Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met Stassek Equifix Lazy-Man / Faulpelz

 
Profiel   

Aangezien ik invetten en schoonmaken verschrikkelijk vind was ik opzoek naar een product wat het iets makkelijker maakt en toen kwam ik uit op Stassek Equifix Lazy-Man / Faulpelz.

Er zijn alleen niet veel ervaringen over te vinden, en het klinkt mij iets te makkelijk :+ . Iemand hier die er ervaring mee heeft? Of die iets anders weet?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 18:17 



 
Profiel   

Ik heb dit jaren lang voor mijn leren men tuigen gebruikt. Maakte ong. 1x per maand het tuig hier mee zuiver en ong. 2x per jaar invetten. Maakte dan een grote speciekuip met water waar ik ong. 2-3 dopjes indeed. Hier "sopte" ik dan het tuig in en maakt het schoon met een vochtige doek. Ik deed dan ook mijn gewone hoofdstellen op deze manier. Alleen met de stoffen springteugels is het opletten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 20:21 



 
Profiel   

bora schreef
Ik heb dit jaren lang voor mijn leren men tuigen gebruikt. Maakte ong. 1x per maand het tuig hier mee zuiver en ong. 2x per jaar invetten. Maakte dan een grote speciekuip met water waar ik ong. 2-3 dopjes indeed. Hier "sopte" ik dan het tuig in en maakt het schoon met een vochtige doek. Ik deed dan ook mijn gewone hoofdstellen op deze manier. Alleen met de stoffen springteugels is het opletten.


Het blijft dus wel soepel in de tussen tijd? En kan het bit er gewoon aan blijven of moet die eraf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 23:26 



 
Profiel   

Ik liet het bit er de ene keer gewoon aan en de ander keer haalde ik het eraf. Maar spoelde het bit nog wel even na met water. Het tuig bleef goed soepel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 07:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen