Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Neusriem blauw onderlegd - evt zelf verven?

 
Profiel   

Hoi!

Ik ben opzoek naar een brede neusriem met spierriem, donker blauw onderlegd in de maat Full. Ik kan alleen niks vinden, behalve complete hoofdstellen. Aangezien ik een fijn en net hoofdstel heb, wil ik liever alleen een neusriem.

Vervolgens mijn tweede vraag, stel ik heb inderdaad goed genoeg gezocht en ze zijn er niet los.. is het dan een waardeloos idee om een wit onderlegde te kopen en het witte zelf blauw te verven? Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:38 



 
Profiel   

Ik heb geen ervaring om over wit te verfen. Wel over gewoon zwart hoofdstel. Ik heb dan glitter blauw leerverf. Heb het eerst behandeld zodat het hoofdstel schoon was en daarna tig keer overheen gegaan (moet dunne lagen, al zal het met gewoon leerverf niet zo heel veel lagen hoeven. Maar ik wilde wel alles bedekt hebben met de glitters). Nu denk ik 2 of 3 jaar later zit het er nog op, iig de frontriem. De rest gebruik ik zelden dus dat beschadigd dan niet zo gauw. Als mijn zadel weer gaat passen wil ik ook nog een lichtblauwe variant.. :+

[ img ]

Hier ook neusriem te zien.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:47 



 
Profiel   

Hier verkopen ze er wel een los, maar ik weet niet of het de goede kleur is? https://www.bridleandride.be/Neusriem-Blauw-Onderleg-BR

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:52 



 
Profiel   

Hoi! Sd design heeft nu ook een neusriem met navy.
Deze alleen dan in het Navy. Super zacht je kunt hem alle kanten op buigen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:14 



 
Profiel   

Laten maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:03 



 
Profiel   

Kidde schreef
Hier verkopen ze er wel een los, maar ik weet niet of het de goede kleur is? https://www.bridleandride.be/Neusriem-Blauw-Onderleg-BR


Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb deze in de quote zojuist besteld, dat is de goede kleur blauw. Hopelijk past hij goed, anders denk ik dat ik er eentje laat maken.

Vind zelf verven toch wat spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 12:40 



 
Profiel   

Maaike Houtstra van Horse Solutions maakt ze zelf op verzoek, elke kleur mogelijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen