PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 22:56

Igniss schreef:
Texas02 schreef:
Ja, dat poseren valt bij die van mij ook niet altijd mee :D Rare geluidjes helpen nog wel eens :+ Maar die kleur staat prachtig! Kunnen ze echt niet achterhalen waar je dekje is? :(:)


Ik ben er bang voor. Dhl werkt nou niet bepaald mee


Dat is echt balen.. :(

Cchanny

Berichten: 8856
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 10:25

Texas02 schreef:
Ja, dat poseren valt bij die van mij ook niet altijd mee :D Rare geluidjes helpen nog wel eens :+ Maar die kleur staat prachtig! Kunnen ze echt niet achterhalen waar je dekje is? :(:)

Ik heb een keer een zadel verzonden via PostNL en die is 3(!) keer kwijt geraakt door PostNL.

Toen heeft de koper, onderzocht. Maar je bent als verzender ten alle tijde verantwoordelijk voor je zending totdat het is aangekomen.

Wellicht kan je je geld terug vragen of iets anders regelen.

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 10:58

Cchanny schreef:
Maar je bent als verzender ten alle tijde verantwoordelijk voor je zending totdat het is aangekomen.


Dat zit met particuliere verkoop anders :j Dan had de koper het verzekerd moeten laten verzenden of ophalen

Cchanny

Berichten: 8856
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 12:15

Drico schreef:
Cchanny schreef:
Maar je bent als verzender ten alle tijde verantwoordelijk voor je zending totdat het is aangekomen.


Dat zit met particuliere verkoop anders :j Dan had de koper het verzekerd moeten laten verzenden of ophalen

hmm. Dat van mij was ook particulier aan particulier.

maessie

Berichten: 5758
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 13:25

Ik heb vanochtend de boel ook even op z'n kop getrokken om collectiefoto's te maken. Kwam niet meer aan de Eskadron, Anky en Equito toe, maar das voor hier ook niet zo interessant :+ ga wel echt wat inkorten, want is echt teveel zo.. :j
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 13:27

maessie schreef:
Ik heb vanochtend de boel ook even op z'n kop getrokken om collectiefoto's te maken. Kwam niet meer aan de Eskadron, Anky en Equito toe, maar das voor hier ook niet zo interessant :+ ga wel echt wat inkorten, want is echt teveel zo.. :j
[ [url=m/Z4axir.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CkVD7l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uOfFNO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hele mooie collectie! <3

Igniss

Berichten: 1001
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 13:37

maessie schreef:
Ik heb vanochtend de boel ook even op z'n kop getrokken om collectiefoto's te maken. Kwam niet meer aan de Eskadron, Anky en Equito toe, maar das voor hier ook niet zo interessant :+ ga wel echt wat inkorten, want is echt teveel zo.. :j
[ [url=m/Z4axir.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CkVD7l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uOfFNO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je kan nooit teveel dekjes hebben!

Ik heb er bijna 40 van eskadron nog op zolder liggen :Y)

_Lorette_

Berichten: 12097
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 13:45

Ik zie een patroon/voorkeur in de Lemieux dekjes. :))

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 14:39

Hahaha wat een collecties weer! Jaloers :D

Update over schuivend dekje;

Vanmorgen met een gewassen dekje gereden, zonder pad (kopijzer dus verwisseld), ene singelstoot erover, andere erdoor en hij schuift nog steeds. Het was wel iets minder, maar alsnog wel irritant. Ik begin te denken dat het ook iets met mijn singel te maken heeft (singel is nieuw, eerste keer met dit dekje was ook de eerste keer met deze singel), dus ik ga ook nog even met een andere singel proberen van de week. Geef nog niet op :D

Afbeelding

(na 25 minuten niet erg actief gereden, lag ie zo)
Afbeelding

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 14:46

Geen idee of ik de enige bent die dit zo ziet, maar ik heb meer het idee dat je zadel juist hetgene is dat naar voren schuift

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 14:56

Heb je de singel al geprobeerd met een ander ES dekje?

annaxmaex

Berichten: 472
Geregistreerd: 03-05-21

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 15:07

En misschien helpt het ook als je de rug van het dekje echt zegmaar in de rug van het zadel vormt, als je snap wat ik bedoel. Het dekje omhoog halen als het waren. Zo bedoel ik Afbeelding

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 15:24

Ja, kan ik ook nog proberen. Doe ik aan de voorkant wel trouwens.

Drico, de singel trekt in ieder geval wel wat naar voren en het zou kunnen dat ie het zadel mee trekt. Heb eerder daarom al contact gehad met de zadelmaker van wie ik de singel heb gekocht, ze wou ‘m eventueel wel weer terugnemen.
Morgen als het lukt qua tijd toch even proberen met de rechte singel. Die trok ondanks haar buik veel minder naar voren.

Texas, ik heb maar 1 ES dekje :D Heb ‘m ook geprobeerd met een Felix Buhler dekje. Schoof lichtelijk, maar niet zo extreem als deze.. Nieuwe singel nog niet met m’n PS dekjes geprobeerd, wel de rechte singel dus, en die bleven daarmee keurig liggen. De ES en Felix Buhler nog niet met de rechte singel geprobeerd. Morgen dus hopelijk!

Dank voor het meedenken! :)

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 15:32

Ja, dan inderdaad nog even met de andere singel proberen! :j

maessie

Berichten: 5758
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 15:54

_Lorette_ schreef:
Ik zie een patroon/voorkeur in de Lemieux dekjes. :))


Haha jawel hè, bij de Ps valt het wat minder op :+ die loires glimmen zo mooi <3

maessie

Berichten: 5758
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 15:57

Igniss schreef:
maessie schreef:
Ik heb vanochtend de boel ook even op z'n kop getrokken om collectiefoto's te maken. Kwam niet meer aan de Eskadron, Anky en Equito toe, maar das voor hier ook niet zo interessant :+ ga wel echt wat inkorten, want is echt teveel zo.. :j
[ [url=m/Z4axir.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CkVD7l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uOfFNO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je kan nooit teveel dekjes hebben!

Ik heb er bijna 40 van eskadron nog op zolder liggen :Y)


True, maar m'n kast is overvol, en heb niet zoveel paarden meer. Kan alleen slecht kiezen, want heb veel LE's die ik te mooi vind om weg te doen. (Ook van de Eskadron) First world problems :o

Cchanny

Berichten: 8856
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 16:11

lies schreef:
Hahaha wat een collecties weer! Jaloers :D

Update over schuivend dekje;

Vanmorgen met een gewassen dekje gereden, zonder pad (kopijzer dus verwisseld), ene singelstoot erover, andere erdoor en hij schuift nog steeds. Het was wel iets minder, maar alsnog wel irritant. Ik begin te denken dat het ook iets met mijn singel te maken heeft (singel is nieuw, eerste keer met dit dekje was ook de eerste keer met deze singel), dus ik ga ook nog even met een andere singel proberen van de week. Geef nog niet op :D

[ [url=m/gqkKCy.jpg]Afbeelding[/url] ]

(na 25 minuten niet erg actief gereden, lag ie zo)
[ [url=m/se9RUl.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kleur staat wel prachtig <3

Queijo

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-09-19

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 18:41

Prachtige collectie Maessie <3

Kimley

Berichten: 9155
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 21:39

Wij hebben vandaag weer in de dark mauve gereden <3
Afbeelding

Anoniem

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 21:41

Afbeelding

Ik heb mijn proefzadel getest vandaag.

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 22:03

Ik twijfel toch stiekem nog steeds over de Matt Harnacke Deep Tuscany.. Staat hij mooi op donkerbruin? Ik zag hem wel op Etro liggen en daar staat hij heel mooi op, maar dat is toch weer een hele andere kleur dan mijn paard. Ik heb wel mijn Lara Tweedie verkocht, dan mag ik eigenlijk toch een andere kopen? O:) Valt me wel mee dat de Deep Tuscany nog steeds op voorraad is trouwens, die blauwe Matt Harnacke was toch in een dag uitverkocht? Er zijn er nog 86 zie ik net..

Flubberboot

Berichten: 2894
Geregistreerd: 14-09-21

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 22:17

Er staan inmiddels ook al wat van Matt op facebook. Ik zou een dekje kopen waar je vanaf moment 1 al gek op bent als je niet wilt dat je collectie de pan uit vliegt, maar dat is mijn methode om te besparen.

Prachtige dekjes hierboven!!

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 22:34

Ik vond hem ook direct al mooi hoor, maar ik weet niet of het hem mooi zal staan. Plus dat ik er net zo veel gekocht had en genoeg uitgegeven had :+ Ik had hetzelfde met de Cinnamon van Equito voordat ik erachter kwam dat ze zo strak trokken. Daar heb ik ook heel lang over getwijfeld maar nooit gekocht omdat ik niet wist of het mooi zou staan. Dat is ongeveer dezelfde kleur als de Deep Tuscany volgens mij! Ik zou het zo zonde vinden als ik hem koop en het staat hem niet. Want ik koop ze eigenlijk niet om ze weer op marktplaats te zetten en het geld kun je helaas maar één keer uitgeven. Dat heb ik ook bij de Evening Haze. Op de meeste foto's vind ik hem prachtig, maar dan zijn er ook een paar foto's waarop ik hem echt totaal niet mooi vind. Dus durf ik hem niet te bestellen, dat is er echt zo één die ik eerst in het echt moet zien maar nog nooit in het echt gezien heb. Dat was trouwens zo gemeen vorig jaar, toen was hij net uit maar Divoza had hem nog niet toen ik er was (kwam er toen toevallig langs). Keek ik twee dagen later op hun website, stond hij op voorraad..

ES heeft trouwens iets op hun Instagram staan over een release party, zou dat over de nieuwe blauwe collectie gaan? Ik ben benieuwd of de blauwe glitter daar bij zal zijn!

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 22:38

Robijntjah schreef:
[ [url=m/fiKu1x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb mijn proefzadel getest vandaag.


Ooh mooi zadel hoor, maar dat dekje <3

Texas02 schreef:
Ik twijfel toch stiekem nog steeds over de Matt Harnacke Deep Tuscany.. Staat hij mooi op donkerbruin? Ik zag hem wel op Etro liggen en daar staat hij heel mooi op, maar dat is toch weer een hele andere kleur dan mijn paard. Ik heb wel mijn Lara Tweedie verkocht, dan mag ik eigenlijk toch een andere kopen? O:) Valt me wel mee dat de Deep Tuscany nog steeds op voorraad is trouwens, die blauwe Matt Harnacke was toch in een dag uitverkocht? Er zijn er nog 86 zie ik net..


Ik vind die ook prachtig. Had voor m'n vzh zadel ook de Equito Cinnamon (geen last van strak trekken) en wou die ook in de dressuur versie, maar de Deep Tuscany is nog veel mooier. Als mijn (enige) ES dekje niet schoof, had ik 'm al gekocht, denk ik. Ik heb veel foto's gezien, van op een schimmel tot zwart paard en hij staat overal prachtig bij, volgens mij.

Kimley schreef:
Wij hebben vandaag weer in de dark mauve gereden <3
[ [url=m/S8Jp4j.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is ook een mooie kleur, zeg!

Flubberboot

Berichten: 2894
Geregistreerd: 14-09-21

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 22:40

Ik denk dat die release party niet over de blauwe glitter gaat maar gewoon een soort feestje om een aantal mensen die deals met ze hebben een extraatje te geven. Meestal kondigen ze aan van tevoren als ze iets releasen