PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 12:41

Die ziet er fijn uit, dankjewel! :)

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 20:46

Vandaag eindelijk de Lagoon Blush weer eens erop. Volgens mij heb ik hem er nog maar één keer op gehad, direct in oktober toen ik hem kocht.. Best erg eigenlijk :+ Maar ik vind dit wel een kleur die echt veel mooier is met zonlicht. In de binnenbak is het gewoon een donkerblauw dekje, zo vind ik hem wel heel gaaf <3

Afbeelding
Afbeelding

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 20:54

Texas02 schreef:
Vandaag eindelijk de Lagoon Blush weer eens erop. Volgens mij heb ik hem er nog maar één keer op gehad, direct in oktober toen ik hem kocht.. Best erg eigenlijk :+ Maar ik vind dit wel een kleur die echt veel mooier is met zonlicht. In de binnenbak is het gewoon een donkerblauw dekje, zo vind ik hem wel heel gaaf <3

[ [url=m/ZHopoY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H8qMKp.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oooh die is mooi! Ik heb toch de Dramatic Monday besteld. Maar die zet ik ook op het lijstje!

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 21:07

O die vind ik ook zo mooi <3

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 21:18

Igniss schreef:
Texas02 schreef:
Vandaag eindelijk de Lagoon Blush weer eens erop. Volgens mij heb ik hem er nog maar één keer op gehad, direct in oktober toen ik hem kocht.. Best erg eigenlijk :+ Maar ik vind dit wel een kleur die echt veel mooier is met zonlicht. In de binnenbak is het gewoon een donkerblauw dekje, zo vind ik hem wel heel gaaf <3

[ [url=m/ZHopoY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H8qMKp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oooh die is mooi! Ik heb toch de Dramatic Monday besteld. Maar die zet ik ook op het lijstje!


Ik ben benieuwd naar de foto's van de Dramatic Monday! Welke heb je besteld, de modern of de normale? Ik heb hem laatst bij Horse Boutique zien liggen, maar dat was best donker. Ik ben benieuwd hoe hij met zonlicht is.

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 21:25

Texas02 schreef:
Ik ben benieuwd naar de foto's van de Dramatic Monday! Welke heb je besteld, de modern of de normale? Ik heb hem laatst bij Horse Boutique zien liggen, maar dat was best donker. Ik ben benieuwd hoe hij met zonlicht is.


De modern was toch te aantrekkelijk met de korting :D nu het oortje nog vinden. En niet voor de belachelijke prijs waar die online voor staat.
Het dekje was nu 67 euro. Dus ga niet 60 betalen voor enkel het oortje

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 21:32

Nee, dat snap ik. Missen komt die binnenkort nog ergens met korting! Ergens is het ook wel mijn kleur. Maar er zijn zoveel mooie! En ik vind hem wel echt moeilijk inschatten qua kleur.

Maritelisab
Berichten: 1109
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 22:17

De Endless Glow (dekje en oornetje) en Dramatic Monday Modern (dekje) zijn hier ook binnen!
Met de kortingcode en cadeaubonnen die ik nog had, was het bijna gratis shoppen :')

Beide echt prachtig. Vind de Dramatic Monday een lastige kleur om te omschrijven, maar werkelijk prachtig.
Vandaag gelijk gereden met de Endless Glow. Helaas wel vergeten een foto te maken 8)7

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 22:43

Bijna gratis shoppen is altijd goed! :D Helaas geen cadeaubonnen hier, de kortingscode blijft wel heel verleidelijk hoor.. Maar de Dramatic Monday vind ik zo lastig inschatten, ik zag hem dus binnen bij Horse Boutique en dat was best donker, en daar had ik zoiets van "wel leuk, maar weet niet of ik hem fantastisch vind." Maar je kunt er natuurlijk niet zomaar even de winkel mee uit lopen om hem in ander licht te zien _O- Het was toen ook echt rotweer, dus ook al had ik gevraagd en had het gemogen, was het geen goed idee geweest. En van de foto's hier vind ik hem eigenlijk nog steeds lastig inschatten omdat hij op iedere foto best wel weer anders lijkt.

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 09:51

Texas02 schreef:
Bijna gratis shoppen is altijd goed! :D Helaas geen cadeaubonnen hier, de kortingscode blijft wel heel verleidelijk hoor.. Maar de Dramatic Monday vind ik zo lastig inschatten, ik zag hem dus binnen bij Horse Boutique en dat was best donker, en daar had ik zoiets van "wel leuk, maar weet niet of ik hem fantastisch vind." Maar je kunt er natuurlijk niet zomaar even de winkel mee uit lopen om hem in ander licht te zien _O- Het was toen ook echt rotweer, dus ook al had ik gevraagd en had het gemogen, was het geen goed idee geweest. En van de foto's hier vind ik hem eigenlijk nog steeds lastig inschatten omdat hij op iedere foto best wel weer anders lijkt.


Hij is ook echt donker, dat is voor mij hetzelfde dilemma waarom ik hem nog steeds heb laten hangen. Ik had mijn lemieux spruce vest aan laatst, ik hoopte dat het met goed licht een match zou zijn maar de dramatic is te donker en meer grijsgroen. Wel chique overigens

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 14:46

Dus hij is ook in zonlicht zo grijsachtig? Dan sla ik sowieso wel over.

maessie

Berichten: 5770
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 14:50

Ik vind hem niet grijs, eerder richting petrol/blauw. Spruce is idd wel echt groen. In 1 van mijn vorige berichten staat een foto van de 2 kleuren naast elkaar.

Nynkex01
Berichten: 1130
Geregistreerd: 05-07-21

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 16:39

Ik heb een set verkocht, volgende week een fotoshoot dus ik mag een nieuwe. Maar welke voor mijn Fries? De nieuwste twee zijn zo donker. Ps golden is nog niet in de sale. Help!

Zertab

Berichten: 12315
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 17:24

Nynkex01 schreef:
Ik heb een set verkocht, volgende week een fotoshoot dus ik mag een nieuwe. Maar welke voor mijn Fries? De nieuwste twee zijn zo donker. Ps golden is nog niet in de sale. Help!


Mmm die zou anders toch wel erg gaaf staan op een Fries! Juist heel licht en echt goud met een zonnetje erop.

Laatst waren er roze setjes in de aanbieding bij ps of sweden zelf. Maar geen idee of dat nu nog zo is. Ik heb toen voor €37,50 een roze dekje gekocht.

Nynkex01
Berichten: 1130
Geregistreerd: 05-07-21

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 18:04

Er is zeker geen code bij agradi voor meer dan 25%?

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 18:05

De Golden zou wel heel gaaf staan!

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 22:37

Ik heb zojuist de ES lemon gekocht :')
Afbeelding

Ik verwacht dat die wel mooi gaat staan. (Zoja kan ik weer een nieuwe frontriem maken *\o/* )

Maar ik kan een oornetje nergens vinden. Een van jullie tips waar die uit te halen is? Op mp vind ik geen. En waar ik bijpassende kappen vind. Liefste van die snugboots

avensis

Berichten: 736
Geregistreerd: 25-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 08:54

Herkend iemand dit? Een van mijn paarden heeft ineens gigantische schuurplekken van dekjes. Ik dacht eerst van ES maar dus ook met PS |(
Afbeelding

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

MarrieLeen

Berichten: 11394
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 09:27

Het kan zijn dat het aan het verharen ligt, dan zijn de haren wat brozer. Mijn paard had het ineens van de anatomische singel die normaal prima ligt, zonder last. En toch ineens schuurplekken.

Gemlo

Berichten: 81
Geregistreerd: 24-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 09:31

avensis schreef:
Herkend iemand dit? Een van mijn paarden heeft ineens gigantische schuurplekken van dekjes. Ik dacht eerst van ES maar dus ook met PS |(
[ [url=m/LYFcFE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?


Ja dat had ik helaas ook met ps/es en naar mijn idee vooral de wat nieuwere dekjes van afgelopen twee jaar. In de winter geen last maar met de wisseling en de zomervacht kreeg ik ook plekjes dus op zoek gegaan naar de oudere dekjes met zachtere binnenkant en andere merken die niet van zo'n mesh-achtige binnenkant heeft voor de zomer. Mijn huidige paard heeft er voor zo ver ik kan zien geen last van maar die heeft een iets dikkere vacht ook.

avensis

Berichten: 736
Geregistreerd: 25-03-08

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 13:02

Ik heb ook het idee dat het verharen er ook mee te maken heeft maar dit is wel een beetje sneu want nog even en het is open.
Heb nu een dekje van Lemieux besteld met een bontrandje, hopelijk gaat dat beter.

LindyTH

Berichten: 573
Geregistreerd: 07-09-09

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 13:06

Mijne had dat ook met verharen idd. Ik gebruik dan altijd even de lemieux met bamboe voering, die dekjes zijn sowieso veel soepeler, dat gaat hier wel goed.

Stal_Fiore

Berichten: 9366
Geregistreerd: 29-08-03

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 13:33

Mijn pony'tje heeft dit ook rondom het verharen. Heb in die tijd de Lemieux loire erop liggen, die zijn zachter.

Texas02

Berichten: 4719
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 14:19

Igniss schreef:
Ik heb zojuist de ES lemon gekocht :')
[ [url=m/r9DQpr.png]Afbeelding[/url] ]

Ik verwacht dat die wel mooi gaat staan. (Zoja kan ik weer een nieuwe frontriem maken *\o/* )

Maar ik kan een oornetje nergens vinden. Een van jullie tips waar die uit te halen is? Op mp vind ik geen. En waar ik bijpassende kappen vind. Liefste van die snugboots


Gaaf!! Ik ben bang dat je met het oornetje geluk moet hebben op marktplaats. Volgens mij is Soft Lemon op dit moment echt nergens te verkrijgen.. :n Of je moet er een ander merk bij doen als het dezelfde kleur is, maar dat is dan wel een gok.

Igniss

Berichten: 1005
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 15:33

Texas02 schreef:
Igniss schreef:
Ik heb zojuist de ES lemon gekocht :')
[ [url=m/r9DQpr.png]Afbeelding[/url] ]

Ik verwacht dat die wel mooi gaat staan. (Zoja kan ik weer een nieuwe frontriem maken *\o/* )

Maar ik kan een oornetje nergens vinden. Een van jullie tips waar die uit te halen is? Op mp vind ik geen. En waar ik bijpassende kappen vind. Liefste van die snugboots


Gaaf!! Ik ben bang dat je met het oornetje geluk moet hebben op marktplaats. Volgens mij is Soft Lemon op dit moment echt nergens te verkrijgen.. :n Of je moet er een ander merk bij doen als het dezelfde kleur is, maar dat is dan wel een gok.


Ik vind ze wel 2dehands. Maar dan willen ze perse icl dekje verkopen. En die heb ik al :(