Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Anky beenbeschermers

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Helaas kon ik geen (recent of bruikbaar) topic vinden over deze beenbeschermers.
Maar ik was nieuwsgierig naar ervaringen m.b.t. de Anky Climatrol Boots en/of air tech boots
Ik zit erover na te denken om alle neopreen beschermers weg te doen en volledig over te gaan op deze Anky beenbeschermers i.v.m. het koeler houden van de pezen. Maar gezien de gaatjes zijn deze wellicht weer moeilijker schoon te houden?

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 19:32 



 
Profiel   

Ik vind ze fijn, en de benen worden er absoluut veel minder warm in :j

Super makkelijk schoon te houden, doekje erover en klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:00 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Ik vind ze fijn, en de benen worden er absoluut veel minder warm in :j

Super makkelijk schoon te houden, doekje erover en klaar.


Oh super! Goed om te horen. En zand in de gaatjes? Of valt dat mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:08 



 
Profiel   

Zand in de gaatjes gaat er (bij mij) heel makkelijk uit met een gewone harde borstel :D Ik vind ze ook erg fijn in gebruik, benen worden niet heet ondanks dat ze best dik zijn. Wel vind ik het zand in de klittenband stukken lastig er uit te halen maar ach, het is een gebruiksvoorwerp :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:11 



 
Profiel   

Cavalia schreef
Avalanche81 schreef
Ik vind ze fijn, en de benen worden er absoluut veel minder warm in :j

Super makkelijk schoon te houden, doekje erover en klaar.


Oh super! Goed om te horen. En zand in de gaatjes? Of valt dat mee?


Valt erg mee, ik borstel ze met een zachte borstel en dan doekje erover, geen last van zand :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:27 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
Zand in de gaatjes gaat er (bij mij) heel makkelijk uit met een gewone harde borstel :D Ik vind ze ook erg fijn in gebruik, benen worden niet heet ondanks dat ze best dik zijn. Wel vind ik het zand in de klittenband stukken lastig er uit te halen maar ach, het is een gebruiksvoorwerp :j

Men neme een borstel zoals voor de hond, zo een slicker brush.

[ img ]

En daar haal je zand en haren mee uit klittenband :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:28 



 
Profiel   

Ik heb Anky Climatrol Boots en ben er zeer tevreden over :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 21:08 



 
Profiel   

Super, positieve ervaringen dus allemaal! *\o/* Goed om te horen dat deze ook goed schoon te houden/maken zijn. Kunnen jullie ook iets zeggen over de kwaliteit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 16:08 



 
Profiel   

Hmm, dan ben ik denk ik de enige met slechte ervaringen met de Anky Climatrol Boots.
Ik vind ze echt super mooi, met een goede pasvorm, maar na enkele keren gebruik begon de buitenlaag af te bladderen. Ik maakte de beschermers schoon met een vochtig doekje. Normaal gesproken gooi ik mijn beschermers regelmatig in de wasmachine, maar dat durfde ik met deze niet, bang dat er niets meer van over bleef. Ik had ze destijds bij Epplejeck gekocht en ben ermee teruggegaan. Zij hadden die klacht niet eerder gehad, maar ik mocht nieuwe uitzoeken. Heb toen toch maar een ander merk gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 16:14 



 
Profiel   

Oh dat is wel zonde inderdaad -O- . Gelukkig goed opgelost maar begrijpelijk dat je toen voor een ander merk bent gegaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 11:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen