Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ikonic Hybrid (mono flap) dressuurzadel

 
Profiel   

Hallo,

heeft er iemand ervaring met de Ikonic Hybrid (mono flap)
het lijken fijne zadels en net iets meer luxe en diepere zit dan bijv. wintec (isabell).

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en mening ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 19:36 



 
Profiel   

Wel ervaring met n springzadel ( superfijn) en bij mij in de buurt ( Belgiƫ) rijden er veel met een Ikonic hybride ( dressuur) zadel rond. Is ook fijn, dat het kopijzer gewisseld kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:18 



 

Ik heb een Ikonic Hybrid Light dressuurzadel. Ik vind hem echt heerlijk zitten en heeft zeker veel meer luxe dan een Wintec zadel. Ook voor langere buitenritten zit die lekker.

Helaas past die van mij niet meer op mijn paard omdat mijn paard flink gegroeid (zowel hoogte als breedte) is. Die van mij staat dus te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:33 



 
Profiel   

_lauraaa_ schreef
Ik heb een Ikonic Hybrid Light dressuurzadel. Ik vind hem echt heerlijk zitten en heeft zeker veel meer luxe dan een Wintec zadel. Ook voor langere buitenritten zit die lekker.

Helaas past die van mij niet meer op mijn paard omdat mijn paard flink gegroeid (zowel hoogte als breedte) is. Die van mij staat dus te koop.


ah fijn om te horen, mijn 3 jarige word van de zomer zadelmak gemaakt en dit lijken me heerlijke zadels en voordeel dat kopijzer verwisseld kan worden.

heb je toevallig een foto van jou zadel ? vind jij hem een diepe zit hebben ? (ik zit graag vast in een zadel :D ) daardoor kan ik niet wennen aan de wintec isabell.
Zonde dat die van jou te koop staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:48 



 
Profiel   

Ik kom ook even binnenvallen. Ik ben ook aan het rondkijken voor een ander zadel en kwam toen de Ikonic tegen. Ik kan er niet heel veel over vinden tot nu toe.

@ Laura zou je voor mij eens de lengte van de kussens op willen meten?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 16:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen