Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mattes zadeldekje customized: waar kleurstalen echt te zien?

 
Profiel   

Weet iemand of er winkels zijn waar de kleurstalen van Mattes te bezichtigen zijn? De kleuren bont en stofkleuren van het dekje zelf….En waar je dan ook een dekje kunt bestellen eventueel? Liefst in Amsterdam en omstreken. Ik heb de configurator op de site van Mattes al gebruikt, maar zou graag de kleuren in het echt zien.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:48 



 
Profiel   

Anouk Verlouw van Wellsaddle Idefix4 hier op Bokt heeft die en kan ze meenemen. Ze komt regelmatig in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:01 



 
Profiel   

Volgensmij heeft Levade ruitersport in Haarlem ze ook hangen. Erg fijne winkel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:33 



 
Profiel   

Pallatin schreef
Weet iemand of er winkels zijn waar de kleurstalen van Mattes te bezichtigen zijn? De kleuren bont en stofkleuren van het dekje zelf….En waar je dan ook een dekje kunt bestellen eventueel? Liefst in Amsterdam en omstreken. Ik heb de configurator op de site van Mattes al gebruikt, maar zou graag de kleuren in het echt zien.


Fugers in Soest. Ook wel te doen vanaf Amstedrdam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:57 



 
Profiel   

Bedankt dames! Haarlem is zeker te doen! Soest ook wel. Ik kwam er achter dat mijn instructrice met ruiterzaak ook dealer is maar zij moet even zoeken of ze de kleurstalen nog kan vinden nadat de winkel is verhuisd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen