Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 23:53

Ik kom regelmatig langs de concept store van Kentucky dus ik heb er best wel al wat gekocht :o
Halsters, dekens, dekjes :D er liggen er nog ongebruikt in mijn kast, hopelijk kan ik die binnen een half jaar gebruiken,
Verder heb ik veel lemieux maar de nieuwe collecties spreken me ook niet meer aan. Wel vind ik Lemieux mooier liggen, de kentucky durft te plooien achter het zadel...



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier zie je de plooi dat ik bedoel, niet de duidelijkste foto. Maar ik heb het bij anderen ook al gezien
Afbeelding

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:46

Horseloverl schreef:
Capriootje schreef:
Ik heb verschillende Kentucky dekjes en vind ze erg fijn en mooi :j Blijven ook mooi bij veel gebruik en wassen.

Heb denk niet van allemaal een foto maar dit geeft een idee, ik heb ook nog de glitter koord en de beige basic.



[ [url=m/FtQ65H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IuCzdX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tA6H6w.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel anders maar waar zijn die beugelriemen van? Die zoek ik al zo lang haha


Deze zijn van Equipe! Heb ze bij Drunens ruiterhuis gekocht. Bevallen erg goed!

Tribunals

Berichten: 2682
Geregistreerd: 22-06-10
Woonplaats: Steenwijk

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:00

Ik haak ook aan, vind alles van Kentucky mooi. Alles :D :')

Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 10:19


Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 10:41

Ik heb de poetstas. Nu de inhoud nog O:)

Lughnassadh

Berichten: 1805
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:05

Ik heb die poetstas, en de captas enlaarzen tas, met inhoud in het zwart. En ik ben er helemaal weg van! Inmiddels ook 1 dekje. Ik had ook altijd LeMieux maar haak ook af bij de nieuwe collecties. En wil nu misschien over naar Kentucky.

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:36

Bentuh schreef:
Tribunals schreef:
Ik haak ook aan, vind alles van Kentucky mooi. Alles :D :')


HAHA ik ook hoor!

waar ik ook helemaal wild van wordt is die poetstas met inhoud. <3 https://hypostore.nl/kentucky-poetstas.html


Prachtig! Ik krijg alleen error van die perfectheid zo’n vakje per borstel :+

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 20:45

Die tas heb ik ook! In het zwart, mega fijne tas en veel ruimte <3 de cap tas heb ik er ook van en beschermers bruin leer met bont. En nog veel meer Kentucky zoals halsters enz inderdaad maar favoriet blijft toch wel de show deken in het zwart en de heavy fleece in beige/bruin/zwart incl het teddy halster van Kentucky. Beter verwend als verwaarloosd toch :=

Afbeelding

xRoossie95

Berichten: 1374
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 09:31

Hier ook fan van Kentucky (en Lemieux :') ) Vanwege de prijs maar 2 Kentucky's. Dat waren kleuren die ik niet zo snel ergens anders zag. Zijn super mooi in het echt, zou stiekem ook wel meer kleuren willen
Emerald Groen:
Afbeelding
Paars:
Afbeelding

Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 09:44

Bentuh schreef:
Tribunals schreef:
Ik haak ook aan, vind alles van Kentucky mooi. Alles :D :')


HAHA ik ook hoor!

waar ik ook helemaal wild van wordt is die poetstas met inhoud. <3 https://hypostore.nl/kentucky-poetstas.html


Prachtig! Ik krijg alleen error van die perfectheid zo’n vakje per borstel :+[/quote]

Dat lijkt mij juist zo ideaal, alles netjes opgeruimd.. HAHA.

@capriootje: jouw deken, zit ik ook telkens naar te kwijlen.. neemt die goed het vocht op?

xRoossie95: die paarse heb ik ook <3

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 10:03

Die Emerald heb ik over getwijfeld toen er nog 30% korting op zat begin vorige week. Maar omdat ik nog geen Kentucky had durfde ik niet direct 2 te bestellen, en toch maar alleen voor de Fuchsia gegaan. Ook weet ik niet hoe de kleur is in vergelijking met mijn Equestrian Stockholm Emerald, ik hoop de Kentucky nog een keer ergens in het echt tegen te komen.

DemiSisa

Berichten: 1027
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 10:07

Hier ook trotse eigenaar van een kentucky dekje, ben er onwijs blij mee.
Afbeelding

Had voorheen ook ditzelfde dekje in het zwart en de gewone velvet in navy/blauw. Maar die gingen schuiven onder m'n zadel. Achteraf lag dat aan m'n zadel, maar op dat moment leek het niet het geval dus die zijn beide verkocht. Ga ze nog wel weer terugkopen, maar niet voor de volle mep :o

Tribunals

Berichten: 2682
Geregistreerd: 22-06-10
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 10:31

Bentuh schreef:
Tribunals schreef:
Ik haak ook aan, vind alles van Kentucky mooi. Alles :D :')


HAHA ik ook hoor!

waar ik ook helemaal wild van wordt is die poetstas met inhoud. <3 https://hypostore.nl/kentucky-poetstas.html

Wat dacht je van Grooming Deluxe by Kentucky :~ echt fantastisch. Maar 300 eu voor een poets kist (al dan wel met inhoud) gaat me iets te ver :')

Prachtige deken Capriootje!

manzano

Berichten: 23939
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:09

Ik ben over van Lemieux naar DressagePro qua dekjes. Al zie ik bij Kentucky ook een hoop moois <3

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:52

De deken neemt goed vocht op ja. Is echt een mooie kwaliteit en fijne stof maar wel wat dikker, dus wel echt en winter zweetdeken. Voor de huidige temperaturen is hij al snel te warm.

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 20:14

Afbeelding

Afbeelding


Als fervent lemieux fan ook over naar Kentucky. Vind de feel van de dekjes erg fijn, mooi stevig en vormvast

Kiwiaa

Berichten: 966
Geregistreerd: 26-11-08
Woonplaats: Antwerpen

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 23:24

Ik ben zelf wat minderblij met Kentucky, heb er twee maar hebben allebei een plooi en naar mijn gevoel schuren ze ook beetje op de rug (maar heb ze niet lang genoeg gebruikt om echt effect van te zien). Zal vast van model paard / zadel afhangen ook. Ik heb een heel compact rond paard. Ze zijn wel echt prachtig dus vind het oprecht jammer dat ze bagger liggen bij mij.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 23:30

Ja, dat heb ik dus met Equito. Prachtige dekjes, maar ze trekken strak achter het zadel. En dan bedoel ik ook echt strak, volledig op de ruggenwervel. Dus ik denk inderdaad dat het aan het model paard ligt. Bij mij niet aan het zadel, want het was zowel met mijn springzadel toen ik die nog had als nu met mijn dressuurzadel, en ook met bareback pad doen ze dat. Dus die koop ik helaas niet meer. Maar gelukkig genoeg andere opties zoals Equestrian Stockholm, PS of Sweden en nu dus ook Kentucky <3

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 23:41

Kiwiaa schreef:
Ik ben zelf wat minderblij met Kentucky, heb er twee maar hebben allebei een plooi en naar mijn gevoel schuren ze ook beetje op de rug (maar heb ze niet lang genoeg gebruikt om echt effect van te zien). Zal vast van model paard / zadel afhangen ook. Ik heb een heel compact rond paard. Ze zijn wel echt prachtig dus vind het oprecht jammer dat ze bagger liggen bij mij.


Bij die van mij komt er ook een plooi in.. ook een rond kort paard.

Texas02

Berichten: 4611
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 00:01

Hebben jullie ook al geprobeerd om de voorste singelstoot niet door de lus te doen? Dus alleen de achterste erdoor en de voorste er voorlangs/overheen? Dat wil soms wel helpen tegen plooien.

Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 11:36

Capriootje schreef:
De deken neemt goed vocht op ja. Is echt een mooie kwaliteit en fijne stof maar wel wat dikker, dus wel echt en winter zweetdeken. Voor de huidige temperaturen is hij al snel te warm.


oja ja ik ben opzoek eigenlijk naar een wat dunneren, gezien ik al eentje heb die lekker warm is :brr: ..

DemiSisa

Berichten: 1027
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 11:38

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel een dingetje vind, die showdekens zijn onwijs dik. Dus inderdaad met temperaturen als deze gooi ik die al niet meer op.. Gebruik hem sowieso alleen voor wedstrijden en zoals afgelopen winter heb ik hem dus maar 1x gebruikt. Zo zonde.. Twijfel dus gigantisch om die te verkopen..

Weet niet of iemand hier ervaring heeft met Kentucky items verkopen? Gaat dan om deze deken..
Afbeelding

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 11:47

Kentucky verkoopt over het algemeen wel goed hoor :j

Ik zoek zelf nu ook een dunnere maar vind het lastig met zoveel keuze online. De dunnere van Kentucky heb ik voor mijn vorige paard gehad en werd enorm statisch dus die neem ik niet meer :n

DemiSisa

Berichten: 1027
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 12:03

Nouja ik heb eigenlijk nog een prima dunnere deken, dus dat is het probleem niet :o

Maar dankje, dan ga ik toch een poging wagen de deken te verkopen denk ik!

Lughnassadh

Berichten: 1805
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Ervaringen met Kentucky (dekjes)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 14:08

Ik was mijn deken zo kwijt. Ooit gekregen maar ik gebruik nooit dekens.