Finesse bridles

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:40

Wel fijn dat je een verschil hebt gemerkt !

Op de foto waar je paard heerlijk staat te soezen lijkt de neusriem me wel te hoog zitten. Die ligt zo te zien tegen het jukbeen aan?

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Finesse bridles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:40


magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Re: Finesse bridles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 21:48

Wat fijn dat je zoveel verschil merkt!

Bielsje

Berichten: 1392
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-23 21:54

Lukasje schreef:
Wel fijn dat je een verschil hebt gemerkt !

Op de foto waar je paard heerlijk staat te soezen lijkt de neusriem me wel te hoog zitten. Die ligt zo te zien tegen het jukbeen aan?


Die zit inderdaad hoog, maar niet tegen het jukbeen aan. De regel is natuurlijk 2 vingers eronder, maar ondertussen zijn er ook onderzoeken die zeggen dat hij hoger zou moeten ivm de zenuwuiteinden. Met het aanmeten van het vorige hoofdstel 2 jaar geleden hebben we gekeken wat de mijne fijn vond, dat was hoog en wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet mag :+

Spoiler:
Ik ben wel eigenwijs en heb hem de afgelopen 2 jaar een paar keer laten zakken naar de plek van de 2 vinger regel, vond ie dus echt niet grappig... :x

Bielsje

Berichten: 1392
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-24 18:05

Vandaag kregen we het Finesse hoofdstel, we moesten even wachten want ze waren gesloten met de feestdagen.

Maar jeetje, wat een verschil met rijden zeg! Hier had ik op gehoopt maar met testen nog niet helemaal gekregen, en nu vanaf de 1ste pas. Ik had al wel gemerkt dat meneer "wat teleurgesteld" was dat we weer met het "oude" hoofdstel gingen rijden na het testen maar des te blijer was hij vandaag :').

Afbeelding

xmarliez

Berichten: 4095
Geregistreerd: 31-07-08

Re: Finesse bridles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 19:13

Wat fijn zeg!! En het staat hem prachtig!