest gewoon je eigen maat?

Zwart op donkerbruin staat niet echt denk ik (dekje Boutique Bow)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:58 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Is het Anastasia vest gewoon je eigen maat?


Ja ik heb eigenlijk altijd montar vesten en aardig vergelijkbaar. Daarvan hem ik maat M en deze ook. Enige is dat de mouwen iets korter zijn, dat valt wel op. Ik ben 1.73 en normaal postuur..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:00 



 
Profiel   

Muronia schreef
Wat vervelend dat de ombres bij meerderen hier lijken te schuiven onder het zadel. Zou er iets anders aan zijn? Bij mijn zadels blijven ze wel liggen.

Mooi overzicht van de blauwe dekjes. Ik heb de royal en de monaco nog op mijn lijstje staan. Ik zou ook nog een mooie grijze willen en de pistachio white ook. Dus er zal nog wel het één en ander bij komen hier _O- . Maar.. morgen komt eerst mn golden brass binnen <3


Ik vind de stof gladder ja

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:05 



 
Profiel   

romyamb schreef
Vanavond ligt de sand ruffle eens onder het zadel :p
[ [url=m/cwozmz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze is toch ook best wel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:05 



 
Profiel   

Urbiezira schreef
De walnut vind ik echt zo mooi... <3 Die zou ik nog wel graag willen! Heb alleen een bruin paard zonder witte aftekeningen op z'n benen, dus twijfel wel of dat mooi zou staan, haha.


Ik wil die dus ook nog heel graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:06 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Urbiezira schreef
De walnut vind ik echt zo mooi... <3 Die zou ik nog wel graag willen! Heb alleen een bruin paard zonder witte aftekeningen op z'n benen, dus twijfel wel of dat mooi zou staan, haha.


Ik wil die dus ook nog heel graag!

Ik had m dubbel is net 1 verkocht jammergenoeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:07 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Is het Anastasia vest gewoon je eigen maat?

Zwart op donkerbruin staat niet echt denk ik (dekje Boutique Bow)?


Ik vind het een fijn vest en valt hetzelfde als de faith. Enige wat ik er echt heel lelijk aan vind is de stierennek

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:08 



 
Profiel   

Is de sale morgen ook nog? Eigenlijk moet ik nog even kijken of er echt niet nog één dekje in mijn kast te passen valt.. :D Heeft iemand toevallig een foto van de Boutique Bow op een donkerbruine?

Ik denk dat ik het vest dan toch maar laat, de nek is wel erg hoog, ja..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 490 [ 12240 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 490  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen