PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimley

Berichten: 9163
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 07:48

Sorriso schreef:
Zijn er mensen met ervaring met het Anastasia vestje? Issie fijn? Ook met name de mouwlengte ben ik benieuwd naar, ik heb vrij lange armen, terugkerend probleem :+. Vind de latte zo mooi!


Ik heb m besteld! Volgens mij is dat de anastasia in de kleur blush. Maar ik ben een klein propje dus daar heb je niks aan :')

Laatst wel de knitted top besteld en die zit super fijn! Alleen moet je bij die wel voor een maar je groter gaan

anoukwendy

Berichten: 4506
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 09:24

Muronia schreef:
Oh hier zijn jullie, en wat gaat het alweer snel! Heel leuk gedaan, de OP Roulette!

Vandaag nogmaals met dit setje gereden, ik ben er wel een beetje verliefd op <3

[ [url=m/D9Hoja.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben nog op zoek naar een dekje in een mooie groentint (ook voor de vos), maar niet met een bruine bies. Namen ben ik heel slecht in dus als jullie nog tips hebben? Graag even met naam erbij, dan kan ik hem opzoeken.


De deep olivine <3
Dit staat wel echt heel chique :D

anoukwendy

Berichten: 4506
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 09:26

XiiaaooNaa schreef:
Groentinten:

Deep Olivine | Golden Olive | Olive | Forrest Green
[ [url=m/JmJeJd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deep Olivine
[ [url=m/S0YeSD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die foto als de eerste heb ik ook met al mn dekjes gemaakt, en dan zie ik nog zoveel wat ik niet heb en wel wil dus mn koopdrang is er erger door geworden :') |o

anoukwendy

Berichten: 4506
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 09:29

VC_Immortal schreef:
Roulette_ schreef:
Welkom in het derde PS of Sweden en Equestrian Stockholm topic. Omdat beide merken zo veel mooie dekjes en andere spullen uitbrengen hebben wij samen al een deel 1 en een deel 2 vol gepraat, geshopt en geshowd.
[HAR] PS of Sweden en Equestrian Stockholm
[HAR] PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Een jaar geleden begonnen wij deel 2 met de volgende collecties:

[ [url=m/gWwYlW.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/X2PsSc.jpg]Afbeelding[/url] ]


In het afgelopen jaar hebben wij samen vele dekjes gekocht, rijbroeken besproken en shirtjes gematched. Het wordt hier ook steeds gezelliger, omdat meer mensen onze favoriete merken ontdekken en hier mee komen praten.
De prachtige collecties van alle meepratende matching queens:

[ [url=m/Ajzq7d.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7NYVzg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fsvo3n.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0SbiHF.jpg]Afbeelding[/url] ]

En als laatste mogen onze paarden hier schitteren, regelmatig worden ze verwend met een nieuw setje, dat natuurlijk ook gelijk mooi op de foto wordt gezet.

[ [url=m/3NVRYl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JHMF6d.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yqqrKM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/veIWQs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wil je met ons mee praten, kom erbij! Maar wees gewaarschuwd, je loopt hier het risico dat je over een jaar je kast niet meer dicht krijgt, zelfs de postbezorger zich afvraagt hoeveel dekjes ‘genoeg’ is en je paard je verteld welk favoriet setje zij vandaag mee gereden wil worden.


Onwijs mooi gedaan Roulette <3
Jeetje wat heb jij er een klus aan gehad. Super lief dat je dit hebt gedaan. En dat met de drukke feestdagen.
Het is me helaas niet gelukt om een foto te maken van mijn verzameling maar ik geniet zo van jullie mooie foto’s.

Ik geef jullie daarom de schuld voor mijn ES/PS verslaving :D
De horselet heeft het ook alleen maar gevoed…

Vandaag hebben we met onze roseberry set gereden (matching!). Ik wilde eigenlijk voor de thyme gaan maar helaas was de full al uitverkocht. Ik had in eerste instantie een afkeer tegen roze maar deze vond ik toch wel heel leuk!

[ [url=m/NMAHBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6oXsI1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bTz1Lv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X2IAHi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RJfYeB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3y5Vya.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook hebben we beide de Mahogany Glimmer besteld. Helaas kregen we te horen dat die was uitverkocht. Echter had ik geluk want er werd eentje geroutineerd.
Mijn bestie kan me nu wel schieten… vooral omdat we een super leuk shirtje hebben besteld die erbij zal passen (hoop ik).

[ [url=m/0KJJN3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus als er iemand hier de mahogany glimmer heeft en m toch niet geweldig vind… O:) hou ik me graag aanbevolen!


Dit is zo leuk om te zien, zo samen in set <3

Dat shirtje, waar is die van?
Afbeelding
Ik heb deze, iemand in een ander topic had een foto geplaatst en die paste perfekt <3

anoukwendy

Berichten: 4506
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 09:30

Sorriso schreef:
Zijn er mensen met ervaring met het Anastasia vestje? Issie fijn? Ook met name de mouwlengte ben ik benieuwd naar, ik heb vrij lange armen, terugkerend probleem :+. Vind de latte zo mooi!


Was er niet iemand die zei dat ie gek viel rond de hals? Of ging dat over een ander model?

Maritelisab
Berichten: 1109
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 09:32

Ook ik ben weer van de partij!

Vond mn collectie nog te klein om te delen, maar wie weet na dit jaar *\o/*

Farjen

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 09:46

Muronia schreef:
Oh hier zijn jullie, en wat gaat het alweer snel! Heel leuk gedaan, de OP Roulette!

Vandaag nogmaals met dit setje gereden, ik ben er wel een beetje verliefd op <3

[ [url=m/D9Hoja.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben nog op zoek naar een dekje in een mooie groentint (ook voor de vos), maar niet met een bruine bies. Namen ben ik heel slecht in dus als jullie nog tips hebben? Graag even met naam erbij, dan kan ik hem opzoeken.


Deep olivine <3
Afbeelding

XiiaaooNaa

Berichten: 2866
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 09:55

anoukwendy schreef:
XiiaaooNaa schreef:
Groentinten:

Deep Olivine | Golden Olive | Olive | Forrest Green
[ [url=m/JmJeJd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deep Olivine
[ [url=m/S0YeSD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die foto als de eerste heb ik ook met al mn dekjes gemaakt, en dan zie ik nog zoveel wat ik niet heb en wel wil dus mn koopdrang is er erger door geworden :') |o


Precies, slechte foto’s voor de portemonnee . :')
Heb in de OP ook al naar dekjes zitten staren. 8-)

Ashleytjuhh

Berichten: 6675
Geregistreerd: 24-06-08

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:07

ik lees vooral mee. heb ook geen echte collectie met 2 dekjes, 3 rijbroeken en 1 jasje.

heeft iemand een foto van de Silver grey(?) op een schimmel?

ik zou graag nog een rode ruffel willen als die nog eens uit komt :j

anoukwendy

Berichten: 4506
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:10

XiiaaooNaa schreef:
anoukwendy schreef:

Die foto als de eerste heb ik ook met al mn dekjes gemaakt, en dan zie ik nog zoveel wat ik niet heb en wel wil dus mn koopdrang is er erger door geworden :') |o


Precies, slechte foto’s voor de portemonnee . :')
Heb in de OP ook al naar dekjes zitten staren. 8-)


Precies dat :D het is gewoon erg hahah

Simoon__
Berichten: 1187
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:11

Sorriso schreef:
Zijn er mensen met ervaring met het Anastasia vestje? Issie fijn? Ook met name de mouwlengte ben ik benieuwd naar, ik heb vrij lange armen, terugkerend probleem :+. Vind de latte zo mooi!


Ik heb hem in de kleur latte! Ik heb een normaal Nederlands postuur noem ik het maar, dus geen korte armen, en past prima! Vind hem heerlijk zitten en bestel ook nog de bruine denk ik bij PS, alleen met mezelf in discussie of ik weer mag bestellen :+

Simoon__
Berichten: 1187
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:13

anoukwendy schreef:
XiiaaooNaa schreef:

Die foto als de eerste heb ik ook met al mn dekjes gemaakt, en dan zie ik nog zoveel wat ik niet heb en wel wil dus mn koopdrang is er erger door geworden :') |o


Precies, slechte foto’s voor de portemonnee . :')
Heb in de OP ook al naar dekjes zitten staren. 8-)


Hahaha ja ik ook, dan te weten dat het grootste deel hier nog in plastic ligt…. Eigenlijk erg dat je dan alweer aan nieuwe denkt..

Roulette_
Berichten: 1065
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-22 10:17

PS heeft nu nog uitverkoop, mocht je een argument zoeken om jezelf over te halen.

Had alle foto’s met dekjes bij elkaar gezet en toen schoot wel even door mijn hoofd hoeveel geld wij met zijn allen uitgeven... ach, hobbies kosten nou eenmaal geld en we genieten ervan.

Simoon__
Berichten: 1187
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:18

Roulette_ schreef:
PS heeft nu nog uitverkoop, mocht je een argument zoeken om jezelf over te halen.

Had alle foto’s met dekjes bij elkaar gezet en toen schoot wel even door mijn hoofd hoeveel geld wij met zijn allen uitgeven... ach, hobbies kosten nou eenmaal geld en we genieten ervan.


Ja dat zegt m’n hoofd ook steeds als je het wil doen, dan moet het nu ivm de korting :P

Kimley

Berichten: 9163
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:22

Ja als je alles voor de nieuwprijs rekent is het niet best inderdaad :')

Ik heb er een paar gewonnen, gekregen en de rest met korting gekocht. Denk ik maar 1 of 2 voor de volle prijs. Kleding koop ik ook alleen met korting :D

XiiaaooNaa

Berichten: 2866
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:22


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:25

VC_Immortal schreef:
Roulette_ schreef:
Welkom in het derde PS of Sweden en Equestrian Stockholm topic. Omdat beide merken zo veel mooie dekjes en andere spullen uitbrengen hebben wij samen al een deel 1 en een deel 2 vol gepraat, geshopt en geshowd.
[HAR] PS of Sweden en Equestrian Stockholm
[HAR] PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Een jaar geleden begonnen wij deel 2 met de volgende collecties:

[ [url=m/gWwYlW.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/X2PsSc.jpg]Afbeelding[/url] ]


In het afgelopen jaar hebben wij samen vele dekjes gekocht, rijbroeken besproken en shirtjes gematched. Het wordt hier ook steeds gezelliger, omdat meer mensen onze favoriete merken ontdekken en hier mee komen praten.
De prachtige collecties van alle meepratende matching queens:

[ [url=m/Ajzq7d.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7NYVzg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fsvo3n.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0SbiHF.jpg]Afbeelding[/url] ]

En als laatste mogen onze paarden hier schitteren, regelmatig worden ze verwend met een nieuw setje, dat natuurlijk ook gelijk mooi op de foto wordt gezet.

[ [url=m/3NVRYl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JHMF6d.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yqqrKM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/veIWQs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wil je met ons mee praten, kom erbij! Maar wees gewaarschuwd, je loopt hier het risico dat je over een jaar je kast niet meer dicht krijgt, zelfs de postbezorger zich afvraagt hoeveel dekjes ‘genoeg’ is en je paard je verteld welk favoriet setje zij vandaag mee gereden wil worden.


Onwijs mooi gedaan Roulette <3
Jeetje wat heb jij er een klus aan gehad. Super lief dat je dit hebt gedaan. En dat met de drukke feestdagen.
Het is me helaas niet gelukt om een foto te maken van mijn verzameling maar ik geniet zo van jullie mooie foto’s.

Ik geef jullie daarom de schuld voor mijn ES/PS verslaving :D
De horselet heeft het ook alleen maar gevoed…

Vandaag hebben we met onze roseberry set gereden (matching!). Ik wilde eigenlijk voor de thyme gaan maar helaas was de full al uitverkocht. Ik had in eerste instantie een afkeer tegen roze maar deze vond ik toch wel heel leuk!

[ [url=m/NMAHBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6oXsI1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bTz1Lv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X2IAHi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RJfYeB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3y5Vya.jpg]Afbeelding[/url] ]
!


Geweldig ook met dat matching haar *\o/*

VC_Immortal

Berichten: 327
Geregistreerd: 14-08-09
Woonplaats: Hoogerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:33

anoukwendy schreef:
Dit is zo leuk om te zien, zo samen in set <3

Dat shirtje, waar is die van?
[ [url=m/FEpGh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze, iemand in een ander topic had een foto geplaatst en die paste perfekt <3


Dank je! We zijn echt twee penny’s wat dit betreft. Wanneer één van ons belt met de mededeling “I did a bad bad thing” weet de ander al genoeg.


Het is de Lofty Manner Top Yeva shirt die we hadden gevonden.
Bij https://moodish.nl/product/top-yeva-bronze/
Vonden we ‘m voor € 17,50
Maar die jij stuurt ziet er idd ook super uit om mee te matchen! Pieces zo te zien. Die ga ik even erbij zoeken. Altijd handig om een back up te hebben. Dank je *\o/*

Texas02

Berichten: 4704
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:35

Roulette_ schreef:
PS heeft nu nog uitverkoop, mocht je een argument zoeken om jezelf over te halen.

Had alle foto’s met dekjes bij elkaar gezet en toen schoot wel even door mijn hoofd hoeveel geld wij met zijn allen uitgeven... ach, hobbies kosten nou eenmaal geld en we genieten ervan.


Ja, ik was laatst ook aan het uitrekenen wat de totale waarde van mijn dekjes is en ik ben halverwege maar gestopt.. :') Dan schrik je best wel :D

anoukwendy

Berichten: 4506
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:38

Roulette_ schreef:
PS heeft nu nog uitverkoop, mocht je een argument zoeken om jezelf over te halen.

Had alle foto’s met dekjes bij elkaar gezet en toen schoot wel even door mijn hoofd hoeveel geld wij met zijn allen uitgeven... ach, hobbies kosten nou eenmaal geld en we genieten ervan.


Sssssssttttt ik wil het niet eens weten _O-

anoukwendy

Berichten: 4506
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:39


VC_Immortal

Berichten: 327
Geregistreerd: 14-08-09
Woonplaats: Hoogerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:47

Romy1234 schreef:
Geweldig ook met dat matching haar *\o/*


Ja hé!!! Mijn bestie gaat net iets verder dan mij om te matchen :')

VC_Immortal

Berichten: 327
Geregistreerd: 14-08-09
Woonplaats: Hoogerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:48

Roulette_ schreef:
PS heeft nu nog uitverkoop, mocht je een argument zoeken om jezelf over te halen.

Had alle foto’s met dekjes bij elkaar gezet en toen schoot wel even door mijn hoofd hoeveel geld wij met zijn allen uitgeven... ach, hobbies kosten nou eenmaal geld en we genieten ervan.


Jij bent evil… leuk maar evil }>

KikiCelinevs
Berichten: 199
Geregistreerd: 07-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:57

Heeft iemand een foto van de Ps of Sweden Teal, die van de advent kalender? Ik heb tot nu toe die van Diamond Dubois gezien maar niet de lichtere versie?
Afbeelding
Dus deze maar dan met de donkere bies? Alvast bedankt ;)

_Bootsie

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:58

anoukwendy schreef:
Dit is zo leuk om te zien, zo samen in set <3

Dat shirtje, waar is die van?
[ [url=m/FEpGh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze, iemand in een ander topic had een foto geplaatst en die paste perfekt <3

Hij past dus toch, gelukkig! Twijfel zelf of ik niet toch beter een maat groter had moeten bestellen.. aantrekken gaat niet zo makkelijk :')