Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ongebroken kunststof bustrens gezocht

 
Profiel   

Hai, ik ben op zoek naar een ongebroken (bij voorkeur) kunststof bustrens. Ik vind ze online alleen van Trust of Sprenger, of wel kunststof maar dan als watertrens, of geen kunststof maar wel ongebroken bustrens. :') Mijn paard heeft juist baat bij een bus- of D-trens daar hij een watertrens toch te wiebelig vindt. Iemand toevallig een idee waar ik deze kan vinden? Zo niet kan ik altijd nog naar de twee eerder genoemde merken, maar vind dat toch wel ‘n klap geld in een keer.

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 13:17 



 
Profiel   

Winderen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 13:55 



 
Profiel   

Nope, ik ben ook uitgekomen bij de Innosense van Trust, maar is zijn geld wel waard hoor. Rubber blijft heel mooi en mijn paard neemt het bit echt fijn aan, ondanks dat hij op zijn s&t sets alles van NS en Sprenger heeft. Op alle andere bitten van Trust loopt hij dus helemaal niet.
Ik wissel vaak af met de Innosense en longeer er ook graag mee.

Die van Windren vind ik persoonlijk echt heel dik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 13:57 



 
Profiel   

Welke maat heb je nodig?
Ik heb thuis een Trust liggen, 13,5cm in lengte. Twee of drie keer half uur mee gereden en ik doe hem weg omdat hij voor mijn paard te veel / te dik in de mond was...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 14:06 



 
Profiel   

Ik kwam er eentje van BR tegen, was ook niet zo duur dus mooi om te proberen. Ik weet alleen niet meer hoe die heet…

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 14:10 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Ik ga even doorzoeken Miran, wel zeker van dat het BR was?

Nickeltje, hij heeft van ‘n watertrens maat 13.5. Die koop ik groter dan zijn normale bit, van de bustrens die ik nu gebruik en de halve knevel heeft hij zelfs 11.5. Dus ik vrees dat die van jou niet gaat passen als dat een bus is.

Heb voor nu even deze besteld: https://www.agradi.nl/br-watertrens-com ... -125cm.htm

Wel een watertrens maar voor dit geld wilde ik het wel proberen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen