Wat zijn nu echt fijne stijgbeugels ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 12:44

Van alle mensen met de Acavallo beugels hier, is er toevallig iemand met de beugels in All Black? Dus niet met zilver voetbed maar met zwart voetbed? Het verschil is maar klein, maar dus die van de 1e foto en niet de 2e?
Want hoe goed houdt het zwarte voetbed het met rijden, schuren van zand, etc? Schuurt het zwarte er snel af (alsof het geverfd metaal is bijv.) of is het echt zwart metaal en houdt het de kleur dus ook goed bij veel gebruik? Op basis van de foto's op de site van Hypostore had ik nl dacht ik de All Black besteld maar het lijkt erop dat de plaatjes op de site zijn omgewisseld tov de bestelnaam. Dus ik moet even bedenken of ik ze wil omruilen of toch maar met zilver voetbed ga houden :')

Afbeelding
Afbeelding

Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Re: Wat zijn nu echt fijne stijgbeugels ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:05

In de volgorde van mijn keuze 1. Flex-on safe on 2. Staal met elastiek buitenkant 3. Staal standaard. 4 Composiet standaard. 5. Sprenger bow balance

Spenk
Berichten: 21779
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Wat zijn nu echt fijne stijgbeugels ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 17:11

Ik heb om die reden een zilver voetbed genomen! Hoorde dat namelijk wel eens.

nimbletje
Berichten: 784
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 17:56

Elco schreef:
Winderen beugels, echt heel fijn


Deze van Winderen inderdaad. En je mag deze ook testen. Dan betaal je alleen de verzendkosten.

Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 19:35

Spenk schreef:
Ik heb om die reden een zilver voetbed genomen! Hoorde dat namelijk wel eens.

Ik had het HS zelf ook maar gevraagd en zij dacht dat t zwart metaal was en niet geverfd... Dus naja, ga de gok maar wagen :')