Ervaringen Horsepal hartmeter?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jackiejtjj
Berichten: 195
Geregistreerd: 23-03-11
Woonplaats: leimuiden

Ervaringen Horsepal hartmeter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 19:35

Hallo,

Ik heb zojuist de Horsepal hartslagmeter gekocht.
Overal op de sites zie ik staan dat je overzicht van de hartslag terug kan zien.
Maar ik kan alleen live op dat kastje kijken en in de app blijft die 0 aangeven.
Ook krijg ik daar geen overzicht in.

Kom er niet uit. Is er iemand die hem ook gebruikt en het mij kan uitleggen?
Ik heb hem gekocht omdat mijn tinker in rust een hoge hartslag heeft blijft houden.
En zo kan ik dat monitoren met de dierenarts.

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 22:16

jackiejtjj schreef:
Hallo,

Ik heb zojuist de Horsepal hartslagmeter gekocht.
Overal op de sites zie ik staan dat je overzicht van de hartslag terug kan zien.
Maar ik kan alleen live op dat kastje kijken en in de app blijft die 0 aangeven.
Ook krijg ik daar geen overzicht in.

Kom er niet uit. Is er iemand die hem ook gebruikt en het mij kan uitleggen?
Ik heb hem gekocht omdat mijn tinker in rust een hoge hartslag heeft blijft houden.
En zo kan ik dat monitoren met de dierenarts.


Horsepal heb ik geen ervaring mee maar wel met polar. Daar kan de sensor met 1 apparaat koppelen. Dus bijv niet en aan polar horloge en via de app apart. Heb je de sensor als apparaat in de app gekoppeld? App en sensor dicht genoeg bij elkaar om contact te maken? En je moet waarschijnlijk ook iets starten om het op te nemen.

Hopelijk is het zo simpel als iets van hierboven, Succes

pluisje88

Berichten: 8077
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaringen Horsepal hartmeter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 22:19

Ik heb hem laatst ook aangeschaft maar ik krijg hem niet fatsoenlijk aan de praat. Hij geeft geen hartslag weer helaas. Ik dacht dat het lag aan de wintervacht maar na het scheren heb ik het nog niet weer geprobeerd..

jackiejtjj
Berichten: 195
Geregistreerd: 23-03-11
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-23 08:48

pluisje88 schreef:
Ik heb hem laatst ook aangeschaft maar ik krijg hem niet fatsoenlijk aan de praat. Hij geeft geen hartslag weer helaas. Ik dacht dat het lag aan de wintervacht maar na het scheren heb ik het nog niet weer geprobeerd..



Dat had ik ook in het begin. Maar de zijkant van de vacht moet ook zeiknat zijn.
Ik gebruikte in het begin te weinig water.
Gister had ik een bidon met warm water gevuld en haar daarmee natgemaakt en toen pakte die wel de hartslag op de sensor. Maar helaas niet op mijn telefoon

jackiejtjj
Berichten: 195
Geregistreerd: 23-03-11
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-23 08:51

SandraWierda schreef:
jackiejtjj schreef:
Hallo,

Ik heb zojuist de Horsepal hartslagmeter gekocht.
Overal op de sites zie ik staan dat je overzicht van de hartslag terug kan zien.
Maar ik kan alleen live op dat kastje kijken en in de app blijft die 0 aangeven.
Ook krijg ik daar geen overzicht in.

Kom er niet uit. Is er iemand die hem ook gebruikt en het mij kan uitleggen?
Ik heb hem gekocht omdat mijn tinker in rust een hoge hartslag heeft blijft houden.
En zo kan ik dat monitoren met de dierenarts.


Horsepal heb ik geen ervaring mee maar wel met polar. Daar kan de sensor met 1 apparaat koppelen. Dus bijv niet en aan polar horloge en via de app apart. Heb je de sensor als apparaat in de app gekoppeld? App en sensor dicht genoeg bij elkaar om contact te maken? En je moet waarschijnlijk ook iets starten om het op te nemen.

Hopelijk is het zo simpel als iets van hierboven, Succes



Ja mijn dochter reed en was ernaast blijven lopen.
Ook was ik een training gestart.
En gekoppeld zie dan wel waar ze rijd maar hartslag blijft 0
En dan stap draf enz dat zie ik dan wel allemaal

SandraWierda

Berichten: 1408
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 09:51

jackiejtjj schreef:
pluisje88 schreef:
Ik heb hem laatst ook aangeschaft maar ik krijg hem niet fatsoenlijk aan de praat. Hij geeft geen hartslag weer helaas. Ik dacht dat het lag aan de wintervacht maar na het scheren heb ik het nog niet weer geprobeerd..



Dat had ik ook in het begin. Maar de zijkant van de vacht moet ook zeiknat zijn.
Ik gebruikte in het begin te weinig water.
Gister had ik een bidon met warm water gevuld en haar daarmee natgemaakt en toen pakte die wel de hartslag op de sensor. Maar helaas niet op mijn telefoon


Ik maak het gebied eerst zeiknat met een spons en doe dan glijmiddel (Welkoop) op de Meetpunten van de band.

Misschien toch even contact met de leverancier opnemen. Soms is de oplossing heel simpel :o