Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Enquête Agradi

 
Profiel   

Hallo!
Wij zijn Louka Sijbers, Maureen Mooren, Naomi Geron en Gaby Versleijen en zitten momenteel in het tweede jaar van onze HBO opleiding Hippische Bedrijfskunde te Venlo. Voor de module Onderzoek & Advies is er aan ons gevraagd om te onderzoeken hoe de 4 pijlers van Agradi, (service, gebruiksvriendelijkheid, volledigheid assortiment en condities) geoptimaliseerd kunnen worden.

Deze enquête zal ongeveer 10 minuten duren. U zou ons enorm helpen om deze enquête in te vullen en uw eigen ervaringen met ons te delen.

Deel de enquête ook alsjeblieft met andere kennissen of familieleden die actief zijn binnen de paardensport!
Alvast bedankt!


https://www.survio.com/survey/d/A7M4B0N3S5V2H8N7V
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 15:37 



 
Profiel   

Citaat
6. Indien u geen aankoop bij Agradi heeft gedaan, wat was hier de belangrijkste reden voor?
Webshop niet gebruiksvriendelijkheid

Wat wordt er bedoeld met dat antwoord?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 16:18 



 
Profiel   

Ohjaaaaa kan ik eindelijk mijn frustratie kwijt over "op voorraad, voor 23:00 besteld is morgen is huis" en vervolgens een mail krijgen dat het toch niet op voorraad is en je vervolgens minstens een week kunt wachten. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 16:25 



 
Profiel   

Ingevuld, ik kreeg alleen een bug bij die dingetjes die je moet schuiven. Toen bleef er een hangen en zag ik de helft van het beeld nog maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 16:27 



 
Profiel   

Bowo schreef
Citaat
6. Indien u geen aankoop bij Agradi heeft gedaan, wat was hier de belangrijkste reden voor?
Webshop niet gebruiksvriendelijkheid

Wat wordt er bedoeld met dat antwoord?



Het kan bijvoorbeeld zijn dat de website onduidelijk of lastig te navigeren is. Hadden we er inderdaad even bij kunnen vermelden. Bedankt voor het attent maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 16:42 



 
Profiel   

Ik zie dat ik zelf ook even niet goed las en het nog ingewikkelder maakte voor mezelf :+
Ik denk dat het een stuk makkelijker leest als de 'heid' op het eind wordt weggehaald. Dus 'webshop niet gebruiksvriendelijk'. Maar aangezien de andere antwoorden ook losse termen zijn, is alleen 'gebruiksvriendelijkheid' het best passend in het rijtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 17:27 



 
Profiel   

Ingevuld, bestel regelmatig, succes met je onderzoek :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 17:38 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Harnachement.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 17:41 



 
Profiel   

Op vraag 21 kan ik geen geschikt antwoord geven, want ik heb geen interesse in customized laarzen... Ik heb er dus ook geen geld voor over. Ik heb de enquête daardoor niet afgemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 17:47 



 
Profiel   

Ingevuld. Heb wel een opmerking erin gezet dat het in eerste instantie lijkt alsof je de enquête invult over meerdere bestellingen maar daarna verandert de vraagstelling alsof het over 1 bestelling gaat.

Ik heb aangeven ergens geen interesse in te hebben en daarna moet ik aangeven hoeveel geld ik daaraan wil uitgeven, daar zou ik de antwoorden nog even aanpassen als ik jullie was.

Mijn frustratie met Agradi...
Zoooooooo irritant als je de filter gebruikt om een artikel te zoeken en vervolgens ontzettend veel artikelen tussen staan die niet op voorraad zijn {:)-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 17:58 



 
Profiel   

har166 schreef
Mijn frustratie met Agradi...
Zoooooooo irritant als je de filter gebruikt om een artikel te zoeken en vervolgens ontzettend veel artikelen tussen staan die niet op voorraad zijn {:)-:(

Eh er zit toch gewoon een filter waar je kunt instellen “Op voorraad”? Of werkt die niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 18:08 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
Op vraag 21 kan ik geen geschikt antwoord geven, want ik heb geen interesse in customized laarzen... Ik heb er dus ook geen geld voor over. Ik heb de enquête daardoor niet afgemaakt.

Had ik ook, ik heb overal maar 0-250 ingevuld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 18:19 



 
Profiel   

Ingevuld

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 20:26 



 
Profiel   

Hilary schreef
marleen_88 schreef
Op vraag 21 kan ik geen geschikt antwoord geven, want ik heb geen interesse in customized laarzen... Ik heb er dus ook geen geld voor over. Ik heb de enquête daardoor niet afgemaakt.

Had ik ook, ik heb overal maar 0-250 ingevuld.


Hier ook. Geen interesse dus 0.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 21:11 



 
Profiel   

Heb hem ook ingevuld. Het zou wel goed zijn dat als je een van de vragen antwoord “geen ervaring me” dat je dan skipt naar een relevant vraag. Er waren nu merderen die ik niet kon antwoorden.

Ik vindt zelf Agradi best duur worden nu dat je niet meer veel korting hebt en veel van hun kortingen is niet eens korting omdat de prijzen hoger zitten dan normaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 21:28 



 
Profiel   

Ingevuld. Ik vond de enquête prima in elkaar zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 06:35 



 
Profiel   

Mijn frustratie met Agradi...
Zoooooooo irritant als je de filter gebruikt om een artikel te zoeken en vervolgens ontzettend veel artikelen tussen staan die niet op voorraad zijn {:)-:([/quote]

Nou vooral dit dus.
En momenteel erg veel producten niet leverbaar

Enquête ingevuld

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 06:56 



 
Profiel   

Ingevuld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 16:29 



 
Profiel   

Even ingevuld, succes ! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 17:42 



 
Profiel   

Ingevuld! En ik lees nu dat ik niet de enige ben die zich ergert aan 'op voorraad' zijnde artikelen die gewoon niet op voorraad zijn. Ik had het even opgezocht en volgens de Consumentenbond: 'Volgens de wet is het niet toegestaan dat winkels (bewust) een onjuiste voorraad weergeven. Dat is een misleidende handelspraktijk waarvoor de Autoriteit Consument & Markt (ACM) een boete kan geven.' Gewoon strafbaar dus.
Toevallig is nu de allerlaatste bestelling van Agradi onderweg. Vrijdagochtend had ik het geannuleerd (omdat ze zich alweer niet aan de levertijden hielden), maandag hebben ze het toch verstuurd en dinsdag kreeg ik alsnog een antwoord op mijn annulering. Lekker suf! Dus ik ga alles terugsturen en bestel het voortaan wel ergens anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 12:53 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
Op vraag 21 kan ik geen geschikt antwoord geven, want ik heb geen interesse in customized laarzen... Ik heb er dus ook geen geld voor over. Ik heb de enquête daardoor niet afgemaakt.

Idem

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 13:22 



 
Profiel   

De ergernissen van het bestellen bij agradi wegen niet op tegen die ene keer dat ze wel een daadwerkelijk goede aanbieding hebben van een artikel dat ze ook meteen kunnen leveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 14:51 



 
Profiel   

Ingevuld. Ik vind Agradi over het algemeen een prima webshop, kleine ergernis is de slechte zoekfunctie en grote ergernis de al eerder genoemde producten die niet op voorraad zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 08:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen