Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen Busse opti-summer banaansingel

 
Profiel   

Heeft er hier iemand ervaring met deze singel?

https://www.busse-reitsport.de/nl/produ ... =BEF#unten

Onze BR banaansingel met bont blijft zo lang nat... Nu heeft die volgens mij sowieso nepbont, maar toch zou het prettig zijn om er eentje te hebben die sneller droogt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:29 



 
Profiel   

Geen ervaring met deze singel maar ik zweer bij de singel van Prolite! Super fijn, niet van leer en droogt super snel en ook nog eens zacht. Na het rijden kan je hem gewoon afspoelen en laten drogen zo blijft hij ook mooi soepel en zacht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:42 



 
Profiel   

sijs schreef
Geen ervaring met deze singel maar ik zweer bij de singel van Prolite! Super fijn, niet van leer en droogt super snel en ook nog eens zacht. Na het rijden kan je hem gewoon afspoelen en laten drogen zo blijft hij ook mooi soepel en zacht!


Bedankt voor de tip! Helaas zijn dat anatomisch gevormde singels, geen banaansingels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:48 



 
Profiel   

Nala schreef
Heeft er hier iemand ervaring met deze singel?

https://www.busse-reitsport.de/nl/produ ... =BEF#unten

Onze BR banaansingel met bont blijft zo lang nat... Nu heeft die volgens mij sowieso nepbont, maar toch zou het prettig zijn om er eentje te hebben die sneller droogt.


En een reserve aanschaffen van de singel die zo goed bevalt? Dan kun je ze om de beurt gebruiken en laten drogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 14:50 



 
Profiel   

mariettek schreef
Nala schreef
Heeft er hier iemand ervaring met deze singel?

https://www.busse-reitsport.de/nl/produ ... =BEF#unten

Onze BR banaansingel met bont blijft zo lang nat... Nu heeft die volgens mij sowieso nepbont, maar toch zou het prettig zijn om er eentje te hebben die sneller droogt.


En een reserve aanschaffen van de singel die zo goed bevalt? Dan kun je ze om de beurt gebruiken en laten drogen.


Helaas hebben ze deze niet meer, maar ik heb inderdaad al een vergelijkbare Christ gekocht.

Toch overweeg ik deze voor de echt warme zomerdagen of ritten naar het water.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 15:00 



 
Profiel   

Ik had zelf een banaansingel van neopreen,helemaal niet zo duur en die vond mijn paard het fijnst.
Heb je zoiets al geprobeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 15:28 



 
Profiel   

Ik heb er nog geen geprobeerd, nee, omdat de meeste van neopreen geen goede reviews hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 15:32 



 
Profiel   

Er zijn veel mensen die wel tevreden zijn hoor met neopreen, welke maat heb je nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:19 



 
Profiel   

Deze singels zijn van fijn zacht en ademend materiaal, ik heb er een paar liggen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:31 



 
Profiel   

Ziet eruit als een hele mooie singel! Zo op de foto lijkt die alleen nog steeds aardig recht ipv een goede banaanvorm te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 19:49 



 
Profiel   

Freyr schreef
Ziet eruit als een hele mooie singel! Zo op de foto lijkt die alleen nog steeds aardig recht ipv een goede banaanvorm te hebben.



Dit was inderdaad precies mijn zorg ook. Het ziet er heel erg recht uit.

Kitty, zou je voor mij een foto willen maken waarbij je de gespen gelijk houdt? Zodat je de ronding ziet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 21:23 



 
Profiel   

Nala schreef
Freyr schreef
Ziet eruit als een hele mooie singel! Zo op de foto lijkt die alleen nog steeds aardig recht ipv een goede banaanvorm te hebben.



Dit was inderdaad precies mijn zorg ook. Het ziet er heel erg recht uit.

Kitty, zou je voor mij een foto willen maken waarbij je de gespen gelijk houdt? Zodat je de ronding ziet?



Ik weet niet hoe bol de buik van jouw paard is, maar voor mijn paard zou deze singel absoluut niet goed liggen. Er loopt ook een topic ocer singels, daar staan behoorlijk wat banaansingels op een rijtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:25 



 
Profiel   

[ img ]

bol genoeg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 23:38 



 
Profiel   

Nala schreef
Heeft er hier iemand ervaring met deze singel?

https://www.busse-reitsport.de/nl/produ ... =BEF#unten

Onze BR banaansingel met bont blijft zo lang nat... Nu heeft die volgens mij sowieso nepbont, maar toch zou het prettig zijn om er eentje te hebben die sneller droogt.


Die BR banaansingel is trouwens weldegelijk echte schapenvacht. (Als je deze hebt tenminste)

Wel mee eens dat het drogen lang duurt. Maar als die goed bevalt, kan je ook overwegen een 2e erbij te kopen om af te wisselen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 00:25 



 
Profiel   

Ik heb een tweedehands Christ en tweedehands Opti-Summer op de kop getikt, we gaan het zien!

De Christ is er al, en nu ik ze zo naast elkaar zie... Jezus :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 21:16 



 
Profiel   

Jezus Christ.. _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 11:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen