stuitend. Divoza pessoateugel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

stuitend. Divoza pessoateugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 10:48

Het kan aan mij liggen en het maakt me verder weinig uit (heb hem zelf in elkaar geklust)
Maar bij een zaak als divoza mag je er toch vanuit gaan dat je krijgt wat er op het plaatje staat!!

Zie volgende twee artikelen. Vergelijk de plaatjes en vergelijk de prijs

Pessoa longeerhulpteugel

Met de pessoa teugel wordt het ruggebruik verbeterd en wordt de achterhand extra gestimuleerd. Houding en balans worden verbeterd. Door middel van een bijgeleverd trainingsschema wordt gewerkt naar een optimale houding. (exclusief singel)
http://divoza.com/shop/a.visit/4428f8fd014d2efe273fc0a8c06406eb/Product/View/11070

Pessoa longeerhulpteugel topkwaliteit

Met de Original Pessoateugel wordt het ruggebruik verbeterd en de achterhand extra gestimuleerd. Houding en balans worden verbeterd. Door middel van een bijgeleverd trainingsschema wordt gewerkt naar een optimale houding (exclusief singel)
http://divoza.com/shop/a.visit/4428f8fd014d2efe273fc0a8c06406eb/Product/View/11072

SuzyE

Berichten: 995
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Dongen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 10:49

gemak dient de mens toch? haha

ben benieuwd wie er de Original Pessoa teugel aanschaft...

Liselot

Berichten: 32205
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 10:49

het verschil is dat de ene echt van pessoa (dus rodrigo e.d.) is en de andere een "namaak" de echte pessoa teugels kosten hier in de ruitersportzaak zo rond de 120 euro. het verschil in kwaliteit is trouwens wel te merken!

scoobydoo

Berichten: 2269
Geregistreerd: 09-09-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 10:51

dat komt toch doordat de ene het eigen merk is en de andere een bekend merk.
dat gebeurd zo vaak met artikelen dat ze alleen duurder zijn door het merkje.

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 10:53

Stuitend, mensen die niet nadenken en zomaar uit het niets een bedrijf negatief in het nieuws brengen op een forum zonder na te denken

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 10:59

Billy schreef:
Stuitend, mensen die niet nadenken en zomaar uit het niets een bedrijf negatief in het nieuws brengen op een forum zonder na te denken



Hehe doe niet zo naar. }>
Ik begrijp echt wel dat het aan het merkje ligt maar je mag toch zeker wel verwachten dat je krijgt wat er op het plaatje staat. Of ben ik nou zo gek. Ik snap best wel dat je mag betalen voor kwaliteit of voor een merk. Net wat je wil. maar verstandig zou dan zijn dat ze wel laten zien wat ze aanbieden.

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 10:59

LiSSy schreef:
het verschil is dat de ene echt van pessoa (dus rodrigo e.d.) is en de andere een "namaak" de echte pessoa teugels kosten hier in de ruitersportzaak zo rond de 120 euro. het verschil in kwaliteit is trouwens wel te merken!


Kan je aangeven wat precies het verschil in kwaliteit is?

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:02

Is dat het hele probleem?
Hoe anders kan een pessoa eruit zien denk je?
En ik vind zowiezo dit soort topics erg vervelend. Bedrijven worden zonder geldige reden zwart gemaakt. Nou heb ik geen aandelen Divoza of zo, maar ik vind het geoon niet netjes om iets op deze manier te brengen om een fotootje op een website

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 11:05

Het enige wat ik zeg is dat je van een zaak als divoza kan verwachten dat je krijgt wat er op de foto staat. Verder maak ik niets zwart.

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:06

Die dure Pessoateugel bij Divoza is van BR, de andere is merkloos.

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:07

oosterhoff schreef:
Het enige wat ik zeg is dat je van een zaak als divoza kan verwachten dat je krijgt wat er op de foto staat. Verder maak ik niets zwart.

En wat is daar stuitend aan?

verania

Berichten: 2061
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Zaltbommel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:14

hai,

ik snap je wel en idd raar.
2 dezelfde foto's dus niet 2 verschillend Pessoateugels .
of lijken ze zo erg op elkaar?? dat ze niet een foto hebben geplaatst van beidde.
verder een super winkel. wel grappig dat je dat gezien hebt, was me niet opgevallen.
gr

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:20

Kramers woordenboek:
stui'tend,bnw, bijw ergerlijk, weerzinwekkend

Lijkt me vrij sterk voor een fotootje he

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 11:22

Billy schreef:
Kramers woordenboek:
stui'tend,bnw, bijw ergerlijk, weerzinwekkend

Lijkt me vrij sterk voor een fotootje he


houd het een beetje schoon ajb we weten nu wat jou standpunt is

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:23

Ik zet dingen liever open en bloot op het forum dan dat ik via pb ga werken omdat de antwoorden mij niet bevallen

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 11:24

deze foto plaatsen ze om een globaal beeld te geven van de hulpteugel. Voor meer informatie ga je meestal toch wel naar de winkel om het verschil in kwaliteit te voelen. Als ze van ieder product een ander plaatje zouden moeten plaatsen wordt het een best duur grapje. Kijk maar in de divoza gids bij hulpteugels en beugels e.d. Het gaat om een globaal beeld van het product.

Liselot

Berichten: 32205
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:03

oosterhoff schreef:
LiSSy schreef:
het verschil is dat de ene echt van pessoa (dus rodrigo e.d.) is en de andere een "namaak" de echte pessoa teugels kosten hier in de ruitersportzaak zo rond de 120 euro. het verschil in kwaliteit is trouwens wel te merken!


Kan je aangeven wat precies het verschil in kwaliteit is?



het touw is anders, veel prettiger en snijd minder. ook het bontje is van lamsvel ipv nepbont. alle verstelpunten zijn gewoon goed, bij de goedkope teugel verslappen die heel snel en hangt het bontje ineens 20 cm lager dan hoe hij hing toen je begon.
ook zijn de musketons en katrollen van betere kwaliteit.

Nielojram

Berichten: 7855
Geregistreerd: 14-02-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:22

kitjuh schreef:
deze foto plaatsen ze om een globaal beeld te geven van de hulpteugel. Voor meer informatie ga je meestal toch wel naar de winkel om het verschil in kwaliteit te voelen. Als ze van ieder product een ander plaatje zouden moeten plaatsen wordt het een best duur grapje. Kijk maar in de divoza gids bij hulpteugels en beugels e.d. Het gaat om een globaal beeld van het product.


Toch wel een beetje vreemd voor een ruitersportverzendhuis, om een verkeerd plaatje erbij te doen.
Ik neem aan dat er al een heleboel bokkers zijn die het ervaren hebben iets in huis te krijgen wat niet op het plaatje stond... heel irri
In principe kan je dit als zien als misleiding, en is in strijd met de wet verkoop op afstand.

Liselot

Berichten: 32205
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:34

qua uiterlijk is hij eigenlijk niet anders... alleen is het bontje wat geler. dus ik kan me voorstellen dat ze hetzelfde plaatje erbij plaatsen

Evikes

Berichten: 926
Geregistreerd: 18-12-05
Woonplaats: Nieuwerkerken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:21

Ik vind ook dat je niet zomaar over internet een bedrijf mag zwart maken. Als je echt wil weten wat je koopt , ga dan naar een ruitershop.

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 18:29

Zwartmaken? Als je zegt dat je van een bedrijf mag verwachten dat ze laten zien wat ze verkopen. tjonge jonge. Misschien moet je mijn bedrijf dan ook maar zwartmaken. Ik heb niets gezegt over de levering of over het product zelf. heb niets over hun winkels gezegt of over het assortiment.

BonBon

Berichten: 462
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Groningen en Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:34

NIet alleen bij de pessoateugel gebreuken ze hetzelfde plaatje hoor. Bij veel meer dingen! Maar het gaat er gewoon om hoe het er uit ziet. De kwaliteit zie je toch niet op een foto, dat moet je in het echt voelen en proberen.
Ik geef Divoza dus groot gelijk, waarom extra kosten maken voor niets. Worden de producten alleen maar duurder van.

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 20:21

het is toch een online shop. Das wellastig voelen

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:21

Ze hebben niet voor niets 3 winkels
Leek, Zoetermeer en Heteren

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 21:47

zeker geen marketing of bedrijfskunde gestudeerd