Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zachte anatomische singel?

 
Profiel   

Ik had de MSFC f2 singel van iemand overgenomen, supermooi en zacht, maar...helaas toch iets te groot. Zoek iets soortgelijks (of weer de MSFC?), maar kan het maar niet vinden.
Maat 55, zacht leer, anatomisch, liefst mét elastiek en géén ring in het midden. Heel veel aanbod, maar steeds net niet, waar vind ik de juiste? Iemand wellicht nog een goede tip of ervaring?

Dit is de MSFC

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 11:36 



 
Profiel   

ik heb vorig jaar bij Arno vd Brandt een singel gekocht, zelfde vorm als deze, heel zacht leer met elastiek en die is na een jaar echt nog heel knap, ben echt te spreken over de kwaliteit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 12:35 



 

Misschien een beetje goedkoop. Maar ik heb er 1 van shire. Toevallig het bijhorende bontje had ik nog. Maar deze singel is lekker zacht en soepel en beide kanten elastiek

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 12:47 



 
Profiel   

Als de ring eventueel acceptabel is, zou ik de Kentaur Padova Soft aanraden. Lopen eigenlijk alle paarden hier heel fijn mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 01:19 



 
Profiel   

Lemieux Gel-Tek, geen ring, kwaliteit en zachtheid gelijk aan de MSFC.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:52 



 
Profiel   

Lemieux gel-tek hier ook fan van. Mega zacht leer. Met en zonder ring te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:57 



 
Profiel   

Hier ook een Lemieux Gel-Tek singel. Ontzettend tevreden mee, zacht leer, lichte elastiek en met en zonder ring te verkrijgen inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:59 



 
Profiel   

Vaak is wol zachter dan leder en meer ademend. Als je daarin geïnteresseerd bent zou ik een kijken naar een singel van mattes

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:00 



 
Profiel   

Ik heb een Lemieux Gel-Tek met ringen. Kost wat, maar is heel fijn. Mocht dit te hard zijn kan je er ook een bijpassend bontje bij doen. Deze is gemaakt voor deze singel dus past ook goed wat dus niet zorgt voor extra drukplekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:05 



 
Profiel   

Ik heb nu al een jaar of 5 de anatomisch singel van Horka.
En nog steeds vind ik deze erg fijn in gebruik.
Singel is van kalfsleer en heeft een zachte vulling van 13 mm nitirle schuim
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:15 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties! Mijn zadel heeft vrij lange singelstoten, kan dit bij de LeMieux weggestopt worden? Hebben jullie een voorbeeldfoto van hoe het bij jullie zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:37 



 
Profiel   

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen